Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:10

Er zijn nooit bhs in mijn maat.
Grote cup, kleine omvang maar geen enkele winkel heeft leuke en die een beetje betaalbaar zijn |o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:13

fotolijstje schreef:
Grote cup, kleine omvang maar geen enkele winkel heeft leuke en die een beetje betaalbaar zijn |o

Wat vind jij betaalbaar? Ik ben pas bij de livera goed geslaagd. En per merk en model wissel ik tussen de 65 en 70 en f tot en met h. Heel soms e als ik veel geluk heb. Hun eigen merk viel mij mee en had ik er iig 1 goed pastte. De andere merken waren niet leuk geprijsd, nee.

Jessica_1998

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:38

Mijn energielevel nadat ik Corona heb gehad.. wil graag meer doen en conditie weer opbouwen alleen als ik zo moe ben is dat geen doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:46

fotolijstje schreef:

Sapph?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:49

MyWishMax schreef:
fotolijstje schreef:

Wat vind jij betaalbaar? Ik ben pas bij de livera goed geslaagd. En per merk en model wissel ik tussen de 65 en 70 en f tot en met h. Heel soms e als ik veel geluk heb. Hun eigen merk viel mij mee en had ik er iig 1 goed pastte. De andere merken waren niet leuk geprijsd, nee.

Nou 30 tot en met 60 vind ik voor mij wel betaalbaar op het moment. Vooral omdat ik nog in de groei ben en nog geen "eind maat" heb.
Ik baal echt omdat ik dan leuke bhs zie en dan gewoon niet eens mijn cup zie (E)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:56

Recruiters en HR mensen die denken dat ik wel even op locatie kan komen solliciteren volgende week vrijdag.

Ehm. Nee? Als je mijn CV had gelezen, kun je zien dat ik gewoon een huidge baan heben dat ik dus gewoon vrij moet vragen voor een sollicitatie. En daarnaast, wat is 10:45 nou weer voor een tijd. 8)7

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:00

Ik ging met mijn dochter en een pony wandelen, nu baal ik dat ik geen pony meer heb -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:09

Fotolijstje,ben je al bij Zeeman geweest voor een bh?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:18

fotolijstje schreef:
MyWishMax schreef:

Nou 30 tot en met 60 vind ik voor mij wel betaalbaar op het moment. Vooral omdat ik nog in de groei ben en nog geen "eind maat" heb.
Ik baal echt omdat ik dan leuke bhs zie en dan gewoon niet eens mijn cup zie (E)

Dat moet echt makkelijk lukken, hoor. Helemaal met een E is dat nog makkelijk. Met e kon ik zelfs nog bij hunkemoller terecht. (Alleen was dat achteraf niet de goede maat of modellen ) Maar ben je al eens goed opgemeten? Dus niet bij hunkemoller maar bij een echte lingerie zaak?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:21

Britta31 schreef:
Fotolijstje,ben je al bij Zeeman geweest voor een bh?

Ja maar ze hebben geen 70E, hema ook niet

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:27

Als ik bij de wehkamp zoek op die prijs en maat zie ik er toch echt een hele hoop van de hunkemoller.

Wehkamp of Zalando oid zelf zijn ook wel goeie om te kijken trouwens.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:28

Lau07 schreef:
Een echt luxe probleem: ik kan niet kiezen uit welke accommodatie ik moet boeken. Een mini studio van 14 m2 voor €700 of een luxer appartement/hotel voor +€1300. Het is nogal een verschil. Het probleem is alleen dat ik al extreem laat ben met boeken (het is al voor vrijdag :=) en ik dus wel echt iets moet gaan kiezen.

Waar ga je heen en wat ga je er doen? Ik vind het bv voor wintersport zonde om wat duurs te boeken.... Je staat heel de dag op de piste en slaapt er alleen maar :Y)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:29

Ik zou juist naar een winkel gaan en eens kijken of de maat klopt en welk model bij je past. Maar onder de 60 euro is er echt een hele hoop te krijgen, juist in die maat nog. Alleen moet het model bij je passen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:32

Bh's zijn bij mij ook een regelrechte ramp , ik laat een verkoper altijd maar adviseren. Onder de 60 is er genoeg , maar ik vindt het ook altijd beetje zonde van mijn geld :') :')

Al kan ik nu weer een lange tijd vooruit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:37

Gisteren dan.
Vrijdagmiddag mijn baan opgezegd bij mijn directeur, mijn directe collega was vrijdag vrij en ik ben op de maandagen vrij dus gevraagd of hij het een dag voor zichzelf kon houden aangezien ik het graag zelf wil vertellen. Dit was prima.
Kom ik gisteren op kantoor, heeft mijn collega het al van 4 mensen gehoord.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:40

Zonnebloem92 schreef:
Gisteren dan.
Vrijdagmiddag mijn baan opgezegd bij mijn directeur, mijn directe collega was vrijdag vrij en ik ben op de maandagen vrij dus gevraagd of hij het een dag voor zichzelf kon houden aangezien ik het graag zelf wil vertellen. Dit was prima.

Wat onprofessioneel zeg.. -O-

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:40

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:28

fotolijstje schreef:

Bonprix heeft ze zeker ( heb cup e) en ze haar lang mee) en ook betaalbaar

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:33

MyWishMax schreef:
Dat moet echt makkelijk lukken, hoor. Helemaal met een E is dat nog makkelijk. Met e kon ik zelfs nog bij hunkemoller terecht. (Alleen was dat achteraf niet de goede maat of modellen ) Maar ben je al eens goed opgemeten? Dus niet bij hunkemoller maar bij een echte lingerie zaak?

Ik heb me zojuist laten opmeten. Mijn omvang is echt 70, de dame zei dat ik B of C had :') dus toen zei ik van ja 70D paste ik toen niet en 70E dus wel.

Mijn moeder gelooft dus ook niet dat ik 70E heb omdat ze vrij klein lijken terwijl ze zelf zag dat ik 70E aanhad en het goed zat >;)
Zegt ze nog tegen mij, ja kijk bij de zeeman... -O-

Dankje trouwens iedereen voor de tips!!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:40

Dat klinkt dan niet perse als iemand die verstand had van aanmeten... waar heb je het laten doen?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:45

Ze willen hier geen bingo avond organiseren -O-

En alle oudjes zouden er zo'n lol om hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:59

Eigenlijk mag ik mij niet ergeren want ik moet blij zijn dat ik ze nog heb… Maar mijn grootvader had 1 zak kippen eten gevraagd en ze bellen nu net dat ze er 4 willen. Ik kan wel even huilen want ik ben zo moe en heb 0,0 fut om nog even 20 minuten enkel naar de winkel te rijden achter 3 extra zakken. Ik moet pas zaterdag gaan naar hun, maar pfff. Het is even een druppeltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:02

Estribo schreef:
Zonnebloem92 schreef:
Gisteren dan.

Wat onprofessioneel zeg.. -O-

Ja kun je toch niet maken.
Heb hem duidelijk gemaakt dat ik deze actie echt niet tof vind, zegt hij ach ja.. Had je haar maar moeten bellen.

Echt -O- }>

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:11

Nou, dat klinkt alsof je geen verkeerde stap heb gezet door daar weg te gaan.
Als dat de mentaliteit van de directeur al is....

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:45

Miekje23 schreef:
fotolijstje schreef:

Bonprix heeft ze zeker ( heb cup e) en ze haar lang mee) en ook betaalbaar

Ik haal mijne ook bij Bonprix (70F dus vaak weinig keus in de winkels)