Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:39

geerte schreef:
Nayomie schreef:
Ik had ook een website gedaan, met puzzels omdat geerte van spelletjes houdt. Daar kon weinig gecheat worden omdat elke pagina afgesloten was met een wachtwoord en die wachtwoord kon je alleen krijgen door de oplossing van de puzzel op te lossen. Nu bleken de hints vrij moeilijk te zijn, sorry Geerte :(:) Dus toen nog even een kaart gestuurd met een extra hint. Maar heb wel lang nagedacht wat voor hint ik zou doen. Blijf dat lastig vinden :o

Ze waren niet heel moeilijk, ik was gewoon niet zo helder. Ik had je een of andere manier uitgesloten maar ik weet niet waarom. Ik kwam steeds op jou en dacht nee die was het niet :')

Ik vond het echt een leuke hint, en een leuk pakket.

LP was wel echt zoekwerk hoor :P Foto's uit het puppy topic waar ik actief ben. Die was wel moeilijk hoor haha.

Afbeelding

Afbeelding
Fijn dat je er blij mee bent! En hoop dat je straks na de maatregelen weer lekker speel avonden kunt organiseren, met een nieuw spel <<)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:05

Secret Santa Beheer Mededeling

Ik heb meerdere punten die ik wil bespreken, dus lees goed alles door :o
Citaat:
@MiccaMaaike, wij hebben al uitgebreid gepbt, maar ik wil nog even iets ophelderen.
In het verleden is het wel eens voorgekomen dat een lootje hints online plaatst en dat een andere deelnemer daarna al de naam van de Santa roept, of dat de deelnemer weet wie het is.
Ynske vertelde mij dat dit een van de redenen is dat zij niet openlijk haar hints heeft gedeeld.
Ik weet dat er meer deelnemers zijn die dit doen omdat ze zelf willen puzzelen, ik zelf hanteer een iets andere tactiek, ik deel wel de hints maar kijk daarna alleen nog in het topic als ik hulp nodig heb, of als een van de Santa's mij iets vraagt te delen met de lootjes.

Voor de tijd die jij in jou hints hebt gestoken is het jammer dat jij dit gevoel er aan over houd.
Maar dat hebben wij ook al uitgebreid per pb besproken, voor nu zou ik het wel graag daarbij willen houden en weer verder gaan met de hints/ pakketjes en het raden. Ik wilde niet over jouw gevoel heen stappen absoluut niet, maar we moeten nu wel verder en de positieve vibe terug plaatsen in het topic.

Citaat:
Wellicht kan ieder lootje die vastloopt vragen om een extra hint, dat mag uiteraard via mij, maar het makkelijkste is om zelf even een bericht in het topic te plaatsen :j

En nu was er nog iets wat ik mij vannacht bedacht dat ik wilde bespreken... Maar ik ben het al weer kwijt... Sinds corona is er in ieder geval niks over van mijn fotografische geheugen :') _O-

Secret Santa Hints

Citaat:
@Snoopydog, Santa zegt dat je wel in de goede hoek zat te denken, maar Ynske is niet jouw Santa...

Blinnii

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:14

Ik ben enorm benieuwd hoeveel pakketten vandaag bezorgd zullen worden! :):)

Ik ga zo even zitten voor het verslag, moet daar de laptop even voor pakken :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:24

Nou ik hoop serieus dat alle pakketten voor kerst bezorgd worden.
Ik dacht net: 'laat ik eens checken waar mijn pakket ondertussen is'.

'bezorgmoment nog niet bekend...'
Afbeelding

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:31

Ik voel mij aangesproken, maar echt ik heb letterlijk uren besteed aan zoeken naar mijn Santa. Er zat geen kaartje of brief in de doos (of er op), dus geen idee of ik iets gemist heb of niet. Ik heb een gok gedaan, maar daar is al een paar dagen overheen gelezen.

Dus nogmaals Pascalle90, ben jij mijn Santa? Zo niet kan die alsjeblieft iets laten weten want ik zie het echt niet?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:33

Vrijdag was de laatste verzenddag dus dan zou het binnen 4 werkdagen moeten. Met deze drukte en vertraging gok ik zomaar dat er wel eens pakketten na kerst aan gaan komen.. Maargoed zolang iedereen maar een pakket krijgt he :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:35

Fem schreef:
Nou ik hoop serieus dat alle pakketten voor kerst bezorgd worden.
Ik dacht net: 'laat ik eens checken waar mijn pakket ondertussen is'.

