Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:08

Oppaskids die vakantie hebben en dus uit hun ritme zijn en moe zijn van andere dingen doen en dus om het minste of geringste in huilen uit barsten. Ik hou van ze maar af en toe..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:25

Aankomen bij de paarden en zien dat ze geen water hebben gehad. Ben blij als het straks geheel mijn verantwoordelijkheid is en ik niet afhankelijk ben van anderen :roll:

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:33

PostNL die zegt dat mijn pakketje is bezorgt, maar dat is die niet. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:34

Mag ik hier ook even zeggen dat ik mij vandaag gewoon nergens aan erger? Ik heb echt een TOPDAG :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:34

Nog eentje, het "zin in kerst topic", niet de inhoud hoor! Ik klik het niet eens open, zo'n hekel aan kerst :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:40

denisesilver schreef:
Nog eentje, het "zin in kerst topic", niet de inhoud hoor! Ik klik het niet eens open, zo'n hekel aan kerst :')

God ja ik ook! Overgehyped feest met mensen die nu al hysterisch gillen "NOG 47 DAGEN OMG OMG" ja en?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:43

Mijn zus kwam ook al vanmorgen “zullen we met kerst...” zucht
Dan denk ik aan donker, nat, koud en nog een eeuwigheid tot het weer lente is :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:49

Huisgenoot die denkt dat ze alleen in dit huis woont. Wasrek op de gang (voor de deur van de badkamer), slippers midden op de mat van de achterdeur (iedereen breekt graag zijn nek), regelmatig het hele aanrecht en druiprek vol met afwas...
Newsflash, er wonen hier vier mensen, hou je oliebol voor jezelf >;)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:04

Dat ik het huis voor mij alleen heb voor paar dagen en hierdoor even mijn opruimwoede heb vrijgelaten alleen het nadeel is wel dat ik nog steeds niet heel fit ben en nu dus doodmoe op bank hang... morgen maar weer verder opruimen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:09

Grr betaal je dik voor spoedlevering dezelfde dag, vandaag dus. Ah leuk een mailtje uw bestelling komt morgen avond 8)7 ja daar betaal je ook voor logisch. Anders was ik wel naar de winkel gegaan. :)* Nu mag er iemand vannacht op pad zonder telefoon. -O-

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:12

Cayenne schreef:
Aan de papegaai die tegenwoordig zelf besluit om de koelkast open te maken :')
[ [url=m/kPrQO0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kiwi’s hoeven toch helemaal niet in de koelkast?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:13

Ineke2 schreef:
Ik wil wel Kairos :D

Sneu hoor voor je en balen dat er niemand van je collega’s voor je in wil vallen.

Inmiddels vraagt een leidinggevende het en dan kunnen ze spontaan gewoon :') Waarschijnlijk omdat hij wist dat er anders te dure mensen voor me zouden gaan werken :+ Want tja daar hoef ik niet op te letten en als een ouder iemand het aanbied had ik ook geen nee gezegd :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:21

Mezelf een duurder stuik kaas (gorgonzola) gegund. Kijk ik op de houdbaarheidsdatum. Tot 9-10-2020. Nou die kon ik weggooien. Heb natuurlijk ook geen bon. Is niet de eerst keer bij deze winkel dat iets over de datum is. :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:22

MarlindeRooz schreef:
Mezelf een duurder stuik kaas (gorgonzola) gegund. Kijk ik op de houdbaarheidsdatum. Tot 9-10-2020. Nou die kon ik weggooien. Heb natuurlijk ook geen bon. Is niet de eerst keer bij deze winkel dat iets over de datum is. :

Oh dat is wel heel zuur zeg -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:25

Waarschijnlijk te laat, maar die kun je gewoon eten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:32

Caira schreef:

Zat schimmel op die er geloof ik niet hoorde. :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:34

MarlindeRooz schreef:
Caira schreef:

Zat schimmel op die er geloof ik niet hoorde. :=

Oh das jammer. Ik heb bij een kaasboer gewerkt en meestal kan het prima.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:47

Kairos schreef:
Ineke2 schreef:
Ik wil wel Kairos :D

Sneu hoor voor je en balen dat er niemand van je collega’s voor je in wil vallen.

