Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BenaLaars schreef:Na 15 jaar keurige ervaringen met Marktplaats deze week wat bijzonders meegemaakt..
Ik heb vorige week een voedingsbh verkocht. Niet gedragen, maar in zwangerschap verkeerd besteld. Was een goedkopere dus ik ging akkoord met 5euro. Bh werd maandag door een meneer opgehaald. Hij had geen geld bij zich, en ik kreeg een tikkie niet zo snel voor elkaar.. het was stervend koud buiten en ik had mijn 2 weken oude dochter in de woonkamer liggen dus wilde de deur snel dicht hebben. Daarom meneer naar huis gestuurd met, "komt wel goed, uw vrouw veel plezier ermee gewenst!"
Vrouw appt later die dag dat ze erg blij was met de bh, waarop ik haar (als net bevallen moeders onder elkaar) succes wens met het borstvoeden en dat ik er geen geld voor hoef, ben al blij dat ie ergens gebruikt zal worden.
Mevrouw blij.
4 dagen later krijg ik weer een bericht van mevrouw;
"Ik kan er nog steeds niet over uit dat je de bh gewoon gratis weggeeft, dat die mensen nog bestaan. Mensen die een ander wat gunnen, kan er nog steeds met me pet niet bij hihihihi
Of vond je mijn vent gewoon een lekker ding? Jij had in ieder geval wel indruk op hem gemaakt, geloof ik ☺️"
Waarop ik terug stuurde:
"Dat zal wel meevallen, ben net 2 weken terug bevallen van mijn 3e.. nee ik heb de bh gewoon in de verkeerde maat gekocht en hij lag hier maar te liggen, dus dan ben ik allang blij als iemand anders er baat bij heeft"
Mevrouw weer:
"Wat zal wel meevallen?"
Ik:
"Indrukwekkend zijn"
Waarop ze me dit verstuurde:
"Ohw mijn vent.....
Nou hij kwam thuis en zei toch eigenlijk meteen dat ie je een hele mooie vrouw vond. Mooi figuur, mooi gezicht....hij zou het zeker wel op je kunnen (letterlijke woorden) dus tja, indrukwekkend was je zeker want eigenlijk zegt ie nooit wat over andere vrouwen.
Heb je nog meer in de aanbieding dat ie nog een x langs kan komen? Hahahaha"
Echt wat the f*ck.. die kerel komt dus thuis en zegt dat gewoon tegen zijn vrouw, en die vrouw vind het blijkbaar nog grappig ook en probeert voor hem een 2e ontmoeting te regelen???
Ik heb er niet meer op gereageerd, wat een koekwousen die 2!
BenaLaars schreef:maar met welk doel? die vrouw had gereageerd op mijn advertentie, en haar kerel gestuurd m op te halen. die man had geen idee bij wie hij het op moest halen toen. voor hetzelfde geld had mijn vriend open gedaan en m die bh aangegeven. of was ik een enorm oud lelek wief. Nu ben ik trouwens absoluut geen 22 jarige fitgirl ofzo, die man moet gewoon een lage standaard hebben
pjer schreef:en zijn ze nog terug gekomen voor deel 2?
Ineke2 schreef:ardo_iggy schreef:Kijk even naar het type scheerapparaat en dan nog eens de tekst eronder lezen.
Dat heb ik gedaan. Enige dat ik dacht hmm nieuw en een roestplek dat rijmt niet echt met elkaar, maargoed voor een scheerapparaat is de vraagprijs wel netjes imo
Vealosz schreef:Ineke2 schreef:Dat heb ik gedaan. Enige dat ik dacht hmm nieuw en een roestplek dat rijmt niet echt met elkaar, maargoed voor een scheerapparaat is de vraagprijs wel netjes imo
Dit type scheerapparaat voor een poedel.....?