Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:05

Mandarijn schreef:
Dat er laatst een kies af brak (ooit wortelkanaalbehandeling op gedaan), de tandartsen in mijn woonplaats of geen nieuwe patiënten aannemen of dicht zijn door corona.
Inmiddels voelt het alsof er een ontsteking zit of dat er in ieder geval iets niet goed gaat, dus ik wil er wel naar gekeken hebben. Naast dat heb ik enorme tandartsangst, dus ik stress 'm nogal. -O-

Oef sterkte!
De meeste TA hier doen nog wel spoedbehandelingen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:10

Seventje schreef:
Wielrenners _-:(

Myfairytale schreef:
Deze deel ik!
En mountainbikers.

Rebecca schreef:
Motorrijders |o

Yep, yep en yep.

Vandaag ook weer meerdere levensmoeie motorrijders achter me gehad. Kunnen die mensen gewoon niet normaal rustig rijden of was asociaal inhalen en keihard rijden deel van het examen?

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:24

Mijn nieuwe bovenburen zijn enorm hard aan het bonken op de vloer. Geen idee wat ze aan het doen zijn maar ik krijg hier enorm de zenuwen van.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 23:00

xPabloBokt schreef:
Politie moeten bellen voor een feestje schuin boven ons _-:( hopelijk komen ze snel

En nu ook nog geluidsoverlast ervan en de politie is nog steeds niet geweest -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 23:55

Politie is inmiddels geweest, feestje is opgebroken en iedereen heeft een officiële waarschuwing aan zijn/haar broek :Y) DJ staat nu achter zijn bakwagen in te laden. Nét goed, idioten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 23:56

xPabloBokt schreef:
Politie is inmiddels geweest, feestje is opgebroken en iedereen heeft een officiële waarschuwing aan zijn/haar broek :Y) DJ staat nu achter zijn bakwagen in te laden. Nét goed, idioten

Hé, jammer, geen boete :+

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 00:11

Een ruiter die in volle galop mij en mijn paard passeerde op een smal pad met een sloot er naast en vervolgens mij uitschold voor “achterlijk wijf dat niet kan paardrijden”. Uhm hallo, zij is degene die in volle galop langs mij heen gaat, niet andersom _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 00:18

Toppunt van gezelligheid 2 krolse katten. Enige voordeel van dat ze samen krols zijn is dat ik er in een keer vanaf ben. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 00:19

Fijn dat het nu stil is, bijna jammer dat de politie niet nog strenger heeft opgetreden.

Ik ergerde me aan mezelf: had al dagen lichte koppijn. Vandaag zat ik wat in mijn hand te knijpen, en verwonderde me dat mijn huid zo in de plooi bleef staan. Tot ik me realiseerde wat dit betekent: vocht tekort! Vind je het gek dat ik koppijn heb..

Ik drink dus echt te weinig, 3 of 4 koppen koffie op een dag. S avonds een thee. Maar ik heb nooit dorst, moet mezelf echt meer ertoe zetten wat te gaan drinken.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 00:28

Mug op m'n kamer. ;(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 01:51

Dat ik letterlijk 3 uur heb gejaagd voor de perfect elk huid in rdr2. Dat ik hem net neergeschoten had, dus ik draai me om, om mijn paard te roepen, stormt er opeens een beer op mij af en eet me op.

Nu kan ik dus weer opnieuw beginnen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 04:23

Wakker zijn op dit tijdstip :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 06:42

Marocje schreef:
Fijn dat het nu stil is, bijna jammer dat de politie niet nog strenger heeft opgetreden.

Ik ergerde me aan mezelf: had al dagen lichte koppijn. Vandaag zat ik wat in mijn hand te knijpen, en verwonderde me dat mijn huid zo in de plooi bleef staan. Tot ik me realiseerde wat dit betekent: vocht tekort! Vind je het gek dat ik koppijn heb..

Ik drink dus echt te weinig, 3 of 4 koppen koffie op een dag. S avonds een thee. Maar ik heb nooit dorst, moet mezelf echt meer ertoe zetten wat te gaan drinken.

