Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:09

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:10

Oké, dan hoop ik dat het snel nog beter gaat en je je niet meer zo vaak hoeft te ergeren aan je puppy. :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:12

Fijn dat het beter gaat.
Maar ik vind dat ook geen normaal gedrag. Ook niet in wat je beter noemt, 2 keer per week.
Als de instructie je daar geen betere oplossingen in geeft word het tijd dat die stopt met haar werk....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:17

Moderatoropmerking:
Het is in dit topic niet toegstaan om andere bokkers of topic te bespreken. Daarnaast verzoeken we dringend om niet op/tegen je medegebruikers persoonlijk te posten
Laatst bijgewerkt door ynskek op 04-10-21 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:20

Vervelend zulk gedrag, ik heb het hier wel eens in (veel) minder erge mate met mijn gerbils, wanneer die hun energie niet goed kwijt kunnen dan is het vaak ook mijn kleding, telefoon en soms mijn vingers wat ze dan pakken. Niet met het oog op slopen of echt vervelend zijn overigens, maar beetpakken en 'iets' ermee willen, een beetje willen spelen, waardoor iets soms toch al schade kan oplopen.
Het grote voordeel wat ik heb, is dat ik ze terug in hun hok kan stoppen wanneer ik het zat ben, gelukkig _O- maar ik ken het: nieuwe trui? Even proeven... Hapje er in, hallo gat!

Ik ben het uiteindelijk maar gaan accepteren als een soort filter: oke dit kledingstuk kan ik voortaan aantrekken naar de paarden :') en met nieuwe kleding aan kom ik liever gewoon niet bij ze in de buurt, dan trek ik eerst even een oud vest over mijn kleding aan oid. Misschien kan je zoiets nog doen om ergere financiele schade wat te beperken voor jezelf? Eerst oude kleding aan voordat je hem uit de bench haalt? Maar misschien praat ik dan ook te makkelijk want ik heb geen ervaring met honden :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:47

Zijn dat hulpgerbils?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:48

Ja, echte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:55

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:56

MarcoBorsato schreef:
Zijn dat hulpgerbils?

:') Assistant Gerbil.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 18:12

Moderatoropmerking:
Het is in dit topic niet toegstaan om andere bokkers of topic te bespreken. Daarnaast verzoeken we dringend om niet op/tegen je medegebruikers persoonlijk te posten
Laatst bijgewerkt door ynskek op 04-10-21 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 18:58

Mijn zusje wil graag een hond adopteren... nu snap ik dat ze eisen stellen maar opnieuw die 'belachelijke' eis over de omheining. Die moet dus minimum 1m80 zijn. Het gaat om een kleine hond waarin ze geïnteresseerd is, zouden ze voor een chihuahua, of een shiba deze eis ook serieus stellen? 8)7 Voor een herder of andere rassen die erom bekend staan hoog te kunne springen/ontsnappingsdrang hebben kan ik het begrijpen maar alsnog is er toch ook gewoon de optie om je hond niet zonder toezicht in de tuin te laten? Zo moeilijk is het niet.

(Onze tuin is aan een kant omheind met een bakstenen muur van +-1m50, aan de andere kant hebben we een hek dat waarschijnlijk wel 2m hoog is.)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:10

Echt broeken kopen is zo zo klote!!!! -:(-
Ik ben vrij klein, 1,60 m. Ik val tussen 36,38. Deze broek is te lang maar net te klein bij mijn buik :') word nog echt is gek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:17

fotolijstje schreef:
Echt broeken kopen is zo zo klote!!!! -:(-
Ik ben vrij klein, 1,60 m. Ik val tussen 36,38. Deze broek is te lang maar net te klein bij mijn buik :') word nog echt is gek

G-star is wel duur maar heeft lengtematen die heel fijn zijn! Dan zitten ze ook mooier dan wanneer je de pijpen korter laat maken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:21

