Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pearlx schreef:Vjestagirl schreef:Wachten tot hij t geld heeft overgemaakt.
Maar jij zou dus wel met de koop doorgaan?
Ik ben zelf een beetje huiverig omdat hij zo ver
doorgaat en zich een beetje raar gedraagd. Alsof
hij het erom doet steeds heen en weer te mailen en
problemen te maken. en dus wellicht ook gaat zeggen
dat het product niet goed is/niet aangekomen?
suikermeisje schreef:Met pakketpost doen dan heb je een track&trace code en kun je zien of het is aangekomen.
Kentaro schreef:mmmmm, dit is wel heel apart.....
Kreeg gister een mailtje van iemand via MP. Of het beeld dat ik aanbood ook verzonden kon worden. Nu is daar natuurlijk niets vreemds aanmaar dat beeld heb ik al maanden terug verkocht en toen ook gelijk de advertentie verwijderd..... Er stond een link bij naar MP in het mailtje, maar als ik dat aanklikte, kreeg is dat die advertentie niet meer bestond (en de advertentie waar het om ging, was daarbij niet meer te zien)
Kentaro schreef:xZiva, wat lief van jou!! Ontzettend jammer dat de ontvangende partij dat niet even kon tonen![]()
Kitty1985, ik zou het niet meer zeker weten, maar het was de vraag voor afmetingen en of het verzonden kon worden (prijs stond er toendertijd in de advertentie bij), dus ik denk niet dat we eerder contact gehad hebben!?
zit nog te twijfelen of ik wel of niet terug zal mailen?!
Lianne86 schreef:God.. xbox was dus terug van reparatie... maak hem vandaag zelf pas open (ja... ik neem aan reparatie, geen bericht = gemaakt)... krijg ik een brief erin met "nagekeken, niets gevonden, ligt aan uw tv/kabels..."Terwijl de nieuwe xbox gewoon goed werkt..
friendly schreef:Lianne86 schreef:God.. xbox was dus terug van reparatie... maak hem vandaag zelf pas open (ja... ik neem aan reparatie, geen bericht = gemaakt)... krijg ik een brief erin met "nagekeken, niets gevonden, ligt aan uw tv/kabels..."Terwijl de nieuwe xbox gewoon goed werkt..
En hebben ze ook met hun ogen gekeken?
Citaat:Formaat en gewicht
Minimale formaat: 10 x 10 x 1 cm
Maximale formaat voor zending van 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm *
Maximale formaat voor zending van 10-30 kg: 175 x 78 x 58 cm
Maximale gewicht: 30 kg
* Is uw zending 0-10 kg groter dan 100 x 50 x 50 cm, dan betaalt u het tarief van een pakket 10-30 kg