Inmiddels vraagt een leidinggevende het en dan kunnen ze spontaan gewoon :') Waarschijnlijk omdat hij wist dat er anders te dure mensen voor me zouden gaan werken :+ Want tja daar hoef ik niet op te letten en als een ouder iemand het aanbied had ik ook geen nee gezegd :')

Fijn dat het in elk geval is opgelost +:)+

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:51

MarlindeRooz schreef:
Mezelf een duurder stuik kaas (gorgonzola) gegund. Kijk ik op de houdbaarheidsdatum. Tot 9-10-2020. Nou die kon ik weggooien. Heb natuurlijk ook geen bon. Is niet de eerst keer bij deze winkel dat iets over de datum is. :

Als het bij een supermarkt gekocht is zou ik toch proberen om het terug te brengen! Vaak kunnen ze nog wel iets voor je betekenen :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:17

Nou ik was zeker terug gegaan. Al was het alleen maar even om het kenbaar te maken.

Misschien doen ze het vaker omdat ze juist denken er mee weg te komen.

Al denk ik dat ik het nog wel had proberen te eten.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:21

Knert schreef:
Nou ik was zeker terug gegaan. Al was het alleen maar even om het kenbaar te maken.

Natuurlijk niet 8)7
Winkelmedewerkers blijven mensen hé, die laten niet voor de lol overdatum liggen, maar kijken er soms perongeluk wel eens overheen.

Afijn, als je met de kaas terug gaat naar de servicebalie dan krijg je heus je geld terug gok ik, zelfs zonder bonnetje!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:30

Fireheart schreef:
Knert schreef:

Natuurlijk niet 8)7
Winkelmedewerkers blijven mensen hé, die laten niet voor de lol overdatum liggen, maar kijken er soms perongeluk wel eens overheen.

Afijn, als je met de kaas terug gaat naar de servicebalie dan krijg je heus je geld terug gok ik, zelfs zonder bonnetje!

Maar 11 dagen? Dan hebben ze er toch redelijk vaak overheen gekeken. Fouten oke, als het de 11e is en de datum is de 9e. Dat is iets waar ik zeker mee terug zou gaan. Met 2 dagen over datum waarschijnlijk niet.

Niet dat ik denk dat ze het expres doen, maar dit is Niet een klein foutje en iets wat wel beter.moet

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:41

Ik lees nu dat het wel vaker gebeurd daar, dan moeten er een aantal medewerkers even wat schoppen onder de kont krijgen.
Maar expres omdat ze er toch wel mee weg komen? Tuurlijk niet :D.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:55

Of je belt even op van: “joh ik heb gorgonzola gekocht bij jullie vandaag en zag bij thuiskomst dat deze 11 dagen over datum is. Ik heb de bon niet meer maar wilde het even kenbaar maken zodat jullie de medewerkers er op kunnen attenderen”. Dan heb je wel een hele banketstaaf manager die dan zou zeggen: “ja pech voor je”. Ik zou dan zelf zeggen: “kom maar langs dan krijg je van mij een nieuwe want dit kan natuurlijk echt niet, sorry”.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:01

MarcoBorsato schreef:
denisesilver schreef:

God ja ik ook! Overgehyped feest met mensen die nu al hysterisch gillen "NOG 47 DAGEN OMG OMG" ja en?
"We vieren het altijd met de hele familie, maar dit jaar maggutnieeeee. |( |( |( " Joh, echt, als dat nou het ergste is in je leven. :') Als het even kan vlucht ik de grens over; ik zit nog liever alleen dan met m'n familie. :=