'bezorgmoment nog niet bekend...'
[ [url=m/6nTAf8.jpg]Afbeelding[/url] ]

:=

Kuch, om het topic even op te schudden... Want zo ben ik }:) :')

Citaat:
@Banyu, jouw Santa geeft mij net door dat jouw pakketje dezelfde status heeft. Is wel verzonden, maar de status van bezorgen is nog onbekend...

Oh is dit een hint... Of toch niet... Of toch wel... Of toch niet... Oh ik heb zo'n lol nu :') _O-
Ik hou van verwarring zaaien :') _O-

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:36

CastaMickey schreef:
Vrijdag was de laatste verzenddag dus dan zou het binnen 4 werkdagen moeten. Met deze drukte en vertraging gok ik zomaar dat er wel eens pakketten na kerst aan gaan komen.. Maargoed zolang iedereen maar een pakket krijgt he :)

Ik heb 2 weken geleden een ander pakketje verstuurd, daar stond ook "binnen 3 werkdagen". Uiteindelijk heeft dat 8 dagen geduurd voordat hij aan kwam, dus 6 werkdagen :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:38

M_D_H schreef:

Ik heb meerdere punten die ik wil bespreken, dus lees goed alles door :o
Citaat:
@MiccaMaaike, wij hebben al uitgebreid gepbt, maar ik wil nog even iets ophelderen.
In het verleden is het wel eens voorgekomen dat een lootje hints online plaatst en dat een andere deelnemer daarna al de naam van de Santa roept, of dat de deelnemer weet wie het is.
Ynske vertelde mij dat dit een van de redenen is dat zij niet openlijk haar hints heeft gedeeld.
Ik weet dat er meer deelnemers zijn die dit doen omdat ze zelf willen puzzelen, ik zelf hanteer een iets andere tactiek, ik deel wel de hints maar kijk daarna alleen nog in het topic als ik hulp nodig heb, of als een van de Santa's mij iets vraagt te delen met de lootjes.

Voor de tijd die jij in jou hints hebt gestoken is het jammer dat jij dit gevoel er aan over houd.
Maar dat hebben wij ook al uitgebreid per pb besproken, voor nu zou ik het wel graag daarbij willen houden en weer verder gaan met de hints/ pakketjes en het raden. Ik wilde niet over jouw gevoel heen stappen absoluut niet, maar we moeten nu wel verder en de positieve vibe terug plaatsen in het topic.

Citaat:
Wellicht kan ieder lootje die vastloopt vragen om een extra hint, dat mag uiteraard via mij, maar het makkelijkste is om zelf even een bericht in het topic te plaatsen :j

En nu was er nog iets wat ik mij vannacht bedacht dat ik wilde bespreken... Maar ik ben het al weer kwijt... Sinds corona is er in ieder geval niks over van mijn fotografische geheugen :') _O-

Secret Santa Hints

Citaat:
@Snoopydog, Santa zegt dat je wel in de goede hoek zat te denken, maar Ynske is niet jouw Santa...

Ik weet in eens weer wat mijn derde mededeling was...

Secret Santa Mededeling

Citaat:
Willen alle Santa's die genoemd hetzij bevestigen hetzij ontkrachten dat zij de Santa zijn?
Bi voorbaat dank!

En nu ga ik naar bed, tijd voor rust.
Iedereen die nu nog informatie, vragen, verzoekjes of opmerkingen heeft... Zal moeten wachten tot vanmiddag 4 uur vermoed ik :j :+ :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:49

Ik denk dat AfricanLady mijn Secret Santa is, vanwege de Latijnse tekst en wat het inhoudt, de leeuw en de soort van duinen (Terschelling). Heb de 2e hint nog niet open gemaakt maar ga dat wel doen als ik het fout heb !

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:51

M_D_H schreef:
:(:) Super vervelend. Hopelijk wordt het snel beter.

M_D_H schreef:
Willen alle Santa's die genoemd hetzij bevestigen hetzij ontkrachten dat zij de Santa zijn?
Bi voorbaat dank!

Zouden de Santa's die niet reageren dezelfde deelnemers (kunnen) zijn die ook geen bericht over hun pakket plaatsen >;) ?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:54

Ik ben druk met mensen afstrepen van mijn lijst maar ik ben uitgegaan van de laatst geplaatste lijst op 19 december. Ik weet niet of er een nieuwe lijst kan komen?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:54

hahahatsjoe schreef:
Ik denk dat AfricanLady mijn Secret Santa is, vanwege de Latijnse tekst en wat het inhoudt, de leeuw en de soort van duinen (Terschelling). Heb de 2e hint nog niet open gemaakt maar ga dat wel doen als ik het fout heb !

