Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik wil wel Kairos
Sneu hoor voor je en balen dat er niemand van je collega’s voor je in wil vallen.
Kairos schreef:Ineke2 schreef:Ik wil wel Kairos
Sneu hoor voor je en balen dat er niemand van je collega’s voor je in wil vallen.
Inmiddels vraagt een leidinggevende het en dan kunnen ze spontaan gewoonWaarschijnlijk omdat hij wist dat er anders te dure mensen voor me zouden gaan werken
Want tja daar hoef ik niet op te letten en als een ouder iemand het aanbied had ik ook geen nee gezegd
MarlindeRooz schreef:Mezelf een duurder stuik kaas (gorgonzola) gegund. Kijk ik op de houdbaarheidsdatum. Tot 9-10-2020. Nou die kon ik weggooien. Heb natuurlijk ook geen bon. Is niet de eerst keer bij deze winkel dat iets over de datum is.
Knert schreef:Nou ik was zeker terug gegaan. Al was het alleen maar even om het kenbaar te maken.
Misschien doen ze het vaker omdat ze juist denken er mee weg te komen.
Al denk ik dat ik het nog wel had proberen te eten.
Fireheart schreef:Knert schreef:Nou ik was zeker terug gegaan. Al was het alleen maar even om het kenbaar te maken.
Misschien doen ze het vaker omdat ze juist denken er mee weg te komen.
Al denk ik dat ik het nog wel had proberen te eten.
Natuurlijk niet![]()
Winkelmedewerkers blijven mensen hé, die laten niet voor de lol overdatum liggen, maar kijken er soms perongeluk wel eens overheen.
Afijn, als je met de kaas terug gaat naar de servicebalie dan krijg je heus je geld terug gok ik, zelfs zonder bonnetje!
MarcoBorsato schreef:"We vieren het altijd met de hele familie, maar dit jaar maggutnieeeee.denisesilver schreef:Nog eentje, het "zin in kerst topic", niet de inhoud hoor! Ik klik het niet eens open, zo'n hekel aan kerst
God ja ik ook! Overgehyped feest met mensen die nu al hysterisch gillen "NOG 47 DAGEN OMG OMG" ja en?