Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 08:32

Mando schreef:
Wat een klote nacht, gatver.
Bleef hier in het noorden warm en benauwd tel daar de overgang bij op en dan drijf je de hele nacht je bed uit.
Dat wordt een kort lontje vandaag.

Potjemayo, kijk eens naar vloeibare magnesium die je onder je voeten kan sprayen. Help vaak wel.

Zal door de bossen komen want vlakbij de boot naar Ameland geen last. Gisteravond in korte broek de tuin nog ff gesproeid, vond het frisjes.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 09:17

Dat ik het schandalig vind dat er tijdens de crossfit games afgelopen weekend een atleet is verdronken onder toeziend oog van zogenaamde lifeguards.

Die hebben echt zitten slapen evenals de organisatie. Het was duidelijk te zien op de livestream, evenals het publiek gaf het aan dat het niet goed met die atleet ging. :n

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 09:24

CharleyT schreef:
M_D_H schreef:

Sterkte!

Ik erger mij aan mijn man, alweer? Ja, alweer.

Van de week nog maar eens aangegeven dat ik zo op vakantie gaan echt niet leuk vind, aangezien alles op mij terecht komt. Hij begreep mij en heeft meer inzet getoond, dus gister is hij mee geweest te shoppen voor de vakantie benodigdheden, heel blij mee.
Vandaag zouden we de bieb samen opruimen (moet niet veel gebeuren, maar even wat rotzooitjes weg, stoffen, stofzuigen, dweilen etc), hier staat een loungebank in die omgetoverd kan worden tot een 2 persoonsbed, waar onze vrienden 2 nachten in kunnen slapen (de nacht dat we naar het vliegveld toe moeten en de nacht dat we terug komen). Deze vrienden zijn geen stel, maar delen altijd een bed als we samen op vakantie gaan (niet seksueel).
Dus, ik begin in de bieb, manlief rent in eens naar zolder om daar op te ruimen :?
Om vervolgens, na de helft gedaan te hebben, naar onze slaapkamer te gaan en daar te gaan opruimen. WAAROM IN GODSNAAM???
Dus dat heb ik hem ook gevraagd en zijn antwoord was:
Je kan toch niet van ze verwachten dat ze samen slapen? (Hoezo niet, dat doen ze straks op vakantie ook?) Dus de logeerkamer moet ook opgeruimd worden, dus ik heb de zolder opgeruimd, zodat ik de tv en de kast daar naar toe kan brengen, want die gebruiken we in de zomer toch niet, en dan kan het geen wat opgeslagen is op de logeerkamer op onze slaapkamer staan...
Oke, maar waarom?
Ja, omdat de logeerkamer best wel veel staat en daar moet iemand ook lekker kunnen slapen. Oke, maar waarom? Straks slapen ze ook 8 nachten samen?
Ja, nou, dit voelde goed...
:roll:
Kan je dan niet beter de zooi van de logeerkamer rechtstreeks naar zolder brengen?
Kijkt mij aan alsof hij water ziet branden: "nee".

Het was een heel simpel verzoek toch?
Even schoonmaken, wat rotzooitjes wegruimen (de bieb bewaren wij ook vaak het oudkarton in de loze ruimte achter de loungebank, omdat ik veel pakketjes binnen krijg :') ) en klaar.
Maar nee, meneer moet met 30 graden het halve huis opruimen (en maar klagen dat het warm is) en ik zeg bewust half, want hij heeft van alle 4 de kamers waar hij vandaag is geweest maar de helft opgeruimt.
Ik zweer het jullie. Ik heb ADHD maar ik heb enorme vermoedens bij de geestelijke gesteldheid van mijn man, ik weet vrijwel zeker dat daar ook een verstopte ADHD actief is.

Dit helpt niet met mijn gemoedsrust, mijn stressniveau rijst de pan uit momenteel en ik voel migraine opkomen van de drukte in mijn hoofd nu.

Dus ik heb mijzelf nu uit de situatie gehaald, ik ben heerlijk in de auto gaan zitten met de airco aan, een groot glas limonade met ijsklontjes en mijn fidgetkubus draait overuren.
Debiel gedrag weer.

Arme man, wordt je gedrag even aan het Bokt Tribunaal vertelt, bijzonder hoor.

Oh stel je aan, er wordt hier vaak genoeg geklaagd over de partners, ouders, broers of zussen, over collega's, vrienden, buren, etc etc etc, ik kan mij niet voorstellen dat als jij in dit topic meeleest, jij nog nooit geklaagd hebt over iemand die dicht bij je staat, dus ga niet doen als of jouw morele kompas zoveel beter is als dat van een ander. We zijn allemaal mensen, iedereen praat of schrijft wel eens over een ander.

marleen_88 schreef:
Ik zie MDH al zitten in dr auto met airco en limonade. :') Irritant is het wel, maar blijkbaar liggen jullie wat opruimen betreft niet helemaal lekker op één lijn.

