Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:30

Er is al wel vooruitgang

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:32

Ik erger me aan het 'lijnzaad-topic' plaatje op de voorpagina. Ik zie alleen een potje sperma. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 15:32

In VS stoppen ze nu ook met Janssen door dezelfde bijwerkingen als bij AZ.

Ik neem hem ook niet. Ik durf het niet. De angst is te groot. En ik zou het prettig vinden als mensen niet zo veroordelend doen naar mensen die niet durven. Het is je goed recht en het is je eigen lijf. Ben blij dat niet de hele wereld mee mag beslissen in wat ik erin stop.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:34

Iedereen die mij sterkte heeft gewenst bedankt en super lief! <3

Het viel mee bij mijn oma , ze is wel ontzettend benauwd en heel eigenwijs. Doorlopen tot ver over de grens , niet luisteren als ze moet zitten en alle kleren in willen pakken alvast voor morgen. Ik heb af en toe even de regie over genomen want dit kon weer niet. Iedereen wil ook langskomen nog even vandaag ( en dan heb ik het nog niet over combinatie corona gehad) terwijl het echt te veel is. Ik zei ook bel en app mensen af daar is heus wel begrip voor. Wil ze plots naar een andere hospice omdat ze haar huisarts in deze niet mag houden.... En dan aan mij vragen wat we moeten doen. Ik heb maar gezegd we gaan het nu niet weer omgooien , daar gaan weer dagen overheen en dit kan echt niet zo langer.

Ze oogt ook zwak en gewoon heel moe , maar met nog teveel levenslust en teveel willen doen.

En natuurlijk moest ik spullen uitzoeken wat ik wou hebben ( ook gezegd dat ik het wel raar vond om dat te doen maar onze familie ligt niet zo lekker dus mijn oma wil dat gewoon nu klaar hebben) Dus ik heb maar gekozen voor alle foto's waar ik zelf op sta en een schilderij van mij en mijn oma samen. Maar toen dacht ik hmm al dat digitale spul wil niemand hebben dus ik mag nu de spiksplinternieuwe smart-TV met kastje en alles erop en eraan. Die kan ik dan ook nog mee uit huis nemen en ga ik ook echt wat mee doen. En dan kan ik mijn beste vriendin weer blij maken met mijn oude tv die gaat op kamers dus eigenlijk komt dat wel goed uit. Vond het raar om het te vragen , maar mijn oma kennende heeft ze liever dat het naar ons gaat dan naar een vreemde. En met een omweg gevraagd waar ze bepaalde spullen heen wil hebben zoals kleren ect. Vindt toch wel fijn om haar wensen straks mee te nemen als ze er niet meer is.

Maar naar de hospice is echt wel heel erg verstandig dit kan zo niet meer , er moet iemand eigenlijk steeds tegen haar zeggen en nu gaan zitten en het overnemen. Als ze zit gaat het eigenlijk wel goed en zakt de benauwdheid per direct af en leeft ze ook veel meer op.

--

Voor de mensen die twijfelen over vaccins hier een 23 jarige die erg blij is met het Pfizer vaccin en er prima doorgekomen is en met name midden in de nacht bijwerkingen had en toen toch lag te slapen :D Pfizer valt mee ik had ook geen koorts , ik denk nog eerder last van paniek omdat ik een watje ben :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:37

Ik veroordeel niemand. Zeg alleen netjes je afspraak af als je hem niet wil.

Sterkte Zebrastreep de komende tijd ook nog :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:41

Jungles schreef:
Mkango schreef:
Het overheidsbeleid faalt, maar dwarsliggende mensen dragen daar ook niet aan bij.

Off topic, maar om mensen die zich nu (nog) niet willen laten vaccineren ‘dwarsliggers’ te noemen, vind ik respectloos. En nee, ik ben geen anti-vaxxer en ga mij ook gewoon laten prikken, zodra ik aan de beurt ben. Maar mensen zijn bang en dit kun je ze vanwege de recente berichtgevingen niet kwalijk nemen. Dus een beetje respect alsjeblieft voor de vrije keuze van de mens. Dank.
Ik zou hier iets op kunnen zeggen over mensen woorden in de mond leggen, maar ik beperk me gewoon tot: ok.

