Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:11

Prachtig dat kopje met schotel! <3

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:16

Jolien87 schreef:
CastaMickey schreef:
Een beetje dit idee;
https://www.google.com/search?q=royal+a ... fWZ8Uv0Y3M:

Maar dan van 'n ander merk omdat die iets beter te betalen zijn :')

Geweldig leuk!
Maarre, ik gok maar zo dat je foute kerstmannenmok de bottleneck is geweest. :(:)

Ik ben wel heel benieuwd waar je die kop en schotel hebt gekocht. Zou je dat willen delen?

Bij de kringloop :)

Tegenwoordig zie je ze bij grote kringloopwinkels nog wel, aangezien mijn lootje niks tegen 2ehands had en van thee hield vond ik dit wel een goed idee

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:29

Leuk gedaan CastaMickey!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:50

Dat was een hartstikke leuk pakket! Het ligt sowieso niet aan jou inzet dat jou lootje niet reageert.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:57

Klinkt als een leuk pakket :D :D

Royal Albert, County Rose is ons kerstservies :))

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:58

Aaah dat klinkt toch als een superleukpakket, inclusie foute kerstmannenmok haha. Jammer dat je niets gehoord hebt maar dat ligt in elk geval niet aan jou!
Quera, hoop dat jullie veel van de spulletjes uit jullie pakket kunnen genieten.

Lieve organisatie, jullie zijn toppers <3 Ook heel discreet, en niet opruiend etc, dat vind ik echt goed. Jammer dat er twee mensen hun pakket niet hebben verstuurd, dat kan natuurlijk écht niet. Ik probeer maar te denken dat ze het zelf vast ook heel vervelend vinden maar er echt hun reden voor hebben. Wel goed om deze mensen uit te sluiten voor volgend jaar. Voorkomen kan denk ik toch niet echt, zelfs met zo'n borg houd je dat denk ik wel. Maar ik vind het super dat er twee lieve bokkers het samenstellen van een nieuw pakket op zich hebben genomen voor de twee die nog niets ontvangen hebben <3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:00

Qua borg kun je nog denken aan 50 cent oid. En dan niet als 'borg', maar als 'calamiteitenfonds'.

Mochten er dan mensen geen pakket ontvangen dan kunnen die een pakket krijgen uit het 'calamiteitenfonds' :-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:02

Apple schreef:
Qua borg kun je nog denken aan 50 cent oid. En dan niet als 'borg', maar als 'calamiteitenfonds'.

Mochten er dan mensen geen pakket ontvangen dan kunnen die een pakket krijgen uit het 'calamiteitenfonds' :-)

Heel goed idee!

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:02

Oja, op die manier is het inderdaad zeker een top idee :) Ik denk als borg dat als iemand, om welke reden dan ook, een drempel heeft om zijn of haar pakket samen te stellen of te versturen, dat de borg terugkrijgen niet per se de motivatie is het alsnog te versturen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:04

ja dat denk ik ook

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:05

Apple schreef:

Oh dit is ook een goed idee :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:08

NikkiDeKerf schreef:
Aaah dat klinkt toch als een superleukpakket, inclusie foute kerstmannenmok haha. Jammer dat je niets gehoord hebt maar dat ligt in elk geval niet aan jou!
Quera, hoop dat jullie veel van de spulletjes uit jullie pakket kunnen genieten.

Lieve organisatie, jullie zijn toppers <3 Ook heel discreet, en niet opruiend etc, dat vind ik echt goed. Jammer dat er twee mensen hun pakket niet hebben verstuurd, dat kan natuurlijk écht niet. Ik probeer maar te denken dat ze het zelf vast ook heel vervelend vinden maar er echt hun reden voor hebben. Wel goed om deze mensen uit te sluiten voor volgend jaar. Voorkomen kan denk ik toch niet echt, zelfs met zo'n borg houd je dat denk ik wel. Maar ik vind het super dat er twee lieve bokkers het samenstellen van een nieuw pakket op zich hebben genomen voor de twee die nog niets ontvangen hebben <3

Bedankt <3
Ik probeer ook zo discreet mogelijk te zijn omdat elk verhaal natuurlijk twee kanten heeft.
Daarbij weet je soms ook niet waarom iemand wel of niet verstuurd en iemand openbaar aan de schandpaal nagelen is gewoon echt niet aardig :)

Vandaar dat wij de namen niet vrij geven en ook geen informatie doorgeven die besproken is met deze bokkers.
Een goed oplettende bokker kan uiteraard op den duur terug vinden over welke bokkers het gaat vanwege de lijst van Becca, maar daar kunnen wij niet heel veel aan doen :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:10

Goed idee van die 50 cent!