En dat is Prima he, je kan niet 100 procent op 1 lijn liggen en met een heleboel zaken liggen we juist wel op een lijn en hij vond het ook helemaal niet erg dat ik mijzelf uit de situatie heb gehaald, hij kent mij langer als vandaag en weet dat ik van dit soort dingen juist overprikkeld raak, dus hij moedigde mij ook aan om mijzelf uit de situatie te halen (ik weet niet zeker of hij verwacht had dat ik naar de auto zou vertrekken, ik denk dat hij dacht dat ik naar de bank zou gaan, maar de auto heeft airco :') _O- )

imaudy schreef:
M_D_H, denk dat het een goed punt is van je man om twee slaapplekken te creëren. Met twee op een bank,ohnooo

Het is een 2 persoons slaapbank, daar kan je prima met 2 personen op slapen :')
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 14-08-24 09:36, in het totaal 3 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 09:26

CupCakes_ schreef:
Dat ik het schandalig vind dat er tijdens de crossfit games afgelopen weekend een atleet is verdronken onder toeziend oog van zogenaamde lifeguards.

Die hebben echt zitten slapen evenals de organisatie. Het was duidelijk te zien op de livestream, evenals het publiek gaf het aan dat het niet goed met die atleet ging. :n

Echt? Dat is een zeer slechte zaak. Ze moeten zich de ogen uit de kop schamen. Waarschijnlijk doen ze dat ook wel. Vreselijk.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 09:27

Dat de assistenten bij de huisarts een hekel hebben aan hun werk en dat op patiënten af reageren -O-

Zoveel pijn steeds.. Gisteren al gebeld, moest maar pijnstillers nemen en vandaag urine inleveren. Dus echt een poedersuiker dag en nacht gehad, net urine ingeleverd, maar was vergeten m'n naam op het potje te zetten.
Dus daar alsnog gedaan.

"Ja, de volgende keer moet je dat ff lekker wel doen :roll: "

Snap wel dat ze last hebben van onderbezetting. Lijkt me geen pretje om daar te werken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 09:33

fleurtjeuh schreef:
M_D_H schreef:
Nee, ik ben diegene met ADHD. Maar ik vermoed af en toe dat mijn man het ook heeft :')

En nee, als hij zich iets bedacht heeft is dat wat we gaan doen :') _O-

Wist je niet dat iedere adhd'er een emotional support autist heeft? :')
Geintje natuurlijk, ik kwam het laatst tegen en ik moest er wel om grinniken omdat ik het wel in mijn relatie herkende.
Vriend heeft adhd en ik heb wel wat autistische trekjes(nooit getest)

:oo
Ik zou niet willen zeggen dat mijn man autisme heeft, ik denk dat als hij iets heeft, het echt adhd heeft (it run's in the family :') ) maar hij heeft wel trekjes :')
Dus dit vind ik wel hilarisch :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:08

Ik heb onze bank gratis weggegeven :')
Ik had een hele toffe gezien bij de kringloop, afgelopen woensdag.
Gisteren gebeld ivm gesloten dagen.

Drie x raden?
Nou waarschijnlijk in één x goed. :')

Bank is verkocht! _/-\o_

Waarom ben ik zo _O-

Mijn man ging stuk van het lachen. Die kwam niet meer bij. Ik dacht, nog even en ik moet hem aan het zuurstof leggen. _O-

Dus ja.
We zijn bankloos.

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:17

:') _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:22

CupCakes_ schreef:

Ja echt bizar was dat!
Daardoor erger ik me aan mijn extra zorgen om mijn vriend als hij binnenkort ook openwater gaat zwemmen...
Hij mocht gisteren ook niet in zijn eentje gaan trainen van mij, nou was het natuurlijk ook geen straf om aan het water te zitten maar toch :D .

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:31

Ik ben mijn eigen support autist voor de adhd :j jammer genoeg heft het elkaar niet op en werkt het alleen flink tegen elkaar in

Omdat ik nu 2 weken vrij heb heb in ook geen ritme of routine en ohh daar ga ik zo slecht op, ik vergeet de meest basic persoonlijke verzorging omdat ik uit mijn routine ben

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:33

maralyn schreef:
Ik heb onze bank gratis weggegeven :')
Ik had een hele toffe gezien bij de kringloop, afgelopen woensdag.
Gisteren gebeld ivm gesloten dagen.

Drie x raden?
Nou waarschijnlijk in één x goed. :')

Bank is verkocht! _/-\o_

Waarom ben ik zo _O-

Mijn man ging stuk van het lachen. Die kwam niet meer bij. Ik dacht, nog even en ik moet hem aan het zuurstof leggen. _O-

Dus ja.
We zijn bankloos.

