Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:01

Oh ik begrijp dat heel goed Jibbel!

Ik laatst een keer iets bij hun door de brievenbus gegooid.. Dan knaagt het toch wel een beetje hoor..
En hoe blij ik eigenlijk ook ben dat wij niet meer samen zijn, toch kan ik ook wel een traan er om laten..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:47

Ik vond het zelf ook wel een goed teken als je er een traan om kan laten. Het was niet allemaal rot en vervelend. Je hebt ook veel fijne herinneringen aan elkaar.

Ik ben blij niet meer met m'n ex te zijn maar kan me wel vinden in jullie gedachten. Ik denk dat ik het ook niet makkelijk zou vinden als m'n ex papa zou worden en ik zou op kraambezoek gaan.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:51

Ja weet je.. je gaat toch samen iets aan om "samen oud te worden". En door welke oorzaak dat niet lukt, is dat toch een soort van jammer.
Je weet alles van elkaar, van alles samen mee gemaakt etc.. Dat is natuurlijk niet zo maar weg.

Hoe gaat het in de liefde bij jou Suikermeisje?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:56

DanielleB schreef:
Ja weet je.. je gaat toch samen iets aan om "samen oud te worden". En door welke oorzaak dat niet lukt, is dat toch een soort van jammer.
Je weet alles van elkaar, van alles samen mee gemaakt etc.. Dat is natuurlijk niet zo maar weg.

Heel goed! Vorige week kende ik hem precies twee jaar. In augustus twee jaar een relatie.

Aankomende woensdag gaan we naar de bank voor een hypotheek en vlak daarna gaan we een huis bezichtigen... *\o/*

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 08:58

Ahhhhhhhhh leuk! In de buurt waar je nu woont? Of ergens anders heen verhuizen?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:00

Nee blijven in de buurt. 5km vanaf waar we nu zitten. Nog geen 500m vanaf zijn ouders.. ben heel benieuwd :). Moeten ook in deze omgeving blijven omdat we in het midden wonen van ons werk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:00

Kom naar Alkmaar!!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:05

Berdien wat rot dat het niet lekker loopt.. hopelijk komen jullie er samen uit, het klinkt/klonk zo fijn tussen jullie.. :(:)

Lieveli mee eens, alkmaar moeten jullie allemaal heen komen *\o/*

Mijn date komt vanavond weer :D
Laatst bijgewerkt door anne_bento op 08-06-17 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:05

Ik blijf lekker hoog in het noorden zitten hoor!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:09

Leuk Anne!! Veel plezier alvast :D

Ik blijf lekker in het zuiden zitten :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:09

Iedereen naar Alkmaar wordt te gortig.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:13

Dank voor de uitnodiging :')

Moeten we wel beide ander werk gaan zoeken. Dat zie ik niet zo zitten :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:17

lieveli schreef:
Kom naar Alkmaar!!

Ben ik nu.. wat daar :+

Hoewel, ben nu in Heiloo en zo naar Heerhugowaard :P bijna hetzelfde toch?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:27

Jibbel, is er een reden dat je op kraambezoek gaat dan? Je kan ook niet gaan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:28

Heiloo ja, HHW NEE. Tokkiedorp.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:29

lieveli schreef:

oliebol, slechte afsluiter gekozen dus :+

Wel lekker rest van de dag thuis werken straks *\o/*

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:38

Goof schreef:
Jibbel, is er een reden dat je op kraambezoek gaat dan? Je kan ook niet gaan?

Klopt, heb ik het met een vriend ook over gehad. Vind het lastig om daar antwoord op te geven.

Voel me niet zozeer 'verplicht', maar het voelt wel raar om de uitnodiging te weigeren, omdat we inmiddels weer op goede voet staan met elkaar en af en toe wat afspreken. Ik gun hem dit geluk en ik vind t ook leuk voor hem. En natuurlijk wil ik dan ff bij een baby komen kijken.

Maar..soms denk ik dat hij niet altijd snapt dat het voor mij soms nog wat anders ligt dan voor hem, omdat hij met iemand anders verder is gegaan en happy is en ik nog alleen ben. Denk dat het gevoel erbij wellicht wat anders was geweest als ik ook alweer met iemand samen was geweest.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:40

Jibbel, ik wil voor 1 dag je lesbian lover wel zijn.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:43

Ik denk dst je jezelf zoveel oplegt. Stuur een lief kaartje, maar meer niet. Waarom zou je jezelf kwetsen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:47

Ik vind het echt super nobel dat je langs wilt gaan, maar ik zou het ook bij een kaartje houden. Dat is ook netjes, toon je een stukje belangstelling maar hoef je niet langs te gaan.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:50

Als mijn ex met zijn nieuwe vriendin een kind krijgen... denk ik niet dat ik heen ga inderdaad. Heb nog geen woord met haar gesproken, met hem eigenlijk alleen via de app contact. Mijn ouders zijn hun samen wel tegen gekomen met haar kinderen, hebben mijn ouders vriendelijk hoi gezegd, maar dat was het.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:56

Wij gaan nog weleens met elkaar uit eten, naar de sauna of dat soort dingen. Dus denk dat dan de situatie al anders is omdat er vrij regelmatig contact is, zowel met mijn ex als met zijn nieuwe vriendin dus.

