Als hij met zweetvoeten uit zijn gewone schoenen komt (zoals afgelopen weekend). Gup lijkt duidelijk op zijn vader wat dat betreft
Mooi speelgoed hoor PMarena.
Wij hebben best een grote tuin (250 m2), maar Gup heeft vooralsnog alleen een zandbak en tractor en kruiwagen en een stapel buitenspeelgoed waarmee hij mama helpt in de moestuin en de met de kipjes. We wonen dicht bij het bos en de kinderboerderij (met speeltuin), daar mag hij ook vaak los gaan.
Hoi allemaal! Hoe doen jullie dat met broekjes voor de meiden? Ik heb een dochtertje van 1,5 jaar en toen ze nog baby was kroop ze rond in een legging met shirtje. Nu vind ik dat een beetje raar ofzo? Ik loop toch ook niet in alleen een legging? Hebben die van jullie dan elke dag een spijkerbroek aan? Dag vind ik dan ook weer zo wat.
Mavelle
Geplaatst: 11-04-18 19:59
Een beetje hippe joggingbroekjes voor de afwisseling of gewoon een rokje over de legging? Ik zie in m’n omgeving trouwens wel kindjes van die leeftijd in gewoon een legging rondbanjeren..
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-18 20:05
Hier ook veel leggings. Zit juist zo lekker en staat echt niet gek. Heb wel altijd een beetje een mooie met een leuk printje en goede kwaliteit stof. Dit soort combi’s dus
En verder heb ik graag chino’s voor dr. Dat zit ook zo heerlijk
Ik heb echt al superveel meegelezen. Echt een heel leuk topic dit. Dus wil nu ook wel meekletsen. Ik heb een dochter van bijna 3 (zondag) en een zoon van bijna 4 maand. Hebben beide zowel merkkleding als gewoon van hm zara Hema en zeeman.
Hieronder een foto van haar kleding wat ze op haar verjaardag aan mag. Trui van tiny cottons. Broek van Mingo. Daaronder foto van dochter in een Hema legging en t shirt van zara. Even om te laten zien dat ik haar nog gewoon in legging laat lopen. Soms wel met rokje erboven. Maar ze heeft ook vaal zat spijkerbroekjes etc aan. En laatste foto van haar nieuwe sandaaltjes van shoesme. Had eigenlijk wat neutralers in gedachten maar dochter wilde deze zo graag.
Urbanus
Geplaatst: 11-04-18 23:19
Die sandaaltjes! Wat zoet!
Ik heb echt vreselijke dingen besteld. Vreselijk hilarisch.