_O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-24 10:37

Ik heb een vent met ADHD maar ik heb bij mezelf sterke twijfels of ik het ook heb. Maar vind het lastig te zeggen omdat autisme en ADHD ook veel symptomen hebben die overlappen. Ik heb al zestien jaar een diagnose autisme en ben er echt heel, heel, HEEL zeker van dat ik dat heb :') maar soms twijfel ik eraan of ik niet ook ADHD heb. Mijn broertje heeft het, maar bij hem uit het zich wel heel anders.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:37

Hahaha, succes met toch nog een nieuwe kopen :P

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:42

Josien_ schreef:
CupCakes_ schreef:

Ja echt bizar was dat!
Daardoor erger ik me aan mijn extra zorgen om mijn vriend als hij binnenkort ook openwater gaat zwemmen...
Hij mocht gisteren ook niet in zijn eentje gaan trainen van mij, nou was het natuurlijk ook geen straf om aan het water te zitten maar toch :D .

Doet hij toevallig mee aan Swim4Brains op het IJsselmeer?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:43

xPabloBokt schreef:
Ik heb een vent met ADHD maar ik heb bij mezelf sterke twijfels of ik het ook heb. Maar vind het lastig te zeggen omdat autisme en ADHD ook veel symptomen hebben die overlappen. Ik heb al zestien jaar een diagnose autisme en ben er echt heel, heel, HEEL zeker van dat ik dat heb :') maar soms twijfel ik eraan of ik niet ook ADHD heb. Mijn broertje heeft het, maar bij hem uit het zich wel heel anders.

Dubbele diagnose zegt hoi :wave:
Ik heb op mijn 17e een autisme diagnose gekregen, en nadat ik er zelf achterna ben gegaan vorig jaar op 22e nog adhd er bovenop. En dat verklaarde ineens zo enorm veel :')
Ik slik nu methylfenidaat en dat heeft ook geholpen met een aantal dingen die vanuit mijn autisme komen. Ik had laatst gewoon een shirt aan waar het label nog in zat en ik werd niet helemaal gek :j
Als je echt dingen hebt die gewoon niet in autisme lijken te passen kan het geen kwaad om eens na te vragen of het mogelijk is dat traject in te gaan (en als je dat weer wilt natuurlijk, want het kan best zwaar zijn)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:43

Bijna een serieus ongeluk gehad… idioot op een scooter gooit zich voor mijn fiets, en dan ook nog doen alsof het mijn schuld was… heb maar gezegd dat hij gauw moest oprotten voordat ik hem wat aandeed. Godzijdank bij een open & pijnlijke enkel en de schrik gebleven, maar had zo over de kop kunnen vliegen als ik mijn stuur niet had gedraaid… waarom kunnen mensen niet gewoon de regels volgen en normaal doen??!!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:47

Mijn ergernis vandaag: de collega waar ik het best mee kan op mn werk is maandag aangereden in haar auto. De dokters zijn bang voor een whiplash dus voorlopig is ze uit de running :(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:54

Mijn werk is heel leuk, maar wat is het soms toch een chaotische ellende :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:56

Sintara schreef:
Hahaha, succes met toch nog een nieuwe kopen :P

En een levertijd van 14 weken in het slechtste geval..

Hier afgelopen zaterdag ook een nieuwe bank gekocht maar gelukkig zonder levertijd :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 10:58

Dat het erg rustig tot uitgestorven is op mijn werk.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 11:08

Dat mijn patroon zegt 'gebruik DK garen en haaknaald 2'. Vriendin, hoe dan. Ik gebruik nu haaknaald 3 en dat gaat al amper :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 11:19

Het is super fijn dat mijn vriend is zoals vrouwen beschreven worden, maar hij maakt alles zó rommelvrij dat ik zelf mijn toetsenbord niet kan vervangen.
De kabels zitten zo verstopt en zo vast. Ik kan er niks mee en moet wachten tot hij thuis is -O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 11:30

Auto zou tegen half 11 klaar zijn. Dus tegen kwart voor 11 kom ik aan, kwestie van niet te vroeg te zijn. Duurt het nog een uur.

En ik ben te voet met de hond wat een uur wandelen is dus terug naar huis is ook zinloos.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 12:10

Daphne__ schreef:
Dat de assistenten bij de huisarts een hekel hebben aan hun werk en dat op patiënten af reageren -O-

Zoveel pijn steeds.. Gisteren al gebeld, moest maar pijnstillers nemen en vandaag urine inleveren. Dus echt een poedersuiker dag en nacht gehad, net urine ingeleverd, maar was vergeten m'n naam op het potje te zetten.
Dus daar alsnog gedaan.

Snap wel dat ze last hebben van onderbezetting. Lijkt me geen pretje om daar te werken.

:(:) sterkte! ik hoop dat je snel van de pijn af bent.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 12:59

juval schreef:
Daphne__ schreef:

Dus daar alsnog gedaan.

:(:) sterkte! ik hoop dat je snel van de pijn af bent.

Bedankt!
Huisarts heeft gebeld. Heb geen blaasontsteking, maar m'n urine was ook niet schoon.. Dus op kweek gezet, moest over 5 dagen maar bellen voor de uitslag. Verder veel drinken.

Lig nu weer met veel pijn, ook overgeven.. Kan nu weer niet bellen tot 3 uur -O-