Jaa, hij veranderd ook als je m beweegt. En hij ruikt ook nog sterk
Lisitano
Geplaatst: 14-10-16 11:53
ElJinete schreef:
Jaa, hij veranderd ook als je m beweegt. En hij ruikt ook nog sterk
Ja zo grappig! Ik heb 'm ook
Vanmiddag ben ik vrij! Ik had eigenlijk een afspraak maar die werd vanochtend afgebeld en vriendje vertrekt over 8 minuten voor een heel weekend Hmmmm... wat zal ik toch eens gaan branden
Hier staat GC Sugared Cinnamon Donut aan, heel sterk en heel lekker
Kirja
Geplaatst: 14-10-16 18:48
Hier staat April Showers aan, ruik er nu niet veel van omdat ie in de andere kamer staat. Misschien zo even hier zetten, of ik zet nog wat anders aan in het zit gedeelte.
Lisitano, een keuze kunnen maken?
Als het goed is morgen mijn kaarsen binnen
Skessa_
Geplaatst: 14-10-16 19:12
Jaaaa ik ook eindelijk!!!
Decadence wil nog steeds niet op, nu heeft ie ook wel miniminimini vlammetjes maar vooruit
Nachocheese
Geplaatst: 14-10-16 19:15
Zou ik een beetje mogen meekletsen ?
Ik ben echt vreselijk jaloers op de collectie van de meeste van jullie!
Als ik straks m'n stufi heb ga ik ook maar eens een paar kaarsen inslaan! Heb er nu alleen twee van Woodwick staan. Ruiken ook erg lekker, maar ben heel erg benieuwd naar yankee candle. En dan de kerstgeuren
Zit er in Drenthe een verkooppunt? Ik zou het wel fijn vinden om ze te kunnen ruiken! Of als jullie mij kunnen vertellen wat de lekkerste is van de kerstcollectie, vind ik het ook helemaal prima haha. Zolang het maar warm ruikt, en lekker sterk
Jaaa leuk een nieuwe die we verslaafd kunnen maken Ik ben helemaal niet bekend in Drenthe dus geen idee sorry!
Hier brandt nu m'n Dreamy Summer Nights jar. Die is zo lekker maar hij gaat veels te hard Op de hal weer Vanilla Snowflake en Lake Sunset in de slaapkamer.
Nee want nu ruikt het daar ook lekker In het begin vond ik dat wel zonde hoor maar ik heb nu een beste verzameling die ik over 5 jaar nog niet op kan krijgen Dat gevoel gaat vanzelf over
Mijn BBW heeft nog 5 cm was erin maar de vlammen zijn echt heel erg mini. Stom! Ik vrees dat ik al om moet smelten maar voor zo'n dure kaars vind ik dat eigenlijk belachelijk.
Cerastes
Geplaatst: 15-10-16 08:40
Lisitano schreef:
Mijn BBW heeft nog 5 cm was erin maar de vlammen zijn echt heel erg mini. Stom! Ik vrees dat ik al om moet smelten maar voor zo'n dure kaars vind ik dat eigenlijk belachelijk.
Stom ja! Echt zonde... En anders in stukken op de brander?
Cerastes
Geplaatst: 15-10-16 08:43
Skessa_ schreef:
Charaz schreef:
Nee welke aanbieding?
Medium gc voor 17,50.
O da's geen geld zeg...kan helaas geen grote bestelling doen voorlopig... Mag alleen 1x tot 25euro aan waxjes bestellen.
Skessa_
Geplaatst: 15-10-16 08:48
Ook nog die LE large voor 19,95.
Ik zou dan toch een kaars doen ipv waxjes cerastas
Cerastes
Geplaatst: 15-10-16 08:54
Waar zie je dat dan?
Ik zie alleen bepaalde zomergeuren in de aanbieding...
Edit; gevonden...helaas zitten er geen geuren bij die ik echt graag wil...