En ja, ik leg mezelf misschien teveel op en kwets/pest mezelf. Aan de andere kant denk ik, kom op. Het is voorbij, leven gaat door, schouders eronder en ff gaan.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:00

Ik denk niet dat ik het zou doen maar wel tof dat jij het wel doet. Gelukkig scheelt het dat kraambezoek meestal max een uur duurt. Je kan na het beschuitje prima weg met een excuus dat je mama en kind weer lekker met rust laat ;)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:22

Ik blijf ook lekker in het zuiden *\%/* Ik kan er steeds meer van genieten dat ik nu "weet" dat ik niet het altijd gezellige Brabant hoef te verruilen voor het samenwonen met mijn vriend.
Niet dat we nu al gaan samenwonen, dat gaat me te snel, de rest van het daten/relatie aangaan is al in sneltreinvaart gegaan. We doen het nu even rustig aan.

Berdien schreef:
Ja het is niet echt een aanwijsbaar iets. Spelen gewoon wat dingen. Elkaar niet vaak zien is niet iets wat onoverkomelijk is, en we wisten het toen we er aan begonnen. Maar soms is dat wel echt enorm ruk. En ik weet gewoon nog steeds niet echt waar ik aan toe ben. We hebben het hartstikke leuk, gezellig en kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik wil wel echt met hem verder. Maar hoe dat bij hem zit... en dat is gaan knagen. En dat is poedersuiker.

Maar Passenger was ge-wel-dig. Enorm gelachen ('Yeah, I'm from Let her go. Not Let it go. So those of you who expected some Disney songs... I'm sorry.' en gehuild. Dat verwacht hij ook, want 'You're all here because you wanna cry in the dark'. Hell yeah :')

Lekker om die duidelijkheid vragen dan, is ook niks om geen duidelijkheid te hebben als je dat juist wil!

Jildau schreef:
Berdien wat rot zeg.. Inderdaad vraag om duidelijkheid. Hoop dat je je na je afspraak met hem beter voelt.

Colien, de wereld wordt ook niet beter van mensen die anderen zo besodemieteren en er nog trots op zijn ook. En via internet kun je alleen oordelen op wat er staat, anders kun je nergens meer op reageren. Hoe het er nu staat vind ik het echt rare streken.

Ik zeg ook niet dat ik er trots op ben he? Maar ik kan er achteraf gezien wel super hard om lachen. En tindertaxi kan dat ook weet ik. Die andere gozer is geloof ik naar zijn familie gegaan die paar km bij mij vandaan woonde (aangezien hij daar 's avonds toch al heen wou neem ik dat aan).
Soms moet je niet te vroeg oordelen ;)

DanielleB schreef:
Ohhh Walk off the earth! I love it!

Ik vind dat bandje met die meid met vaak roze haar ook wel leuk, hoe heet dat ook al weer...
Volgens mij heet ze Sara?

Walk off the earth is zeker goed <3

Jibbel schreef:
Ooh Berdien, wat rot dat je niet echt weet hoe hij erin staat. Kan me goed voorstellen dat dat gaat knagen als je zelf wel met iemand verder zou willen. Hopelijk krijg je vandaag duidelijkheid en pakt t positief uit!

Ik moet vandaag ook weer een stapje zetten die ik niet zo makkelijk vind. Mn ex is papa geworden en ik ga op kraambezoek. Het contact is inmiddels wel weer goed tussen ons en met zn nieuwe vriendin kan ik ook prima overweg. Maar het is wel de eerste keer weer dat ik binnen stap in 'ons' huis met de nodige herinneringen. Heb er van de week al een x tranen om gelaten omdat ik t toch lastiger vind dan gedacht. En dan ben je inmiddels al 2,5 jaar verder.. vraag me soms af of dat ooit nog over gaat.

Is het niet zo moeilijk dat je liever hebt dat je niet hoeft te gaan? Soms moet je die afweging ook maken he, ondanks dat je weet dat je er iemand anders misschien verdriet mee doet.

suikermeisje schreef:
Ik vond het zelf ook wel een goed teken als je er een traan om kan laten. Het was niet allemaal rot en vervelend. Je hebt ook veel fijne herinneringen aan elkaar.

Ik ben blij niet meer met m'n ex te zijn maar kan me wel vinden in jullie gedachten. Ik denk dat ik het ook niet makkelijk zou vinden als m'n ex papa zou worden en ik zou op kraambezoek gaan.

Ik denk als mijn ex papa zou worden dat ik er geen moeite mee zou hebben (oke wel als hij nu papa zou worden want dan zou hij in onze relatie vreemd zijn gegaan :') )
Ik denk dat ik echt oprecht blij voor hem kan zijn en geen haat en/of verdriet gevoel zou hebben. Voor mij is het echt duidelijk dat ex en ik geen goede combi zijn/waren en dat we beide beter af zijn met een andere vriend/vriendin. Ik zou bij wijze van spreken hem nog durven koppelen aan een vriendin als ik weet dat hij daarmee gelukkig zou worden (nou weet ik dat dat absoluut niet het geval zal zijn, zowel van zijn kant als vanuit mijn vriendinnen). Maar ik gun hem echt het aller aller beste en heb er geen verdriet om dat het stukgelopen is. Natuurlijk vind ik het jammer, want ik was de relatie met een andere gedachte aan gegaan, maar ik ben in deze wel zo realistisch dat ik weet dat het zo beter is en mijn gevoel is het daarmee eens.

suikermeisje schreef:
DanielleB schreef:

Heel goed! Vorige week kende ik hem precies twee jaar. In augustus twee jaar een relatie.

Aankomende woensdag gaan we naar de bank voor een hypotheek en vlak daarna gaan we een huis bezichtigen... *\o/*

Ooh wat leuk! Gefeliciteerd!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:38

lieveli schreef:

Nou nou, bedankt :')