Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:56

Jolliegirl schreef:
Geen ergernis om het diertje zelf...maar om het feit dat ik niet weet of hij nu naar buiten gevlogen is of weer de schuur in....

Zat tussen raam en gordijntje in... Met voorzichtig loshalen van gordijntje schoot ie weg...

[ Afbeelding ]

Ach gossie arm diertje :knuffel: hopelijk vindt hij/zij een veilig knus plekje :knuffel:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:58

Zilfstar schreef:
Polarize schreef:
Wij hebben sinds een week of 2 een stalkat (kwam aangelopen, geen vermiste dieren in de buurt met zijn omschrijving, dus stalkat erbij!) en die geniet van het buitenleven, maar denk dat als die ook maar één keer binnenkomt dat hij niet meer weg wil :')

Is hij ook op chip gechecked? Zal niet de eerste kat zijn die per ongeluk in een busje ofzo een onvrijwillige reis heeft gemaakt.
Wij zijn nog steeds een stalkat kwijt waarvan we denken dat hij wel eens zo weggeraakt kan zijn en hopen nog steeds dat hij gevonden wordt en iemand de chip uitleest.

:j Laat het beestje alsjeblieft op chip checken! Ooit heeft het beestje een eigenaar gehad.
Hier zijn al jaren 3 (jonge) katten weg. Netjes gechipt maar als niemand de moeite neemt omdat ze in 'boeren gebied' aan komen lopen..

Je kan bijvoorbeeld in deze groep een oproep plaatsen: https://www.facebook.com/groups/1526363 ... ?ref=share
Wil je niemand op je erf, mag je vaak de reader ook wel een dagje lenen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:01

Zilfstar schreef:
Polarize schreef:
Wij hebben sinds een week of 2 een stalkat (kwam aangelopen, geen vermiste dieren in de buurt met zijn omschrijving, dus stalkat erbij!) en die geniet van het buitenleven, maar denk dat als die ook maar één keer binnenkomt dat hij niet meer weg wil :')

Is hij ook op chip gechecked? Zal niet de eerste kat zijn die per ongeluk in een busje ofzo een onvrijwillige reis heeft gemaakt.
Wij zijn nog steeds een stalkat kwijt waarvan we denken dat hij wel eens zo weggeraakt kan zijn en hopen nog steeds dat hij gevonden wordt en iemand de chip uitleest.

Ik ga uit van wel, heb namelijk niet alle details meegekregen omdat ik de hoe en wat maar deels van een stalgenoot heb gehoord. Alleen dat ie al 2 maanden in de buurt rondzwerfde en steeds dunner werd voordat ze m zijn gaan voeren, en dat er geen vermiste katten met zijn omschrijving in de buurt zijn opgegeven.

Maar t is een schat, scharrelt de hele tijd achter je aan, en in de 2 weken dat ie er is zijn er al een minimaal 5 muizen minder :')

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:51

Halve nacht wakker gelegen en een hele lange dag voor de boeg. Gaat nog wat worden. Paracetamol zit al in de tas.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:56

Ik was vorige maand een week te laat ongesteld, dus deze maand heb ik geen idee of ik het om de gebruikelijke tijd kan verwachten of dat ik weer later wordt :')

Normaal kan ik aardig uitgaan van last van mijn buikspieren, maar ik heb gister gesport dus heb sowieso spierpijn :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Anderhalf uur te laat wakker geworden, met knallende hoofdpijn, zodat ik nu moet gaan rennen en vliegen om nog op tijd te kunnen zijn voor een afspraak waar ik geen zin in heb, met een voertuig met een kapotte accu die ieder moment 'haha ik val nu uit' kan zeggen.
Wellicht het ergste is dat ik geen tijd heb voor koffie.

Ik heb nu nog 10 minuten om mij aan te kleden, tanden te poetsen, haren te doen enz want snel nog even Bokt checken is zo ontzettend wijs om te doen wanneer je helemaal geen tijd hebt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 43 min geleden

De bussen in Leeuwarden is altijd drama...halve klas is nu al een kwartier te laat, omdat er midden in de spits bussen op de schoollijn constant uitvallen

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Polarize schreef:
De bussen in Leeuwarden is altijd drama...halve klas is nu al een kwartier te laat, omdat er midden in de spits bussen op de schoollijn constant uitvallen

Ooo dit hoor ik zovaak!! Of de bussen zitten veel en veel te vol

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Normaal, als ik een kwartier heb om mezelf naar het werk te krijgen, weet ik alles te liggen en ben ik zonder teveel haast op weg. Vandaag had ik een uur om mezelf klaar te maken en ik was echt alles kwijt. Sleutels zelfs twee keer. Maar ik heb het gered :D