Lange mannen vind ik eng.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Ik vind echt dat dames onder de 170 af moeten blijven van mannen boven de 190
Vriendin van 160 zit ook altijd met die lange mannen te daten, laat die lekker ff voor ons over![]()
Tanya schreef:Zouden ze het gewoon tweesporig doen? Tegen de kleine vrouwen zeggen ‘wat lekker dat je zo klein bent en ik je over mijn schouder kan gooien’ en tegen de lange vrouwen ‘wat lekker dat je zo lang bent dan hoef ik niet te bukken’
Tanya schreef:Zouden ze het gewoon tweesporig doen? Tegen de kleine vrouwen zeggen ‘wat lekker dat je zo klein bent en ik je over mijn schouder kan gooien’ en tegen de lange vrouwen ‘wat lekker dat je zo lang bent dan hoef ik niet te bukken’
Rytir schreef:Tanya schreef:Zouden ze het gewoon tweesporig doen? Tegen de kleine vrouwen zeggen ‘wat lekker dat je zo klein bent en ik je over mijn schouder kan gooien’ en tegen de lange vrouwen ‘wat lekker dat je zo lang bent dan hoef ik niet te bukken’
Haha dat denk ik ook!
Mijn laatste 2 exen waren 30+cm groter dan ik. Gezien die lengte was het soms lastig ze in mijn auto te prakken (laat staan als ze mee op vliegvakantie hadden gegaan). Ook hadden ze aangepaste hoogtes in huis zoals de keuken enzo. Het was niet altijd even praktischHopelijk is de volgende (en ik hoop laatste) lang maar niet zo lang. Scheelt op de lange termijn een nekhernia.
Rytir schreef:Mijn laatste 2 exen waren 30+cm groter dan ik. Gezien die lengte was het soms lastig ze in mijn auto te prakken (laat staan als ze mee op vliegvakantie hadden gegaan). Ook hadden ze aangepaste hoogtes in huis zoals de keuken enzo. Het was niet altijd even praktischHopelijk is de volgende (en ik hoop laatste) lang maar niet zo lang. Scheelt op de lange termijn een nekhernia.