Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:00

Mooi dat het leuk was Rytir :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:49

Rytir schreef:
Kunnen we niet ergens een lijstje delen met no go's? :')

Omgeving Nijmegen,36. Mijn ex... superlekker maar bindingsangst. Niet aan beginnen!!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:35

Veel plezier Lilchar :)

Klinkt goed Rytir! Benieuwd of er een vevolg komt!

Ik heb vanacht afgesproken met mijn Tinderlover <<) :P wordt weer uitgeslapen op mijn werk :o :=

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 00:44

listiglistje schreef:
Veel plezier Lilchar :)

Klinkt goed Rytir! Benieuwd of er een vevolg komt!

Ik heb vanacht afgesproken met mijn Tinderlover <<) :P wordt weer uitgeslapen op mijn werk :o :=

Hoe was het <<)

Mijn Tinderdate was erg leuk! Hij is wel kleiner dan ik haha, en ik ben al best klein. Maar hij is lachen en lief dus we spreken nog eens af. Hij zag er verder ook goed uit, leuker dan op de foto's vond ik!

Het was vooral leuk dat het zo vertrouwd voelde, misschien omdat we ook al zo vaak en lang hadden gebeld.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:09

Haha LL lekker bezig :P

Lilchar: wat fijn!! :D

Ik heb nu een donkere man op Tinder die zegt dat ik nooit meer terug wil naar blanke mannen als ik eenmaal een donkere gehad heb :') Zijn er hier dames met dezelfde ervaring? Whaha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:19

Vroeger op school wel... maar ja toen was ik nog jong, dus geen idee of het waar is..
Ik denk persoonlijk dat het wel meevalt :')

Wat leuk LilChar :j
Momenteel wil ik alleen mannen die minstens 10cm hoger zijn dan ik.. gewoon, om eens te kijken hoe dat is... :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:21

Cer schreef:
Vroeger op school wel... maar ja toen was ik nog jong, dus geen idee of het waar is..

Momenteel wil ik alleen mannen die minstens 10cm hoger zijn dan ik.. gewoon, om eens te kijken hoe dat is... :D

Kramp in je nek als je staat te zoenen :') Als je hand in hand loopt moet jou hand wat ongemakkelijk hoger hangen omdat zijn armen niet langer zijn :Y)
Ohja en als je staat en hij je kont wil pakken dan moet hij dus heel ongemakkelijk bukken!
Maar verder is een lange man wel heel fijn haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:25

Ik had gisteren toch wat raars, een jongen wou me koppelen aan zijn baas???? Ik moest die baas maar toevoegen op snapchat. Uhm neeeeee
En toen was ik natuurlijk oersaai :j _O-

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:25

Haha die ervaring heb ik niet met mannen die langer zijn dan ik. Ik vind het vaak wel veilig voelen, zo'n grote man naast me. En als hij net zo groot is als ik ben, dan voelt het meer alsof we op hetzelfde niveau zitten ofzo. Beetje vreemd omschreven misschien :P

Cer: ja ik doel uiteraard specifiek 1 onderdeel :') :') hahaha!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:26

Yonker: akward!

Ik trof gisteren overigens een collega die mij op het hart drukte dat ik me echt geen zorgen hoef te maken of ik wel een man ga vinden. Nu maakte ik me daar ook geen echte zorgen om, maar ach he, wel fijn om even te horen haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:27

Nja tot nu toe waren mn vriendjes even hoog.. ik draag graag hakken dus dat vond ik altijd wel een ding.. Ik zou ook wel eens naast een grote kerel willen lopen.. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:42

Yvankaxx schreef:
Cer schreef:

Kramp in je nek als je staat te zoenen :') Als je hand in hand loopt moet jou hand wat ongemakkelijk hoger hangen omdat zijn armen niet langer zijn :Y)
Ohja en als je staat en hij je kont wil pakken dan moet hij dus heel ongemakkelijk bukken!
Maar verder is een lange man wel heel fijn haha

Dat heb je toch niet met maar 10 cm :+ Mijn ex was 2 meter, ik 1,80 en heb dat nooit als een enorm verschil ervaren qua ongemakken oid ;) Ik heb juist met mannen tot 1,90 dat ik het gevoel heb dat we even lang zijn ofzo :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:51

Nee true, was een 18cm verschil ongeveer.
Vind 10cm wel een mooi verschil :j

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:55

Cer schreef:
Nja tot nu toe waren mn vriendjes even hoog.. ik draag graag hakken dus dat vond ik altijd wel een ding.. Ik zou ook wel eens naast een grote kerel willen lopen.. :j

Nou echt he, ik wijs ze daarop ook wel af hoe leuk ze ook zijn :')

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:58

Hahaha ja ik heb ze ook liever wat groter hoor! Maar we hadden het er ook over gehad aan de telefoon, ik ben zelf 1.64 en hij zei dat hij 1.68 was, maar goed dat betwijfel ik dus :p
Ik heb meestal wel lange vriendjes gehad, ook van twee meter, maar het liefst heb ik iemand die net ietsje groter is maar bijna niks, 5 of 10 cm ofzo. Wat Sophie ook zegt, dan heb ik hetzelfde niveau gevoel!

