Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Veel plezier Lilchar![]()
Klinkt goed Rytir! Benieuwd of er een vevolg komt!
Ik heb vanacht afgesproken met mijn Tinderlover![]()
wordt weer uitgeslapen op mijn werk
![]()
Zijn er hier dames met dezelfde ervaring? Whaha! 
Cer schreef:Vroeger op school wel... maar ja toen was ik nog jong, dus geen idee of het waar is..
Ik denk persoonlijk dat het wel meevalt![]()
Wat leuk LilChar![]()
Momenteel wil ik alleen mannen die minstens 10cm hoger zijn dan ik.. gewoon, om eens te kijken hoe dat is...
Als je hand in hand loopt moet jou hand wat ongemakkelijk hoger hangen omdat zijn armen niet langer zijn 
hahaha! Yvankaxx schreef:Cer schreef:Vroeger op school wel... maar ja toen was ik nog jong, dus geen idee of het waar is..
Ik denk persoonlijk dat het wel meevalt![]()
Wat leuk LilChar![]()
Momenteel wil ik alleen mannen die minstens 10cm hoger zijn dan ik.. gewoon, om eens te kijken hoe dat is...
Kramp in je nek als je staat te zoenenAls je hand in hand loopt moet jou hand wat ongemakkelijk hoger hangen omdat zijn armen niet langer zijn
Ohja en als je staat en hij je kont wil pakken dan moet hij dus heel ongemakkelijk bukken!
Maar verder is een lange man wel heel fijn haha
Mijn ex was 2 meter, ik 1,80 en heb dat nooit als een enorm verschil ervaren qua ongemakken oid
Ik heb juist met mannen tot 1,90 dat ik het gevoel heb dat we even lang zijn ofzo
.
. Gewoon op laten tillen
.
.
Heel soms als ik denk dat iemand klein is... maar eigenlijk nooit.
Tegenwoordig bijna iedereen met nieuwe relatie's kent elkaar via het internet
.
.
. SophievdV schreef:Ik heb nu een donkere man op Tinder die zegt dat ik nooit meer terug wil naar blanke mannen als ik eenmaal een donkere gehad hebZijn er hier dames met dezelfde ervaring? Whaha!
ik heb er maar met 1 ervaring... en die praat ook zo...
wtf dacht ik toen...