Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 15:38

Geniaal, en echt niet meer dan normaal!
je mag trots zijn op jezelf dat je voor jezelf opgekomen bent.
Een dame die een beetje eigenwaarde heeft, geeft zelf al aan zelf te willen betalen ;)

En mocht je dan als man echt aandringen om te betalen is dat natuurlijk ook goed. Maar dat vind ik anders dan een vrouw die er gewoon maar van uit gaat dat de man betaalt. Dat is gewoon kansloos.

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 16:06

Rawr: inderdaad lekker zelf laten betalen, helemaal als iemand ervanuit gaat dat het toch wel betaald wordt.

Ik stel altijd voor om te splitten. En vorige x had mijn date betaald en toen heb ik de 2e x betaald.

De laatste keer had mijn date betaald en zei ik: atuur maar een tikkie. Ik heb toen aangegeven dat een 2e date er niet in zat. Toen heb ik de volgende dag nogmaals om een tikkie gevraagd (en gekregen). Vind niet dat de man altijd maar moet betalen en al helemaal niet als er geen vervolg in zit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 16:36

Ik merk dat ik de man gewoon laat betalen de laatste tijd, dat gezever over geld voelt raar :+ maar zoals laatst toen ik zei een derde date zit er niet meer in laat maar weten wat ik moet betalen….

Woensdag een date gehad. Was gezellig en we zien elkaar vanavond. Of er meer in zit geen idee maar het was oprecht gezellig dus we zien wel.

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 17:10

Leuk zonnetje! Veel plezier dan vanavond.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 18:06

Stille meelezer hier O:)

Ik zit zelf enorm te twijfelen om weer een datingapp te installeren alleen wat hierboven ook al meer word genoemd word houd me wel tegen!
Heb Tinder een paar jaar terug gehad voor een week en daarna was ik het zoooo zat met mensen die je enkel swipen voor FWB, een one night stand en leedvermaak ofzo.
Ben misschien ook wat te serieus haha

Mijn 2 beste vriendinnen hebben wel beide hun relatie via Tinder ene is al 6jaar samen nu en de ander ruim een jaar.

@Rawr, Wauw ik vind dat je dat goed hebt gedaan hoor :j
Hopelijk zit het bij jou ook eens mee met je dates!

@Zonnetje, Heel veel plezier vanavond :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 20:19

Ik zou dan voor iets als Bumble gaan, Happy Hippie! Daar kan je sowieso al invullen waar je naar op zoek bent, dan kan je de mensen die minder serieus zijn overslaan.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 20:20

Mariett schreef:
Ik zou dan voor iets als Bumble gaan, Happy Hippie! Daar kan je sowieso al invullen waar je naar op zoek bent, dan kan je de mensen die minder serieus zijn overslaan.

Dankjewel, dat klinkt wel beter! :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 21:11

Heel goed Rawr!

Ik was zo’n dame die ook zelf om de rekening vroeg en betaalde. Echt te trots om er maar vanuit te gaan dat een man zou betalen, en ik verdien ook gewoon geld dus waarom niet?

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 09:40

Ik vind dat persoonlijk ook heel raar, altijd er vanuit gaan dat de man gaat betalen. Net wat je zegt kaitlyn, ik verdien ook gewoon geld. :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 11:58

Ja als mensen dat verwachten vind ik dat ook vreemd. 'We' zijn op veel vlakken geëmancipeerd, maar op zulke vlakken dan weer niet even generaliserend gezegd.

Ik bied altijd aan om te splitten. Als de man echt graag wil betalen dan vind ik dat prima. Maar dan betaal ik de tweede date.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 12:25

@capopjekop, idd zo zou ik het ook doen (en heb ik het ook altijd gedaan). Splitten en anders betaal ik de 2e date.

Hoe doen jullie dat?
Ik heb nu 7 matches op Bumble alleen durf niet zo goed zelf een gesprek te beginnen _O-

Edit, zie nu wel dat mijn eerste match die 24uur om een bericht te sturen heeft verlengd haha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 12:29

Zal toch moeten want anders verlopen ze haha

Ik begin gewoon met iets wat me aansprak in een profiel. Of anders een hele slechte openingszin ofzo. Of als ze echt een leeg profiel hebben dan gewoon met hoe is het

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 12:40

capopjekop schreef:

Ik begin gewoon met iets wat me aansprak in een profiel. Of anders een hele slechte openingszin ofzo. Of als ze echt een leeg profiel hebben dan gewoon met hoe is het

Oooh dus ik moet persee beginnen met praten? Zo ver was ik nog niet, dacht dat je beide kon beginnen oops :')

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 12:44

Happy_Hippie schreef:
capopjekop schreef:

