Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jans schreef:92 voor een complete website.. dat kan nooit veel soeps zijn technisch gezien![]()
![]()
dat soort mensen maken serieus mijn hele vakgebied kapot
Hou er wel rekening mee:
- Hij moet het auteursrecht aan jou overdragen anders krijg je flinke problemen als je wat wil wijzigen aan het ontwerp
- Hij moet er op letten dat hij rechtenvrije lettertypes gebruikt, anders heb jij straks een dikke rekening van fontmensen (die zijn nog erger dan fotografen wat auteursrecht betreft).
- Vraag eerst naar zijn ervaring met het coderen van websites, als ik dit zo zie is het echt een vormgever en zal de code vaak tegenvallen / niet goed werken t.o.v. wanneer deze door een programmeur is gemaakt
Emmaa_ schreef:Ik vind het jammer dat ik zo'n leek ben met codes schrijven en dergelijke, durf er gewoon niet aan om in mijn thema te gaan kloten omdat ik doodsbang ben dat ik het verpest
anoukkk. schreef:Oke het is dus het beste om er zelf evt met iemand een te maken. Pff ik wou dat ik er meer verstand van had haha. Ik ben ook altijd bang met Thema's dat je er helemaal aan vast zit en vervolgens geen lettertype oid meer kan veranderen :p
Jans schreef:anoukkk. schreef:Oke het is dus het beste om er zelf evt met iemand een te maken. Pff ik wou dat ik er meer verstand van had haha. Ik ben ook altijd bang met Thema's dat je er helemaal aan vast zit en vervolgens geen lettertype oid meer kan veranderen :p
Dat risico loop je wel, dat je een lettertype etc niet kan veranderen, mocht het auteursrecht niet overgedragen worden aan jou.
connepon85 schreef:Ik zou niet voor 92 euro dat thema kopen. Ten eerste veel geld voor een thema, ten tweede zou ik het bij iemand kopen waarvan ik weet dat het een professional is. Je zit niet te wachten op allemaal bugs.
Bedenk wel dat je met veel profi themes van alles kunt aanpassen. Kleuren, lettertype, hoe de header eruit ziet, menubalk, hoe de blogs worden weergegeven etc etc
This_is_me schreef:@Chanelle: Sommige moet je kopen (zie groene button onderop ieder thema). De gratis thema's zijn aanklikbaar. Kun je voorbeeldje zien, hoe de lay out er bij jou uitziet en daarna instellen op je blog. Tenminste zo werkt dat bij mij. Of bedoelde je dit niet?