Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik zou het best fijn vinden om dagelijks in het bericht van de rivm terug te zien hoeveel patiënten er op de IC bij zijn gekomen en hoeveel bedden er nog zijnmaar dat doen ze denk ik ook niet omdat het nu zo spannend is.
Joman schreef:moonsparkle schreef:Ik zou het best fijn vinden om dagelijks in het bericht van de rivm terug te zien hoeveel patiënten er op de IC bij zijn gekomen en hoeveel bedden er nog zijnmaar dat doen ze denk ik ook niet omdat het nu zo spannend is.
Dat kun je wel terugvinden hoor. Een aantal keer in dit topic heeft iemand een stand van zaken doorgegeven die ergens online te vinden is. Weet zelf alleen niet precies welke website. Maar dat kun je wel terugvinden in dit topic.
beatje schreef:bigone schreef:Katten hebben ook corona maar een andere variant die niet gevaarlijk is voor mensen dus die kat in Belgie kan wel corona hebben maar of het dezelfde is dan waar wij het over hebben waag ik te betwijfelen.
De kat is behandeld door dierenartsen en ondertussen weer beter.In de ontlasting van de kat is de mensenvariant gevonden. Het dier is besmet door zijn eigenaar en was er goed ziek van.
kincsem schreef:Ik heb niet alles kunnen volgen (gaat te hard in dit topic om alles bij te kunnen houden), maar had iemand deze al gepost? https://lekkercryptisch.nl/corona/bevestigd
Loretta schreef:In 2016 werd er al gewaarschuwd voor een gebrek aan IC capaciteit.
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/in-2016- ... j-pandemie
Loretta schreef:In 2016 werd er al gewaarschuwd voor een gebrek aan IC capaciteit.
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/in-2016- ... j-pandemie
Echwel schreef:Loretta kun je zeggen waarom je zo bang bent en zoveel sombere links plaatst.
Misschien een banketstaaf idee, maar kun je er met iemand over praten
Loretta schreef:Echwel schreef:Loretta kun je zeggen waarom je zo bang bent en zoveel sombere links plaatst.
Wat is daar somber aan. Het is gewoon een artikel over IC capaciteit
_Penotti schreef:Echwel schreef:Loretta kun je zeggen waarom je zo bang bent en zoveel sombere links plaatst.
Goede vraag.
Loretta, ik ga hier dan ook graag verder waar we het in een ander topic over hadden maar daar niet op de plaatst staat.
Je vroeg daar hoe met de angst om te gaan.
Voor mij is dat relativeren.
_Penotti schreef:Echwel schreef:Loretta kun je zeggen waarom je zo bang bent en zoveel sombere links plaatst.
Goede vraag.
Loretta, ik ga hier dan ook graag verder waar we het in een ander topic over hadden maar daar niet op de plaatst staat.
Je vroeg daar hoe met de angst om te gaan.
Voor mij is dat relativeren.
_Penotti schreef:Je deed daar ook niets verkeerd, maar in dat topic willen ze de discussie graag weg hebben. Ik zat daar net zo goed fout te reageren.
Gewoon hier verder, voor elk fijner denk ik dan
Jij vind het beangstigend, ik nog niet.
Cer had het heel mooi beschreven, maar helaas verwijderd.
Het is net hoe je er naar kijkt.