Raad eens wie er spierklachten heeft en niet meetraint?
Mounir.
En Miralem maar dat is anders
Naomi_Jortje
Geplaatst: 04-05-11 22:18
Ik ben fc energie cottbus supporter geworden
Sfeertje was d'r wel
Joonsel
Geplaatst: 05-05-11 10:46
Ruiz over linksback Ajax: 'Boilesen? Ken ik niet' Gepubliceerd door Jurriën Schuiringa | 05-05-11 | 10:33 0 reacties Ajax en FC Twente maken de komende weken uit wie de KNVB-beker pakt en wie er kampioen van Nederland wordt. Bij de Tukkers begint aanvaller Bryan Ruiz de vorm van vorig seizoen terug te krijgen. De verdediging van Ajax krijgt het mede daarom enorm lastig tegen FC Twente. "Wat ik van de nieuwe linksback van Ajax vind? Ik ken hem niet", geeft Ruiz aan in gesprek met Spits. "Nicolai Boilesen? De afgelopen weken heb ik niet naar de wedstrijden van Ajax gekeken, geen tijd voor gehad. Maar van de trainer krijg ik vandaag of morgen vast nog wel te horen wie hij is en wat zijn kwaliteiten zijn."
Ach, ik denk dat Mounir voor Ajax wel waardevol kan zijn, gewoon om het die paar goals extra, zoals hij vorig jaar deed, maar nu weet ik het niet meer.. Ik vind het voor hem wel sneu.
Daar heb je wel helemaal gelijk in vind ik... Maar ik vind het wel sneu dat hij aldoor word uitgefloten, daardoor is het ook helemaal niet meer leuk om te spelen voor hem denk ik, eigenlijk moet hij gewoon naar een andere club, en daar weer echt goed gaan spelen, zou voor iedereen het beste zijn.. Als Ajax wel weer een nieuwe spits erbij krijgt..
Mounir was wel op de toekomst vandaag, dus ik verwacht dat ie binnen heeft getraind En ik ben voor Eriksen gevallen, letterlijk Ik struikelde en hij stak heel aardig z'n arm uit om me op te vangen
MarJon
Geplaatst: 05-05-11 18:07
En, ving ie je ook op? Of liet ie je alsong vallen
Ja, hij ving me op haha D'r stak 'n stuk stoeptegel uit en daar bleef ik natuurlijk net achter haken En ik heb gelachen op 't eind van de training, Eriksen en Boilesen waren met z'n tweeën nog wat aan 't schieten, de rest was al naar de kleedkamer en Blind&Vertonghen&Ooijer lagen languit op 't veld te zonnen
Die met Enoh was eik helemaal niet de bedoeling Wij stonden nog zo naast 't hek naar Eriksen&Boilesen enzo te kijken en hij ging heel aardig 'n rondje langs heel 't veld lopen, had ik opeens 'n arm om me heen voor 'n foto
LYSANNO
Geplaatst: 07-05-11 12:09
Marrjjollein schreef:
Ik heb echt zoveel respect voor Abidal, operatie aan een tumor in je lever en dan weer voetballen.. Respect, echt geweldig van hem!
Haha, niet op 'n lúllige manier, maar zo van; hij werd niet opgesteld vorige week en is geblesseerd, typisch Mounir Ja, Boschker keept alle bekerwedstrijden Ik word altijd chagrijnig als hij begint te praten