Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:[***] schreef:Ik heb meerdere keren moeten bellen met het CJIB omdat zij een fout hebben gemaakt die ze in eerste instantie niet toe hebben gegeven. Nu blijkt dat er kosten verbonden zijn aan dat nummer die niet binnen mijn telefoonabonnement vallen. Dat stond er niet bij in de brief en op de site vind je het alleen als je goed zoekt.
Ik geloof dat het ook niet genoemd wordt als je dat nummer belt.
Zij maken dus een (lompe) fout, het slachtoffer kan weer voor de kosten opdraaien.
(Het was geen doorkiesnummer waarbij een andere instantie je op kosten jaagt maar gewoon het CJIB zelf via het telefoonnummer in de brief)
Update: ik heb eindelijk een fatsoenlijke klachtenfunctionaris getroffen. Ze heeft geluisterd en gaf me ook helemaal gelijk. Ze was onder de indruk van alles wat er tot nu toe is gebeurd en gaat het goed oppakken. Ze heeft ook de collega aangesproken die toch wel een duidelijke mening had over mijn frustratie zonder mijn dossier te lezen en nadat die collega het vonnis in mijn zaak had gelezen had ze er ook begrip voor. Het is natuurlijk niet alleen de frustratie van één fout maar keer op keer weer de klap moeten verwerken als er weer iets mis is gegaan en nooit excuses en meestal niet eens een terugkoppeling van wat er met mijn klacht gebeurd is, of ik krijg zelf de schuld.
Ik ben echt blij dat ik haar heb getroffen en ze gaat uitzoeken hoe ze voor meer bewustwording op de werkvloer kan zorgen over wat voor effect bepaalde brieven hebben op een slachtoffer zodat deze ook echt alleen verstuurd worden als de informatie zeker weten klopt. Ze is het ermee eens dat dit niet nog eens mag gebeuren bij volgende slachtoffers.
Over ongeveer 2 weken krijg ik terugkoppeling, ook als ze dan nog niet klaar is met haar onderzoek. Op die manier houdt ze contact en blijf ik op de hoogte.
ER WORDT EEN KEER GECOMMUNICEERD
Menino schreef:[***] schreef:Update: ik heb eindelijk een fatsoenlijke klachtenfunctionaris getroffen. Ze heeft geluisterd en gaf me ook helemaal gelijk. Ze was onder de indruk van alles wat er tot nu toe is gebeurd en gaat het goed oppakken. Ze heeft ook de collega aangesproken die toch wel een duidelijke mening had over mijn frustratie zonder mijn dossier te lezen en nadat die collega het vonnis in mijn zaak had gelezen had ze er ook begrip voor. Het is natuurlijk niet alleen de frustratie van één fout maar keer op keer weer de klap moeten verwerken als er weer iets mis is gegaan en nooit excuses en meestal niet eens een terugkoppeling van wat er met mijn klacht gebeurd is, of ik krijg zelf de schuld.
Ik ben echt blij dat ik haar heb getroffen en ze gaat uitzoeken hoe ze voor meer bewustwording op de werkvloer kan zorgen over wat voor effect bepaalde brieven hebben op een slachtoffer zodat deze ook echt alleen verstuurd worden als de informatie zeker weten klopt. Ze is het ermee eens dat dit niet nog eens mag gebeuren bij volgende slachtoffers.
Over ongeveer 2 weken krijg ik terugkoppeling, ook als ze dan nog niet klaar is met haar onderzoek. Op die manier houdt ze contact en blijf ik op de hoogte.
ER WORDT EEN KEER GECOMMUNICEERD
superfijn en wat een opluchting! al is het maar gewoon voor 1 keertje.
zou vanzelfsprekend moeten zijn. En je verdient dit ook gewoon na al hun gepruts. Maarja, tot die tijd fijn dat je gewoon effe 1x een normaal iemand treft die snapt dat je al genoeg doorstaan hebt.
Britta31 schreef:Moderatoropmerking:het is niet de bedoeling om in dit topic andere topics of bokkers te bespreken
fjordjes schreef:Nog steeds gevoelig/lichte pijn boven mijn wenkbrauw waar ik eerder een voorhoofdsholteontsteking heb gehad. Als ik nu antibiotica had gehad dan had ik er geen twee maanden lang last van en had ik die gevoeligheid niet maarja huisartsen hé die geen antibiotica geven. Ik hoop maar dat ik er geen last van ga krijgen met vliegen...
Nyaleti schreef:Jy kan dit mos vir my vra as daar iets is wat jy nie verstaan nie.Taalcursus van NHA
uitleg: maan roos vis.
Opdrachten: Hoe groot is de maan?
Moet ineens zoveel meer beantwoorden dan wat uitgelegd is. Oké het is Afrikaans dus pretty much alle woorden kan ik wel gokken maar de zinsopbouw niet. Irritant.
Marcella schreef:fjordjes schreef:Nog steeds gevoelig/lichte pijn boven mijn wenkbrauw waar ik eerder een voorhoofdsholteontsteking heb gehad. Als ik nu antibiotica had gehad dan had ik er geen twee maanden lang last van en had ik die gevoeligheid niet maarja huisartsen hé die geen antibiotica geven. Ik hoop maar dat ik er geen last van ga krijgen met vliegen...
Heeft weinig nut om daarvoor AB te krijgen tenzij je graag AB resistentie wil opbouwen.
Niobe schreef:Ik zit Kindred Spirits te kijken (over geesten enzo), gaat een of andere kenau bij de buurman ineens heel hard schreeuwen. Ik schrik me echt de twinkeltyfus. Hart zit op mijn hoofd momenteel.
Schijnbaar zijn ze aan het pingpongen
Mkango schreef:Nyaleti schreef:Jy kan dit mos vir my vra as daar iets is wat jy nie verstaan nie.Taalcursus van NHA
uitleg: maan roos vis.
Opdrachten: Hoe groot is de maan?
Moet ineens zoveel meer beantwoorden dan wat uitgelegd is. Oké het is Afrikaans dus pretty much alle woorden kan ik wel gokken maar de zinsopbouw niet. Irritant.