Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 07:56

Hier ook regelmatig dat ik bericht krijg maar zelfs een dag later het pakket er nog niet is.
Gisteren kocht ik op Vinted voor 18 euro een truitje, had meer dan 100 euro in mijn Vinted portemonnee.

Was er blijkbaar een storing ofzo want de betaling werd niet goed uitgevoerd, en werd een beetje in gijzeling gehouden of die dan later nog gedaan zou worden door het systeem. Kon niet opnieuw kopen want betaling was al in behandeling...

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 11:32

Het pakket lag er gewoon al. Ze hebben gisteren niet goed gekeken. Heel erg vreemd maar ik ben blij! :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:58

Ik heb gedoe met 1. Drukknop zou niet goed zijn, haakje hoort er niet volgens haar, pijpen te lang, zit niet naar wens en zou een vlek in zitten. Amper gedragen en voor de koop geen enkele communicatie. Heb alleen gereageerd dmv de knop retour sturen. Ik ga hier niet mee in discussie. Wat een gedoe voor €9 maar we gaan zien of het retour komt.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:20

Geef wel alvast je retour gegevens door, anders krijg je daar wellicht gezeur mee.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:26

Ik moet drukken op retourzending en daar stond mijn adres al. Of moet dat ook nog apart in de chat. Er staat nu dat zij voor de 18e moet verzenden

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 15:42

Het pakket is retour. Ik ben benieuwd in welke staat ik het terugkrijg

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 20:59

Vraagje: ik mag een artikel terug sturen alleen heeft ze aangegeven met dpd in de retourlabel. Kan je dat nog wijzigingen of iets? Want wij hebben geen dpd pakket en ik vind die kosten echt te hoog.

Kan de verkoper dus een ander terug lever koerier kiezen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 08:45

Heb je echt een retourlabel? Is dat dan niet door haar betaald al..? :)

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 08:59

Ja heb een retourlabel waar dpd staat en wordt van mijn retourkosten afgetrokken. Betaal het dus echt zelf

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:09

Ik denk niet dat je dat nog kunt wijzigen nu er al een label is. Label is al gekocht.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:11

Iemand uit Portugal wilt iets van me kopen maar heeft geen koop knop staan eten jullie hoe dat kan?

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:19

Heb je alle verzendopties aan staan? Misschien heb je op dit moment geen verzend optie aan staan die naar Portugal verzend?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:25

Ms heb je mondial relay uit staan?

Of homer, of gaat homer niet naar Portugal?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 19:08

Is Portugal niet ook meestal UPS...?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:13

Mijn verkopen naar Portugal gingen via Mondial Relay. Misschien dat je die uit hebt staan?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:41

Phrono schreef:
Mijn verkopen naar Portugal gingen via Mondial Relay. Misschien dat je die uit hebt staan?

Mondial Relay stond idd uit. Even kijken of dit het is.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 12:24

Ik heb gisteren geprobeerd iets te kopen. De betaling is gelukt en afgeschreven van mijn rekening, maar verder gebeurde er niets in de Vinted app. Het is niet geregistreerd als aankoop. Het items is vandaag helaas aan iemand anders verkocht.
Ik kan contact opnemen met de helpdesk, maar deze aankoop kan ik nergens vinden als transactie, waardoor ik de helpdesk niet kan opstarten. Heeft iemand tips? Ik heb ook andere categorieën geprobeerd, maar ik moet steeds een transactie aanklikken om de hulpvraag op te baseren en die is er dus niet...

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 14:05

_Lorette_ schreef:
Ik heb gisteren geprobeerd iets te kopen. De betaling is gelukt en afgeschreven van mijn rekening, maar verder gebeurde er niets in de Vinted app. Het is niet geregistreerd als aankoop. Het items is vandaag helaas aan iemand anders verkocht.
Ik kan contact opnemen met de helpdesk, maar deze aankoop kan ik nergens vinden als transactie, waardoor ik de helpdesk niet kan opstarten. Heeft iemand tips? Ik heb ook andere categorieën geprobeerd, maar ik moet steeds een transactie aanklikken om de hulpvraag op te baseren en die is er dus niet...

Via jouw profiel, helpdesk, betalingen kun je een onderwerp kiezen en een chat starten hiervoor hoef je dus geen aan-of verkoop te hebben gedaan.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 14:11

Dat probeer ik, maar hij blijft zeggen dat ik een relevante transactie moet selecteren? Ik kan de chat niet opstarten.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 14:40

Je moet zijn via algemene hulponderwerpen en dan betalingen en uitbetalingen en dan bijv. Betaling mislukt.Ik kan daar een chat opstarten zonder selectie van een transactie.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 15:39

Dat pad had ik al geprobeerd. Ook andere categorieën (je weet maar niet). Toch wil hij niet veder...

Afbeelding

Ik hoop van harte dat ik erg blond ben, maar het lukt me nog steeds niet. Heb ik een andere versie van Vinted? :+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 19:06

Na nog 10 pogingen kon ik het formulier eindelijk insturen zonder een foutmelding te krijgen op het invulveld voor de relevante transactie. :)

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 19:36

Dat vind ik ook een erg groot nadeel van Vinted. Als je echt een probleem heb dan ben je uren bezig of zelfs dagen om contact te krijgen en de bereidheid van de klantenservice.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 19:38

Ik heb gisteren voor het eerst een bestelling geannuleerd.
Ik had de verkeerde maat besteld en de verkoper reageerde nergens op. Ik had het al 4 dagen doorvoor gekocht maar nog geen enkel contact met haar kunnen krijgen.
Dus ik dacht , dan maar zelf annuleren. Krijg je van Vinted zelf een negatieve review.
Hoezo dan -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:58

Ik vind die negatieve review wel terecht, had je maar beter uit je doppen moeten kijken. Ik heb het zelf ook een keer gehad, voelde me echt een muts. Tja niks aan te doen, volgende keer beter opletten. Balen van die negatieve review maar wel terecht want je bent daarmee wel een beetje de verkoper en het systeem tot last vind ik :(:)

Ik vind de klantenservice best goed te bereiken eigenlijk!
Met lastige situaties waar het systeem niet op gemaakt is, kan het wel lastiger zijn inderdaad.
Maar bij redelijk doorsnee zaken waarbij je gewoon in je berichten hulp in kan roepen van de helpdesk heb ik eigenlijk altijd heel snel hele fijne hulp gehad +:)+

Daarnet ook weer toen bij een koop zo'n groen vak kwam van laat even weten of je aankoop okee is, voor overmorgen anders keuren we hem goed. Pakket was er helemaal nog niet, maar was blijkbaar bij het afgeven op het pakketpunt (door de verkoper) afgemeld als "afgehaald". Of een storing in het Mondial Systeem waardoor die situatie ontstond. Ik had gewoon weer binnen een uurtje een reactie dat ze de transactie on hold gingen zetten om de bezorging van het pakje even af te wachten zodat ik dan door kan geven of alles okee is :)