Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DanielleB schreef:Ja weet je.. je gaat toch samen iets aan om "samen oud te worden". En door welke oorzaak dat niet lukt, is dat toch een soort van jammer.
Je weet alles van elkaar, van alles samen mee gemaakt etc.. Dat is natuurlijk niet zo maar weg.
Hoe gaat het in de liefde bij jou Suikermeisje?
Goof schreef:Jibbel, is er een reden dat je op kraambezoek gaat dan? Je kan ook niet gaan?
Berdien schreef:Ja het is niet echt een aanwijsbaar iets. Spelen gewoon wat dingen. Elkaar niet vaak zien is niet iets wat onoverkomelijk is, en we wisten het toen we er aan begonnen. Maar soms is dat wel echt enorm ruk. En ik weet gewoon nog steeds niet echt waar ik aan toe ben. We hebben het hartstikke leuk, gezellig en kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik wil wel echt met hem verder. Maar hoe dat bij hem zit... en dat is gaan knagen. En dat is poedersuiker.
Maar Passenger was ge-wel-dig. Enorm gelachen ('Yeah, I'm from Let her go. Not Let it go. So those of you who expected some Disney songs... I'm sorry.' en gehuild. Dat verwacht hij ook, want 'You're all here because you wanna cry in the dark'. Hell yeah
Jildau schreef:Berdien wat rot zeg.. Inderdaad vraag om duidelijkheid. Hoop dat je je na je afspraak met hem beter voelt.
Colien, de wereld wordt ook niet beter van mensen die anderen zo besodemieteren en er nog trots op zijn ook. En via internet kun je alleen oordelen op wat er staat, anders kun je nergens meer op reageren. Hoe het er nu staat vind ik het echt rare streken.
DanielleB schreef:Ohhh Walk off the earth! I love it!
Ik vind dat bandje met die meid met vaak roze haar ook wel leuk, hoe heet dat ook al weer...
Volgens mij heet ze Sara?
Jibbel schreef:Ooh Berdien, wat rot dat je niet echt weet hoe hij erin staat. Kan me goed voorstellen dat dat gaat knagen als je zelf wel met iemand verder zou willen. Hopelijk krijg je vandaag duidelijkheid en pakt t positief uit!
Ik moet vandaag ook weer een stapje zetten die ik niet zo makkelijk vind. Mn ex is papa geworden en ik ga op kraambezoek. Het contact is inmiddels wel weer goed tussen ons en met zn nieuwe vriendin kan ik ook prima overweg. Maar het is wel de eerste keer weer dat ik binnen stap in 'ons' huis met de nodige herinneringen. Heb er van de week al een x tranen om gelaten omdat ik t toch lastiger vind dan gedacht. En dan ben je inmiddels al 2,5 jaar verder.. vraag me soms af of dat ooit nog over gaat.
suikermeisje schreef:Ik vond het zelf ook wel een goed teken als je er een traan om kan laten. Het was niet allemaal rot en vervelend. Je hebt ook veel fijne herinneringen aan elkaar.
Ik ben blij niet meer met m'n ex te zijn maar kan me wel vinden in jullie gedachten. Ik denk dat ik het ook niet makkelijk zou vinden als m'n ex papa zou worden en ik zou op kraambezoek gaan.
suikermeisje schreef:DanielleB schreef:Ja weet je.. je gaat toch samen iets aan om "samen oud te worden". En door welke oorzaak dat niet lukt, is dat toch een soort van jammer.
Je weet alles van elkaar, van alles samen mee gemaakt etc.. Dat is natuurlijk niet zo maar weg.
Hoe gaat het in de liefde bij jou Suikermeisje?
Heel goed! Vorige week kende ik hem precies twee jaar. In augustus twee jaar een relatie.
Aankomende woensdag gaan we naar de bank voor een hypotheek en vlak daarna gaan we een huis bezichtigen...