Grote cup, kleine omvang maar geen enkele winkel heeft leuke en die een beetje betaalbaar zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fotolijstje schreef:Er zijn nooit bhs in mijn maat.
Grote cup, kleine omvang maar geen enkele winkel heeft leuke en die een beetje betaalbaar zijn
MyWishMax schreef:fotolijstje schreef:Er zijn nooit bhs in mijn maat.
Wat vind jij betaalbaar? Ik ben pas bij de livera goed geslaagd. En per merk en model wissel ik tussen de 65 en 70 en f tot en met h. Heel soms e als ik veel geluk heb. Hun eigen merk viel mij mee en had ik er iig 1 goed pastte. De andere merken waren niet leuk geprijsd, nee.
fotolijstje schreef:MyWishMax schreef:Wat vind jij betaalbaar? Ik ben pas bij de livera goed geslaagd. En per merk en model wissel ik tussen de 65 en 70 en f tot en met h. Heel soms e als ik veel geluk heb. Hun eigen merk viel mij mee en had ik er iig 1 goed pastte. De andere merken waren niet leuk geprijsd, nee.
Nou 30 tot en met 60 vind ik voor mij wel betaalbaar op het moment. Vooral omdat ik nog in de groei ben en nog geen "eind maat" heb.
Ik baal echt omdat ik dan leuke bhs zie en dan gewoon niet eens mijn cup zie (E)
Lau07 schreef:Een echt luxe probleem: ik kan niet kiezen uit welke accommodatie ik moet boeken. Een mini studio van 14 m2 voor €700 of een luxer appartement/hotel voor +€1300. Het is nogal een verschil. Het probleem is alleen dat ik al extreem laat ben met boeken (het is al voor vrijdag) en ik dus wel echt iets moet gaan kiezen.
Zonnebloem92 schreef:Gisteren dan.
Vrijdagmiddag mijn baan opgezegd bij mijn directeur, mijn directe collega was vrijdag vrij en ik ben op de maandagen vrij dus gevraagd of hij het een dag voor zichzelf kon houden aangezien ik het graag zelf wil vertellen. Dit was prima.
Kom ik gisteren op kantoor, heeft mijn collega het al van 4 mensen gehoord.
fotolijstje schreef:Er zijn nooit bhs in mijn maat.
MyWishMax schreef:Dat moet echt makkelijk lukken, hoor. Helemaal met een E is dat nog makkelijk. Met e kon ik zelfs nog bij hunkemoller terecht. (Alleen was dat achteraf niet de goede maat of modellen ) Maar ben je al eens goed opgemeten? Dus niet bij hunkemoller maar bij een echte lingerie zaak?
Estribo schreef:Zonnebloem92 schreef:Gisteren dan.
Vrijdagmiddag mijn baan opgezegd bij mijn directeur, mijn directe collega was vrijdag vrij en ik ben op de maandagen vrij dus gevraagd of hij het een dag voor zichzelf kon houden aangezien ik het graag zelf wil vertellen. Dit was prima.
Kom ik gisteren op kantoor, heeft mijn collega het al van 4 mensen gehoord.
Wat onprofessioneel zeg..
Miekje23 schreef:fotolijstje schreef:Er zijn nooit bhs in mijn maat.
Bonprix heeft ze zeker ( heb cup e) en ze haar lang mee) en ook betaalbaar