Vragen jullie van te voren eigenlijk hoe groot iemand is?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:11

Ik vraag nooit hoe lang een man is. Maar ben nog nooit een man tegen gekomen die even groot is als ik, laat staan kleiner :')

Mijn huidige date is bijna 1,90m O:)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:13

Soms wel, soms niet. Soms noem ik het ook wel als pluspunt als een man lang is en dan reageren ze er vanzelf op :j
Heb nu een match die even groot is, mocht het tot een date komen dan is dat prima, ga er niet iemand om afwijzen :n

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:15

Ik blijf dit echt een heerlijk topic vinden, sorry :D.

Ik vind lang echt heerlijk. Chick is 1.96 en ik ben 1.63. Vind het ongemakkelijker dat hij niet in mijn bed past dan andere dingen :'). Gewoon op laten tillen :)).

Nel, het biedt misschien wel mogelijkheden :P.

Kennen jullie trouwens ook succesverhalen echt uit jullie buurt zelf? Vriendinnetje van me is een paar maanden geleden bevallen van hun eerste kindje en hij was haar Tinder-match. Verder geen succesverhalen hier in de buurt eigenlijk.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:18

Ja mijn zus woont samen met haar Tinder match en een goede vriendin van me heeft al bijna 2 jaar een relatie en gaat straks ook samen wonen met de man die zij van Tinder kent. Zo zijn er nog wel meer hoor..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:19

Ik vraag het ook nooit :n Heel soms als ik denk dat iemand klein is... maar eigenlijk nooit.

Wat biedt mogelijkheden? Ga je nu tinderen <<)

Ja ik ken meerdere succesverhalen, 1 goede vriendin van me woont nu samen met haar tindermatch :j Tegenwoordig bijna iedereen met nieuwe relatie's kent elkaar via het internet :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:24

Hahaha nee, mijn werk is veel gemakkelijker dan Tinder :+.
Ik bedoelde die baas! Mogelijkheden voor jou :).

Ahh, vind dat wel echt heel schattig om te horen! Vooral ook omdat de relaties hier om me heen allemaal al minimaal 10 jaar met dezelfde zijn (en toen was Tinder er geloof ik nog niet), op 1 persoon na en die doet zo'n betaalsite ofzo. Vergeet de naam altijd, maar daar heeft-ie ook echt wel hele leuke meiden aan overgehouden. Voor nu is het wel echt een uitkomst denk ik :j.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:27

Sophie whahaha wauw die is wel heel zeker van zichzelf. Mijn fwb is donker, daarvoor alleen relaties gehad met Nederlanders en nooit echt oog gehad voor iets anders. Moet nu zeggen dat ik wel op straat ineens naar donkere mannen kijk terwijl ik daar eerder nooit oog voor had :’) . Maar kan net zo goed weer eindigen met een kaaskop hoor, mijn interesse is nu gewoon wat breder geworden haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:27

Nah nee ik vind het eerder raar dat hij me gaat koppelen aan zijn baas, ik weet niet hoe die baas eruit ziet dus nope bedankt. Ik kies mijn matches gewoon wel zelf uit :D
Ik hou er niet van om gekoppeld te worden, is al eens vaker geprobeerd en dat pakte niet goed uit _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:33

SophievdV schreef:
Ik heb nu een donkere man op Tinder die zegt dat ik nooit meer terug wil naar blanke mannen als ik eenmaal een donkere gehad heb :') Zijn er hier dames met dezelfde ervaring? Whaha!

ppfffff :') ik heb er maar met 1 ervaring... en die praat ook zo...
En bij mijn Tinderlover zei hij zelfs, ik hoop voor je dat het een donkere man is :+ wtf dacht ik toen...

Maar om de waarheid te vertellen, donker is niet beter en hij is ook maar gemiddeld qua formaat.
Mijn blanke Tinderlover is en veel beter en veel groter geschapen :D
Zo dat was weer even een flapuitbekentenis vanuit mijn kant :P

Ik wil altijd mannen die groter zijn, heb niets met kleine mannen, zeker niet als ik hakken aan trek want dan ben ik ook 1.80/1.85

Weird Yonker, maar is vast goed bedoeld!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:39

Ik heb drie jaar lang een Tinder-relatie gehad.. of nou ja.. geen relatie. Maar in ieder geval wel heel leuk, dus het kan zeker :j

Qua hoogte, ik wijs iemand er zeker niet op af, maar ik ben nu nog vrij, met niemand vaste afspraken, dus vooralsnog kan ik doen, vragen en eisen wat ik wil :P
Ja ik vraag nu van te voren hoe hoog ze zijn.. why not..