Tijd voor een ringdeurbel dan doe ik gewoon niet meer open.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
TessaxQuincy schreef:Mijn zus die altijd haat op letterlijk alles wat ik maak/doe. En ja dat is een beetje iets wat hoort maar jeetje dat kan ook wel minder want het is letterlijk op alles.
Nu heb ik bijvoorbeeld een bucket hat gehaakt, maar nee is echt heel lelijk en kan echt niet. En ze hoopt dat ik het nooit van m’n leven ga dragen.
Daarnaast vind m’n moeder ‘m ook niet mooi, en die heeft vast en zeker dezelfde mening maar die zegt iig wel dat ze het knap vind dat ik zoiets kan maken.
En nu twijfel ik of ik er wel meer wil maken in kleuren die ik echt mooi vind. (heb nu gewoon kleuren gebruikt die ik had liggen)
denisesilver schreef:TessaxQuincy schreef:Mijn zus die altijd haat op letterlijk alles wat ik maak/doe. En ja dat is een beetje iets wat hoort maar jeetje dat kan ook wel minder want het is letterlijk op alles.
Nu heb ik bijvoorbeeld een bucket hat gehaakt, maar nee is echt heel lelijk en kan echt niet. En ze hoopt dat ik het nooit van m’n leven ga dragen.
Daarnaast vind m’n moeder ‘m ook niet mooi, en die heeft vast en zeker dezelfde mening maar die zegt iig wel dat ze het knap vind dat ik zoiets kan maken.
En nu twijfel ik of ik er wel meer wil maken in kleuren die ik echt mooi vind. (heb nu gewoon kleuren gebruikt die ik had liggen)
![]()
Ik heb spijt van niet experimenteren met mijn zelfexpressie toen het kon/ik niet vastzat aan kledingvoorschriften van het werkende leven. Lekker dragen wat je wilt dragen. Niemand hoeft dat voor jou te beslissen, en niet iedereen hoeft hetzelfde mooi te vinden. Dat zou het leven maar saai maken.
Polarize schreef:Ik ben al een hele tijd niet naar de tandarts geweest, echt een jaar of 3, maar wil nu toch weer een afspraak maken, maar het is dood en doodeng. Ik heb gewoon moeite met mondhygiene, vind tanden poetsen een vreselijk gevoel en kan gewoon geen goed werkende oplossing vinden die mij niet in een halve meltdown gooit als ik een slechte dag heb, en daar heb ik van een andere tandarts wel eens hele vervelende opmerkingen over gehad waardoor ik nu niet meer heen durf. Maar ik wil gewoon weten of ik gaatjes heb en misschien vanuit de tandarts opties krijgen die qua smaak en gevoel minder heftig zijn waardoor ik makkelijker voor mijn tanden kan zorgen.
Zoek ik de mail op voor de periodieke controle, is mijn link om online een afspraak te maken verlopen en moet ik bellendeze 23 -bijna 24- jarige gaat heel lief haar moeder aankijken of die wilt bellen en mee wil naar de afspraak, anders ga ik zo weer 3 jaar zonder tandarts
Britta31 schreef:Polarize,is er geen angst tandarts zoals ze ook voor kinderen hebben?Ben je vroeger ook bij de schooltandarts geweest?Dan kan daar ook de angst vandaan komen.
TheNovelist schreef:Kat lag vanochtend lekker op me te spinnen, was haar niet aan het aaien oid. Probeert ze in m'n nek te bijten...
Vorige keer ook al, begint ze eerst lief te likken en dan hapt ze opeens (niet hard maar ze hapt wel).
Lig dan toch met een minder fijn gevoel met haar in bed.
xPabloBokt schreef:TheNovelist schreef:Kat lag vanochtend lekker op me te spinnen, was haar niet aan het aaien oid. Probeert ze in m'n nek te bijten...
Vorige keer ook al, begint ze eerst lief te likken en dan hapt ze opeens (niet hard maar ze hapt wel).
Lig dan toch met een minder fijn gevoel met haar in bed.
Kunnen goed liefdesbeetjes zijn. Doet mijn kat ook als ze extra knuffelig is. Dan bijt ze heel zachtjes in mijn vingers.
purny schreef:Telpeva schreef:Wie of wat is jack?
Mijn auto.
De kleur is Aurora Black Pearl. Jack (Sparrow) was van de Black pearl.
Polarize schreef:Ik ben al een hele tijd niet naar de tandarts geweest, echt een jaar of 3, maar wil nu toch weer een afspraak maken, maar het is dood en doodeng. Ik heb gewoon moeite met mondhygiene, vind tanden poetsen een vreselijk gevoel en kan gewoon geen goed werkende oplossing vinden die mij niet in een halve meltdown gooit als ik een slechte dag heb, en daar heb ik van een andere tandarts wel eens hele vervelende opmerkingen over gehad waardoor ik nu niet meer heen durf. Maar ik wil gewoon weten of ik gaatjes heb en misschien vanuit de tandarts opties krijgen die qua smaak en gevoel minder heftig zijn waardoor ik makkelijker voor mijn tanden kan zorgen.
Zoek ik de mail op voor de periodieke controle, is mijn link om online een afspraak te maken verlopen en moet ik bellendeze 23 -bijna 24- jarige gaat heel lief haar moeder aankijken of die wilt bellen en mee wil naar de afspraak, anders ga ik zo weer 3 jaar zonder tandarts