Froukje_J schreef:
Laat mij dan maar een dwarsligger zijn
:o maar ik neem hem niet.. val in risicogroep heb nog geen oproep gehad, maar als ik die krijg bel ik af.
Misschien denk ik er na de zwangerschap anders over maar voor nu niet :D..
En ja bijna mijn hele familie heeft corona gehad vriend,dochter en ik niet en zusje en haar partner ook niet. Rest voor het grootste gedeelte wel
Gezien het feit dat je zwanger bent, denk ik niet dat je in de 60-plusgroep valt waar het in eerste instantie over ging. :') Waarom betrekken mensen zo graag van alles op hen persoonlijk? :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:05

Nieuw eitje in legnest en net van de kippen die al aan de leg zijn. Zou dan alleen van de sussex van 1 januari kunnen zijn, maar zou erg vroeg zijn. :=

Ga mij laten verrassen, want dan moet ik binnenkort meer dan 5 eieren moeten rapen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:06

Aan mijn idiote vegan ex collega die nu zo doorslaat dat zelfs haar honden vegan moeten gaan eten.
Koekoek

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:48

Ah chill, zojuist een fietser bewust op mij ingereden is en vervolgens dat die man nog agressief doet ook (fysiek naar mijn vriend toe). Man is daar op zijn fiets te gast, reed elektrisch en gaf me nog geen 2 seconden om opzij te gaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:51

Nayomie schreef:
Ah chill, zojuist een fietser bewust op mij ingereden is en vervolgens dat die man nog agressief doet ook (fysiek naar mijn vriend toe). Man is daar op zijn fiets te gast, reed elektrisch en gaf me nog geen 2 seconden om opzij te gaan.

Tikje met je voet tegen het achterwiel ( dit heb je niet van mij := )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:59

Zebrastreep schreef:
Nayomie schreef:

Tikje met je voet tegen het achterwiel ( dit heb je niet van mij := )

Hij had een kind mee op de fiets, goed voorbeeld wel voor zijn kind. Hij probeerde te vechten voor de ogen van zijn kind, omdat hij vertikt met zijn elektrische fiets om vaart te minderen en gewoon er netjes langs te gaan. Heb nadat hij agressief werd, telefoon gepakt en opgenomen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:07

Kinderen die voor de lol even op je bel drukken 8)7

Gelukkig dacht mijn Jack Russel daar anders over en heeft even heel stoer bij de voordeur staan blaffen en grommen :')

En dat ik net mijn ellenboog stoot tegen mijn laptop en het gewoon zeer doet in mijn hand

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:10

Ach deden wij ook hoor en als het een rot mens was deden we er een stokje tussen en die braken we af O:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:21

De kinderen van de moestuin buurvrouw gewoon geen respect voor ander mans spullen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:21

Totaal geen ergernis maar....

IK HEB DE BAAN *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

De ergenis is wel dat ik even gelukstranen had en geen waterproof mascara :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:22

Gefeliciteerd.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:22

michelle___ schreef:

Gefeliciteerd *\o/*

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:23

Marcella schreef:
Gefeliciteerd.

Dankje! Jij ook met je verjaardag Y)(^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:27

michelle___ schreef:

Super, gefeliciteerd! :D *\o/* Wat ga je doen?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:28

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om andere bokkers of topics op Bokt als ergenis te bespreken, zoals in de OP van dit topic te lezen is.
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 13-04-21 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:28

Ik heb weer eens een spontane bloedneus >;)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:44

michelle___ schreef:

Gefeliciteerd!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:52

michelle___ schreef:

Woei! Gefeliciteerd!

Ik erger me aan m'n narcistische bedrijfsleider en haar manipulatieve gaslighting.

En dat zondag de eerste mogelijkheid is om bij 'mijn' Ikea te shoppen... IKWILHETNUUU! -O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:58

Lestrange01 schreef:
Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om andere bokkers of topics op Bokt als ergenis te bespreken, zoals in de OP van dit topic te lezen is.

Maar echt, ik vind echt wel dat mensen met pedofilie behandeld mogen worden, en als ze dus ook niet handelen (dus ook niets kijken) eventueel vergoeding moeten krijgen, uiteindelijk bescherm je daar ook kinderen mee. maar pedofielen die handelen (en dus ook naar lol afspraken gaan) mogen van mij best een paar hele harde tikken krijgen op zen zachts gezegd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 19:00

Tot iemand jouw vader / ook beschuldigd van pedofilie om een familieruzie. Is het dan ook nog zo goed om “pedo’s” lekker een paar tikken te geven?