Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mandyy schreef:Rond de 40 servicekosten dacht ik maar vraag me af of dat klopt als ik jullie bedragen zie.
Mandarijn schreef:Mandyy schreef:Rond de 40 servicekosten dacht ik maar vraag me af of dat klopt als ik jullie bedragen zie.
Sociale huurwoning toch? Dan zit GWE er niet bij in dus zou prima kunnen.

Excuus voor het binnenvallen, ik las hier gewoon puur nieuwschierig mee want ik woon al 6 jaar op mezelf haha. Sorry dames! Ik vlieg er weer vandoor 
_Evelien schreef:Bedankt voor al jullie reacties! Er zit inderdaad een lift in het gebouw, maar wij zitten op de eerste verdieping, dus voor ons weinig nut. Diegene zei ook dat de kosten mede door de lift zo hoog zijn. Maar toch zonde als het voor ons eigelijk niet geld.
Schrok gister wel een beetje want kreeg via de mail vast wat documenten en of ik voor woensdag even 800 euro (huur voor februari en maart) over wil maken, daar begint het grote mensen leven..Missy_ schreef:Ik ga volgende week woensdag het huurcontract van mijn eerste woning tekenen!Schrok gister wel een beetje want kreeg via de mail vast wat documenten en of ik voor woensdag even 800 euro (huur voor februari en maart) over wil maken, daar begint het grote mensen leven..
Heb wel gespaard, maar moet nog dat huis inrichten en heb een soort van angst dat ik ineens zonder geld zit straks.
Zo snel zal het wel niet gaan, maar is wel iets wat in mijn achterhoofd speelt. Gelukkig heb ik hele lieve ouders en moet ik vanaf nu gewoon extra stilstaan bij uitgaven die ik doe.
lor1_1984 schreef:Ik hoorde vanmiddag dat het appartement boven mij vrij komt dus ik ga zo aangeven dat ik ervoor wil meedingen.
Kans is klein dat ik het krijg maar niet geschoten is altijd mis en een appartement met 3 slaapkamers en veel ruimte is nooit weg.

_Evelien schreef:Dat zei diegene die ons rondleidde ook inderdaad, dat die lift het duur maakt. We gaan nog wel kijken of we kunnen onderhandelen daar over, gezien wij op de 1e zitten. Wat vinden jullie inderdaad van de 800 euro huur? Of het totale plaatje: Rond de 1100 euro. Dit gaan we dan doen met zijn tweeën voor 100 m4, woonkamer met bijkamer, 3 extra kamers, keuken, badkamer, en berging? Mijn vader is koppig, en is van mening dat het te duur is. Mijn vriend en ik ( en andere waar we het aan gevraagd hebben) vinden het allemaal een reële prijs.
Edit: Locatie is ook ideaal, zit zo op de snelweg, tien min van het centrum lopen, station vlakbij. Supermarkt en drogist om de hoek.
Ik zou wel proberen af te dingen maar dan gewoon aangeven wat je wil betalen zonder het liftargument.
Snap dat zij het geld ook moeten afdragen daarvoor, maar aan de andere kant, je gaat ook niets betalen voor iets waar je geen gebruik van maakt toch?
Niet dat we er moeilijk over gaan doen, maar toch benieuwd hoe dat zit.
Wil op alles voorbereid zijn. Het is particulier ja, via via ( vriend van mijn vriend, en daar weer een vriend van zijn ouders bezitten het appartement en verhuren het). Het lijkt mij dus vrij betrouwbaar allemaal. Moeten het contract nog maar zien zaterdag, ben benieuwd.