AfricanLady was al de Secr.Santa van Isabel, zie pg. 239.
Dus je moet terug naar de tekentafel Y;(

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 12:55

Judith_ schreef:
Ik voel mij aangesproken, maar echt ik heb letterlijk uren besteed aan zoeken naar mijn Santa. Er zat geen kaartje of brief in de doos (of er op), dus geen idee of ik iets gemist heb of niet. Ik heb een gok gedaan, maar daar is al een paar dagen overheen gelezen.

Dus nogmaals Pascalle90, ben jij mijn Santa? Zo niet kan die alsjeblieft iets laten weten want ik zie het echt niet?

Helaas is Pascalle90 niet jou Santa. Santa geeft aan dat je met deze gok wel heel warm zit.

De letters zijn geen losse aanwijzing.

Ga maar eens na wie er vorig jaar pakketten gestuurd heeft met deze boekjes als opvulling of hint.

Het kan helpen om ook het kippenhok van vorig jaar te bekijken van even voor de ontvangst van het pakket van Pascalle90 ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:57

Deze namen heb ik nog over, is er iemand van die lijst die sinds 19 december al ontmaskerd is als iemands SS?

Jorex -
Ashleytjuhhh
Ynskek
MerelV
Mkango
Lous
Ashleyyy
Ami
MerelV
Castilja
Geerte
Miccamaaike
Dyphusion
Avalanche81
CastaMickey
Nikkidekerf
theadora99
_AB
Blinnii
Nala
xZiva_
marleen_88
Shiawase
Mondy
Lolacabana
Sneeuwneus
rockwitch
Claudiadvx
Pikkepor
Mariekeoo
Fem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:59

Zo op het eerste gezicht sowieso miccamaaike, marleen_88, Nikkidekerf en Ashleytjuhhh. :j

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:02

Mkango schreef:
Zo op het eerste gezicht sowieso miccamaaike, marleen_88, Nikkidekerf en Ashleytjuhhh. :j

En _AB_ ook

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:02

Top, thanks! :)

Mijn hints: 'het is maar geschreven tekst'. Mijn SS heeft een studieschuld denk ik en een pleister. Denk dat mijn SS in de zorg zit...verpleegster? :+

Geerte woont in de buurt en kan hem voor de deur gezet hebben, werkt in de zorg en er is een kans dat ze een studieschuld heeft...

GEERTE, ben jij mijn SS?
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 21-12-20 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:03

Bellatrix schreef:
Deze namen heb ik nog over, is er iemand van die lijst die sinds 19 december al ontmaskerd is als iemands SS?

Jorex -
Ashleytjuhhh
Ynskek
MerelV
Mkango
Lous
Ashleyyy
Ami
MerelV
Castilja
Geerte
Miccamaaike
Dyphusion
Avalanche81
CastaMickey
Nikkidekerf
theadora99
_AB
Blinnii
Nala
xZiva_
marleen_88
Shiawase
Mondy
Lolacabana
Sneeuwneus
rockwitch
Claudiadvx
Pikkepor
Mariekeoo
Fem

Ik had toch al gezegd in het HKtopic dat ik jouw SS niet was. :knuffel:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:03

Ohja. :')

Post hierboven aangepast!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:06

Er is wel even gegrapt in het topic over het meesturen van een studieschuld. Kun je daar niks mee? Even in het vak rechtonder het topic "studieschuld" intypen.
Misschien leidt het wel tot niets, maar ik vind dat vaak wel handig zoeken..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:11

Nou dat was makkelijk. :')
Bedankt en het is idd Geerte! :))

Geerte, ik ben zo blij met mijn pakket!! Het mondkapje draag ik elke dag op mijn werk, zo fijn is die! En de glazen rietjes zijn ook top! De kerstballen hangen in de boom en ik doe mijn best om niet aan de chocolade te komen haha!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:12

_O- _O-

Ik vond je al zo enorm moeilijk denken.

Maar fijn dat je er zo blij mee bent.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:18

Haha mooi als t dan makkelijker is dan je denkt.

Wat balen dat er zoveel pakketjes vertraging hebben. Hopelijk komt alles toch nog voor de kerst binnen!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:21

Pakketje pakketje pakketje *\%/* *\%/* *\%/*

En dat op maandag. volgens mij kreeg de hele straat pakketjes haha . postvrouw wist niet waar te beginnen gingen overal deuren open :')