Oooh dus ik moet persee beginnen met praten? Zo ver was ik nog niet, dacht dat je beide kon beginnen oops :')

Jup, bij Bumble kan alleen de vrouw beginnen met praten! Als een man en een vrouw matchen ten minste :)
Match verlengen is dus een leuk compliment voor je. Ik zou ook over iets uit het profiel beginnen! Misschien doet hij een interessante sport of staat hij ergens op een berg oid, dan kan je vragen wat voor sport het is of waar de berg was. In ieder geval niet beginnen met 'hey' want daar is heel lastig een gesprek van te maken.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 13:46

Mariett schreef:
Happy_Hippie schreef:

Jup, bij Bumble kan alleen de vrouw beginnen met praten! Als een man en een vrouw matchen ten minste :)
Match verlengen is dus een leuk compliment voor je. Ik zou ook over iets uit het profiel beginnen! Misschien doet hij een interessante sport of staat hij ergens op een berg oid, dan kan je vragen wat voor sport het is of waar de berg was. In ieder geval niet beginnen met 'hey' want daar is heel lastig een gesprek van te maken.

Ahh okay okay dit is nieuw en word een uitdaging voor mij :')
Ik beantwoord voor nu de vraag die ze in hun profiel hebben staan (als ze die hebben staan tenminste).

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 14:09

Happy_Hippie schreef:
Mariett schreef:

Ahh okay okay dit is nieuw en word een uitdaging voor mij :')
Ik beantwoord voor nu de vraag die ze in hun profiel hebben staan (als ze die hebben staan tenminste).

Je kunt ze ook gelijk bellen of facetimen zonder nummerweergave als je op die 3 puntjes rechtsboven drukt:-)
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 17-02-24 14:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 14:10

Hahahaha

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 14:18

@janderegelaa, Dat is gelijk al wel heel heftig hoor ben nogal een schijterd betreft dat soort dingen _O- :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 11:41

Ik denk dat ik maar weer in de ik blijf eeuwig single modus ga ofzo :+

Eerst sluit mijn date zichzelf buiten dus ben ik met hem naar z'n ouders gereden om zijn huissleutel te halen. De gratis parkeerplaats was inmiddels vol dus mijn auto ging de parkeergarage in. Vervolgens zitten we tijden op de bank, ik geef toch al een paar keer een inkopper als ie wil dat ik ga. Nee ik hoefde niet weg hij vond het gezellig.

Zijn ex belt hem een paar keer, hij zou de dag erna met haar en haar kinderen naar duinrell gaan. oke ik blijf ruimdenkend. Ze belt hem om te vragen of hij daar gaat slapen (het was 22.45 uur ofzo). Oke ik denk het zal wel.

Uiteindelijk komt van het een het ander, echt 1 minuut erna zegt ie: heb jij nog dates in de planning?? Uhh nee, ik zeg ik kan dat niet hier zijn en dan over een paar dagen daar. Oh daar had hij geen problemen mee. Maar hij had geen dates staan maar wel al een 3 maanden lopende via de app en ze zouden na de carnaval wel zien. Ja hij moest ff kijken wat ie daarmee ging doen want dat na 3 maanden uit laten gaan als een nachtkaars was ie niet van plan. Owkeee dat je dit allemaal denkt en wil delen maar moet dat 1 minuut na...................?????? Vervolgens nog meer van die date inside information. Hij vraagt zelf of ik blijf slapen.

Toen wilde hij een sigaret roken. Op de bank ging het alleen maar over ex ex ex ex, bleek ze hem die dag al 6x gebeld te hebben, kwam ik erachter dat ze in januari nog een weekend weg waren geweest en de S was fantastisch blablablablabla, tussendoor gooit hij er nog doorheen: vind je dit vervelend??? blablablabla over zn eerste ex een foto: zij is toch veelste knap voor mij.

Ondertussen denk ik al 4x ik denk dat ik toch maar naar huis ga. Maar goed dan denk ik wel ik zal het wel in mijn hoofd halen dat ik het gevoel heb dat ie me weg aan het praten is. Ik ben confused, hij zegt nog iets van ja ik ga je niet om 3 uur naar huis sturen ofzo. Nou uit beleefheid laat ik niemand slapen en hij moest de dag erna op tijd weg.