Zeurende teckel. Hij is vanmiddag nog geen 4 uurtjes alleen geweest en daarna nog 2 uurtjes. De rest van de dag draait om hem. Alleen hij wil niet lopen met regen en is nu dus echt irritant. Heletijd janken en piepen en aandacht vragen. :+

Hij vindt het niet leuk dat mijn vriend ook aandacht krijgt. _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:26

Je wilde toch een tekkel? O:)
Dit is best wel veelvoorkomend gedrag bij tekkels. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:31

Ja die leer ik dan dat je van regen niet sterft en gooi ik dan gewoon in de auto richting de Veluwe op zondag. :D

Deze denkt dat natregenen dodelijk is. En oh ja hij is ook pas 1. :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:34

Dat klinkt als ons Russeltje , gaat ook janken op het moment dat er maar iets kleins is. Lopen in dit weer? Mevrouw heeft nog liever buikpijn dan dat ze naar buiten moet om haar ontlasting kwijt te raken. Stel je voor dat je een natte rug krijgt :') :') Het is ook net een prinses.

Oh , dat ik nog steeds pijn heb in mijn darmen. Denk dat het voedsel van gisteren of niet helemaal goed bereid was , of dat het kwam door het feit dat we voor mijn doen laat aten.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:42

Onze teckel heeft een regenjasje, dat scheelt een hoop gemiep als het regent.

En verder... tsja, het zijn dramaqueens met een gigantisch ego, stronteigenwijs, maar ook gezellig, knuffelig, zijn graag bij je, grappig, slim.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:42

Meneer Mier stampt gerust door de regen, boeit m niet zo. Het moet alleen niet met bakken naar beneden komen, dan willen ze beide niet :+.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:46

Met regenjasje maar die blik zegt al genoeg :') In Stockholm midden in een grote winkel.
Afbeelding

Nee ons Russeltje is een mooi weer kindje zoals ze dat noemen. Overigens is lopen niet haar allergrootste hobby tenzij het haar goed uitkomt.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 19:56

DezeNaam schreef:
Mijn zusje wil graag een hond adopteren... nu snap ik dat ze eisen stellen maar opnieuw die 'belachelijke' eis over de omheining. Die moet dus minimum 1m80 zijn. Het gaat om een kleine hond waarin ze geïnteresseerd is, zouden ze voor een chihuahua, of een shiba deze eis ook serieus stellen? 8)7 Voor een herder of andere rassen die erom bekend staan hoog te kunne springen/ontsnappingsdrang hebben kan ik het begrijpen maar alsnog is er toch ook gewoon de optie om je hond niet zonder toezicht in de tuin te laten? Zo moeilijk is het niet.

(Onze tuin is aan een kant omheind met een bakstenen muur van +-1m50, aan de andere kant hebben we een hek dat waarschijnlijk wel 2m hoog is.)

Wat is dat nou weer voor rare eis. Die adoptieconstructies voor honden lopen echt de spui gaten uit. Ik krijg onderhand ook jeuk van dit soort dingen. Ze heb ook altijd de eis dat ze op elk moment mogen controleren en terugnemen...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 20:12

MarlindeRooz schreef:
Ja die leer ik dan dat je van regen niet sterft en gooi ik dan gewoon in de auto richting de Veluwe op zondag. :D

Deze denkt dat natregenen dodelijk is. En oh ja hij is ook pas 1. :D

Nou mijn dochter had een Rodesian Ridgeback die kreeg je met geen tien paarden naar buiten als het regende, leek wel of hij een pak slaag had gehad met zijn staart tussen de poten en koppie laag :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 21:27

Mijn vriend die geen hulp accepteert waardoor het huis in inmiddels op een 'help mijn man is klusser' huis begint te lijken _-:( _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 22:29

Ik wil naar bed (3 meter verder) maar teckel ligt heel schattig op schoot. En ik wil hem niet in bed. :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 22:34

Froukje schreef:
Mijn vriend die geen hulp accepteert waardoor het huis in inmiddels op een 'help mijn man is klusser' huis begint te lijken _-:( _-:(

Oei