Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jungles schreef:Ik zou hier iets op kunnen zeggen over mensen woorden in de mond leggen, maar ik beperk me gewoon tot: ok.Mkango schreef:Het overheidsbeleid faalt, maar dwarsliggende mensen dragen daar ook niet aan bij.
Off topic, maar om mensen die zich nu (nog) niet willen laten vaccineren ‘dwarsliggers’ te noemen, vind ik respectloos. En nee, ik ben geen anti-vaxxer en ga mij ook gewoon laten prikken, zodra ik aan de beurt ben. Maar mensen zijn bang en dit kun je ze vanwege de recente berichtgevingen niet kwalijk nemen. Dus een beetje respect alsjeblieft voor de vrije keuze van de mens. Dank.
Froukje_J schreef:Gezien het feit dat je zwanger bent, denk ik niet dat je in de 60-plusgroep valt waar het in eerste instantie over ging.Laat mij dan maar een dwarsligger zijn
maar ik neem hem niet.. val in risicogroep heb nog geen oproep gehad, maar als ik die krijg bel ik af.
Misschien denk ik er na de zwangerschap anders over maar voor nu niet..
En ja bijna mijn hele familie heeft corona gehad vriend,dochter en ik niet en zusje en haar partner ook niet. Rest voor het grootste gedeelte wel
Nayomie schreef:Ah chill, zojuist een fietser bewust op mij ingereden is en vervolgens dat die man nog agressief doet ook (fysiek naar mijn vriend toe). Man is daar op zijn fiets te gast, reed elektrisch en gaf me nog geen 2 seconden om opzij te gaan.
Zebrastreep schreef:Nayomie schreef:Ah chill, zojuist een fietser bewust op mij ingereden is en vervolgens dat die man nog agressief doet ook (fysiek naar mijn vriend toe). Man is daar op zijn fiets te gast, reed elektrisch en gaf me nog geen 2 seconden om opzij te gaan.
Tikje met je voet tegen het achterwiel ( dit heb je niet van mij)
Lestrange01 schreef:Moderatoropmerking:Het is niet toegestaan om andere bokkers of topics op Bokt als ergenis te bespreken, zoals in de OP van dit topic te lezen is.