Mag het draven ook opbouwen met paardlief. Hij maakte maandag wel wat gekke sprongen, maar wss is ie blij dat hij geen pijn heeft. Nu is et wel moeilijk heb rustig te houden aangezien de basis er nog niet optimaal opzit. Morgen weer rijden met het lekkere weer. Ben benieuwd
Vandaag echt super geholpen door Pets Place Nijmegen. Niet met iets kopen, maar met oefenen voor het vogel vaardigheidsexamen dat ik moet doen binnenkort. Ik moet het voor de kippen en japanse kwartels (het is een grensgeval bedrijfsmatig of niet en ik heb geen zin in gezeur), maar je moet ook juist de huisdiervogeltjes kennen. Ik heb dus een speedles vogels vasthouden en checken gehad. Het vangen gaat goed, maar ik ben wel een paar keer gebeten door de grasparkieten. Ik ben veel te bang dat ik per ongeluk het koppie losmaak van het lijfje, dus het fixeren vind ik lastig.
Over een week examen doen, en ik heb er nu alle vertrouwen in. Nog even in het voer duiken, daar heeft ze ook nog wat tips over gegeven. En dan moet het goedkomen. Het was de reis (135km enkele reis) meer dan waard. Het is gaaf om iemand zo onwijs vaardig te zien zijn met de dieren (ja, ik raad ze aan).
Direct ook even de anti-schurft en anti-schimmel spray aangeschaft. Niet omdat mijn dieren het hebben, maar omdat ik nieuwe dieren preventief wil behandelen en het handig is om op voorraad te hebben. Ze hadden ook een maat grotere wilgentunnels als ik kende, ze bleken nieuw in het assortiment te zijn. Dus daar heb ik er direct ook één van meegenomen voor de cavia's. Kijken hoe ik ga schuiven met de accessoires zodat het gaat passen. De ren is groot zat (bijna 9m2), maar stiekem ondertussen toch vol geraakt.
poes
Geplaatst: 01-04-21 10:48
Omdat het me gelukt is om tijd op te staan vandaag Omdat ik al mijn krachtoefeningen gedaan heb. Omdat ik al heel lekker eten en soep gemaakt heb voor later vanmiddag en vanavond.
jumpyhorse
Geplaatst: 01-04-21 14:06
Mijn buis voor wiskunde is eindelijk weg
Vorig tremester dikke buis (39%), nu heel goed kunnen ophalen met 75% te hebben en sta nu dus op 54%, nog 6 en ik ben safe om over te gaan
Uhm, eigenlijk al een paar geleden, maar er stond ineens een cadeautje in de wei!
Moeders hebben de eigenaren vorig jaar juni gekocht, en blijkbaar was ze toen een maandje drachtig. Vorige eigenaar was even vergeten te melden dat er een Shetlander hengst in de wei liep . Dus wij wisten niet dat er een veulen kwam
Leuk paas cadeautje dus! Een gezonde Shetlander baby
TheNovelist
Geplaatst: 05-04-21 14:41
Omdat ik vandaag deze knapperd heb kunnen vasthouden!
poes
Geplaatst: 05-04-21 14:43
Omdat ik vandaag mijn eerste halve marathon in wedstrijd liep, en tien minuten sneller was dan gehoopt
Marocje
Geplaatst: 05-04-21 14:49
TheNovelist schreef:
Omdat ik vandaag deze knapperd heb kunnen vasthouden! [ [url=m/lvhsZf.jpg]Afbeelding[/url] ]