Als koffie zo'n beetje je enige vocht is, dan is dat ook van weinig kwaliteit. Koffie bevat cafeine, wat vergelijkbaar is met een looistof. Een looistof heeft samentrekkende en daarmee verdrogende tendensen, dus droogt je enkel meer uit. Water of kruidenthee is eigenlijk het beste om je vochtgehalte weer op peil te krijgen. Hopelijk heb je iets aan deze uitleg gehad en zie je het niet als ongevraagd advies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:30

Marocje schreef:

Ik merkte altijd heel erg dat ik van koffie alleen maar meer moest plassen, dus vocht verloor. Nu drink ik echt ruim 2 liter per dag door de weeks, stukken beter. Wel ruim 2 liter thee trouwens, want water vind ik smerig. Ik heb er nu een beetje een automatisme van gemaakt. Elk moment dat ik even "pauze" heb en wil lopen haal ik een kop thee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:44

Ik erger me aan dat er nog steeds mensen zijn die de regels aan hun laars lappen en daar nog arrogant over zijn ook... denk aan je (zwakkere) medemens aub...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 08:49

Lief van jullie Kimberly en Marije. Ik drink overdag idd vrijwel alleen koffie. Neem mezelf wel vaker voor dat ik écht wat anders moet drinken maar vergeet het gewoon.

Meer plassen hoef ik niet, alleen s ochtends en s avonds een keer. Meestal ook nog een keer tussendoor als ik thuis kom van werk.

Van de week na met die constante hoofdpijn een keer limonade tussendoor gedronken wat ik in huis heb voor de kinderen, maar dat kwam door het besef dat ik weer niks dronk. Dat zet ook geen zoden aan de dijk begrijp ik wel.

Gisteravond overigens drie koppen thee (dan idd bewust kruidenthee, meestal rooibos) gedronken. Moet er echt een systeem in gaan bedenken want dit is ook niet gezond meer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 08:56

Wakker worden door een of ander signaal van de bouwplaats hiernaast om 07.45 uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 08:57

Marocje schreef:
Lief van jullie Kimberly en [***]. Ik drink overdag idd vrijwel alleen koffie. Neem mezelf wel vaker voor dat ik écht wat anders moet drinken maar vergeet het gewoon.

Meer plassen hoef ik niet, alleen s ochtends en s avonds een keer. Meestal ook nog een keer tussendoor als ik thuis kom van werk.

Van de week na met die constante hoofdpijn een keer limonade tussendoor gedronken wat ik in huis heb voor de kinderen, maar dat kwam door het besef dat ik weer niks dronk. Dat zet ook geen zoden aan de dijk begrijp ik wel.

Gisteravond overigens drie koppen thee (dan idd bewust kruidenthee, meestal rooibos) gedronken. Moet er echt een systeem in gaan bedenken want dit is ook niet gezond meer.

Ik moet van de osteopaat om de 3 kwartier/uur even lopen en bewegen. Dan haal ik gwn een kop thee. Heb dan trap af trap op en even stukje lopen. Zowel thuis als kantoor trouwens. En zo blijf ik voldoende drinken. Eerst had ik totaal geen dorst, maar nu merk ik gwn na een uur dat ik iets moet drinken hahaha

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 09:00

Whale schreef:
xPabloBokt schreef:

Hé, jammer, geen boete :+

Vond ik ook :+ maar ben allang blij dat ze meteen stopten, want ze maakten naast de verboden samenscholing ook nog echt bizar veel herrie. En de waarschuwing is genoteerd, dus dit doen ze geen 2 keer.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:04

Marocje schreef:
Lief van jullie Kimberly en Marije. Ik drink overdag idd vrijwel alleen koffie. Neem mezelf wel vaker voor dat ik écht wat anders moet drinken maar vergeet het gewoon.

Je hebt ook van die alarmen voor op je telefoon die 1 laten zien hoeveel je moet drinken maar misschien ook wel een melding kunnen geven.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:12

Dat het heien hier verderop al om half 7 begint.... Niet leuk wakker worden :=

Verder deel ik de mening van wielrenners en mountainbiker. Motoren heel weinig problemen mee, houden meestal super rekening met ons!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:29

lenaa_tje schreef:
Marocje schreef:

Je hebt ook van die alarmen voor op je telefoon die 1 laten zien hoeveel je moet drinken maar misschien ook wel een melding kunnen geven.

En sowieso zorgen dat je een fles hebt die je kan hervullen (dopper oid) die je altijd mee kan nemen. Drinken gaat makkelijker als je het binnen handbereik hebt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:34

Dat school mij heeft beter gemeld.... een doffe ellende nu moet “meedoen” met het meneer ik doe mee met je les app gezeik.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:08

Na meerdere praktijken, een of ander landelijk nummer (die ik kreeg van die praktijken) met een chagrijnige medewerker, nog steeds geen afspraak bij de tandarts.
Heb er nu eentje die via foto's wel wil kijken of het schadelijk is als ik ermee door loop, dus dat is iig iets. Nu even bekijken hoe ik die plek op de foto ga krijgen. :=

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:22

De bouw voor mijn huis, geen moment rust tussen 0700 en 1600 %)