Het heeft ook absoluut geen zin om die namen vrij te geven want je kunt er niks mee en dat moet je niet willen. En zo wel dan is dat enkel aan de organisatie om er iets mee te doen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:11

Oh dat calamiteitenfonds is ook een goed idee. Het enige wat je er niet mee tegengaat is de teleurstelling, een pakket wat vaak dan pas ná de kerst komt. Maar dat doe je ook niet met een gewone borg.

Ik vind het echt sneu voor de mensen hier van wie de SS wel het pakket ontvangen heeft maar gewoon niets laat weten. Zelfs als vind je het pakket helemaal NIKS (het hierboven genoemde kop/schoteltje idee vind ik bijvoorbeeld Foeilelijk, sorry haha) dan nog kan je de moeite en inzet waarderen die iemand gedaan heeft voor je toch? Foto's plaatsen en even bedanken is toch wel het minste wat je met een beetje fatsoen kan doen of niet dan?
Maar wat zou ik er ziek van zijn als je geld en tijd en moeite en vooral veel liefde in zo'n pakket voor een wildvreemde stopt en je lootje komt niet verder dan 'pakket ontvangen'. Bah. -O-

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:11

Met name voor nieuwe deelnemers vind ik dat zeker een goed idee.
Als mijn pakket niet aan zou komen of kwijt raakt en met postnl dmv t&t om wat voor reden dan ook niet verder zou komen, dan maak ik een nieuw pakket, sneu geld.
Maar dat is dan jammer. {:)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:16

Mooi pakket hierboven :)
Dat kop en schotel <3 gaaaf

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:20

Ik vind t ook geweldig dat er alsnog een pakket onderweg is <3

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:20

Ooooh Royal Albert... Me like! <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:37

Leuk pakket hoor! Heeft absoluut niks met jou te maken!! :))

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:58

En als het calimiteitenfonds niet nodig is/over blijft, overmaken naar brooke of soest miss?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:01

Ik vraag me af of de aanwezigheid van een calamiteitenfonds niet drempelverlagend werk voor degenen die van plan zijn niets op te sturen? :=

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:12

Ik zou eerder zeggen spaar het een aantal jaar op en organiseer een uitje voor de vaste deelnemers of iets. Of probeer een klein presentje voor iedereen te regelen of zo iets. Dat zou ik liever hebben als ik mee doe dan dat het ergens aan gedoneerd wordt.

Zelf ben ik erg kieskeurig aan welke doelen ik wel en niet wil doneren. Als het gedoneerd zou worden aan een doel waar ik het niet mee eens ben of zelf niet aan zou willen doneren dan zou mij dat weerhouden om mee te doen.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:20

Ik zou wel liever hebben dat het gedoneerd wordt of dat er een leuk pakket voor de organisatie van wordt samengesteld. Een uitje organiseren van 50 cent per deelnemer vind ik leuk bedacht maar denk ik niet werken, dan moet je heel wat jaren sparen, en wie bepaalt dan wie vaste deelnemers zijn etc.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:25

Ja dat geeft ook scheve gezichten. Ik vind een goed doel een heel goed idee. Zeker een paardendoel past toch heel mooi in de gedachte van dit topic. Kan me niet voorstellen dat mensen er op tegen zijn om bijvoorbeeld aan Brooke te doneren.

Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand geen pakket verstuurd, dus wat dat betreft kan ik misschien beter mijn mond houden.

Komt er nog een nieuwe lijst Rebecca?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:50

Of je zet het weg voor het moment dat er meer fout gaat dan 1 a twee pakketten :o