Heb je ook geen bijbehorende top en basecoat gebruikt bij de gellak of andere voorbereiding aan de nagel? Dan is het niet heel gek dat ie er af gaat hoor En primer..liever niet, behoorlijk agressief spul en bij goede voorbereiding van de nagel niet eens nodig.
chanelle14
Geplaatst: 19-03-14 21:24
Ahh vandaar, nee heb geen basecoat gebruikt, ik was te nieuwsgierig naar de kleur.
bij de 3e,4e en 5e foto kan je zien hoe hij er ongeveer in het echt uit ziet. Veel dunner dan op de eerste foto! Maar als die goed past is die opzich nog wel leuk!
chanelle14
Geplaatst: 20-03-14 11:31
Dat bloemetjesjurkje vind ik heel tof,alleen pas ik toch nooit in die Chinese maatjes.
ENOMIS
Geplaatst: 20-03-14 12:54
Wat betreft de kanten top: een vriendin heeft hem in de creme variant. Is inderdaad een stuk dunnere stof dan de eerste foto doet vermoeden maar oogt niet goedkoop Nu de maat nog afwachten maar gok dat eigenlijk altijd goed gelukkig!
Urbanus
Geplaatst: 20-03-14 15:51
Ik vind Limecrime zo'n gaaf merk! Ik heb op ebay de Mint to Be lipstick besteld en op de website van het merk zelf een black velvet velvetine
Rumpleteaser
Geplaatst: 20-03-14 17:59
Dames; ik ben op zoek naar een lief en grappig aardigheidje voor een vriendinnetje die het een beetje moeilijk heeft. Met alle verslaafden hier: heeft iemand een leuke tip voor me? Make-up valt af by the way
Echt alles, als het maar een lief grapje is. Nu ik het terug lees, klinkt het nogal (te) breed maar het is echt zo Ze is overigens een heeeeeeeeeel klein beetje alternatief en ca. 30 jaar.
Ah Lee ik ben jaloers! Ik ben ook echt heeeeelemaal weg van Limecrime, ik wil ook nog chinchilla denk ik. Was je veel kwijt aan verzendkosten op de site zelf? En hoe duur was ie op ebay?