Maar goed ik blijf, vervolgens kan er geen goedemorgen vanaf. Ik ga maar naar de wc en aankleden. Ik pak mijn jas om iets te pakken en ik hoor hem iets zeggen toen ie naar de badkamer liep. Ik zit op hem te wachten in de woonkamer (met het idee, zijn auto staat daar ook we lopen er samen naar toe) en loop terug ze zei: zei jij doei?? Ja je hoeft niet op mij te wachten hoor en hij loopt zo achter mij aan, ik voelde me buiten gewerkt. Mijn auto stond in de parkeergarage maar al kletsend heb ik echt niet opgelet waar en hoe en wat. Dus ik zeg dus buiten links, zegt hij: Nou dat zou ik niet doen. Owke denk ik zo moeilijk kan het niet zijn. Ik loop naar buiten en heb GEEN FLAUW IDEE waar de ingang is dus ik vraag aan iemand waar die is. Vervolgens moet ik mijn auto zoeken en ga ik naar huis.

Ik belde een vriendin want ik had maar 2x een halfuur geslapen en denk dan wtf is dit!??? Als ik iemand laat slapen dan ga je daar toch met fatsoen mee om?

Uiteindelijk heb ik hem een bericht gestuurd vannacht want ik had zoals verwacht niks gehoord. Dan krijg je natuurlijk een app van dat hij dit heftig vindt maar geen sorry of niks. Ik vond het geen heftig bericht, was gewoon zoals ik het ervaren heb en dat ik dus maw het respectloos gedrag vind.

Ben ik zo'n zeurpiet????

Het was sowieso niks geworden, we hebben het heel erg gezellig maar matchen echt op een heleboel dingen niet. Maar ik vind dat als je iemand laat slapen dat je daar fatsoenlijk mee omgaat, wil of kan je dat niet dan stuur je iemand naar huis.

Ik ben meer boos op mezelf dat ik niet 's nachts gewoon ben vertrokken, dan had ik er niet zo'n rot gevoel bij gehad en nog een paar uur thuis lekker goed geslapen.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 13:43

Jeetje zonnetje wat vervelend zeg!

Al met het ex gebeuren was ik al heel hard weg gerend hoor en daarna ook met dat van dat andere gesprek:')
Ik vind je helemaal geen zeurpiet en tbh dat je nog best veel geslikt hebt.
Krijg zelf het idee dat je je meer dient als afleiding van zen ex?

Hier heel ff gepraat met iemand om Bumble maar die was enkel opzoek naar fwb en vanuit daar zien of er iets zou komen. Heb al gezegd dat dat niks voor mij, verder ook niks meer van gehoord.
Nu pratende met een andere gast en die stelde net ook de vraag al gelijk waarvoor ik op deze app zit dus ben benieuwd naar de reactie.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 19:15

Citaat:
Ik ben meer boos op mezelf dat ik niet 's nachts gewoon ben vertrokken, dan had ik er niet zo'n rot gevoel bij gehad en nog een paar uur thuis lekker goed geslapen.

Hier heb je van geleerd voor de volgende keer. Niet boos zijn op jezelf. Hij is de banketstaaf behanger dus ben maar lekker boos op hem en de volgende keer, als je weer een banketstaaf de behanger tegenkomt stap je gelijk op. Dat noemen we voortschrijdend inzicht.
Maar ga lief zijn voor jezelf en iets doen waar je gelukkig van wordt. Dit verdient niemand en jij ook niet. :knuffel:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 19:36

Dat is jammer Zonnetje. Wat een verhaal. Klinkt als een sukkel die je maar links moet laten liggen. Next.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 20:57

Jeetje wat een idioot verhaal.. Gelijk verwijderen. Niet meer tegen praten :o

Ik heb vorige week dus toch met die andere jongen afgesproken, ken hem al 1,5 jaar en ben toen ook eens op date geweest maar hij was een beetje verlegen en terughoudend.. Ik val altijd op de baddies (dat is waarom het 9/10x ook fout gaat gok ik) maaar ik heb hem een 2e kans gegeven & het was méga gezellig.. hij is nu op vakantie dus we zien elkaar volgende week weer. Ik ben benieuwd :D

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 21:22

@xsensibel, wat fijn dat het zo goed uit pakte zeg!

Hier nu de hele dag met iemand aant praten via Bumble (keertje iemand die niet daar zit voor FWB oid), blijven jullie swipen/ gesprekken starten als je in gesprek bent net iemand of niet?

Ben wel nieuwsgierig zijn er hier al veel mensen die via datingapps een goede relatie hebben gekregen? :D

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 21:38

Happy_Hippie schreef:
@xsensibel, wat fijn dat het zo goed uit pakte zeg!

Hier nu de hele dag met iemand aant praten via Bumble (keertje iemand die niet daar zit voor FWB oid), blijven jullie swipen/ gesprekken starten als je in gesprek bent net iemand of niet?

Ben wel nieuwsgierig zijn er hier al veel mensen die via datingapps een goede relatie hebben gekregen? :D

Ik ben ondertussen 2,5 jaar samen met mn tinderdate en dat gaat zo goed dat we dit jaar samen een huis gaan kopen :)