Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DuoPenotti schreef:Ik zeg altijd dat ze deze maar moeten draaien.
Want uiteindelijk; Weej goan allemoal,
allemoal met de neus umhoeg
[ Video ]
Christiene schreef:Dat dansen met de kist zou voor mijzelf niks zijn. Veelste bang dat die eruit valt.
Als lijk der zelf in liggen maak he toch niet mee .
Was laatst bij en "open dienst". De kist stond gewoon tussen de tafels met hapjes en drankjes. Best apart als je de ouderwetse koffie en cake dienst alleen kent .
Het idee was wel goed eigenlijk
het laatste biertje met de overledene, dat deed men ook echt. Hij hield zelf ook van een biertje
c_alsemgeest schreef:Mijn familie kan soms ook best een lachwekkend moment creëren op crematies... zo had mijn tante, nadat al veel van haar broers en zussen jong waren overleden en zij de volgende was "another one bites the dust" van Queen als openingsnummer
Geweldig! 
haffiefreak schreef:Ik ben nu een documentaire aan he terug kijken van zondagavond 25 januari, op nl 1 om 20.30
What they found on Bergen Belsen.
2 mannen filmen de bevrijding van het kamp in 1945.
Erg heftig om die beelden te zien.
Shenavallie schreef:Christiene schreef:Dat dansen met de kist zou voor mijzelf niks zijn. Veelste bang dat die eruit valt.
Als lijk der zelf in liggen maak he toch niet mee .
Was laatst bij en "open dienst". De kist stond gewoon tussen de tafels met hapjes en drankjes. Best apart als je de ouderwetse koffie en cake dienst alleen kent .
Het idee was wel goed eigenlijk
het laatste biertje met de overledene, dat deed men ook echt. Hij hield zelf ook van een biertje
En de kist stond daar ook open? Of stond die er gesloten tussen?