Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 17:44

Tenzij je een hele grote, goedbezochte blog hebt, met perfect afgestemde advertenties...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 18:03

De kliks die ik heb zitten tussen de 20 en 35 cent.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 18:10

Ja zoals de grote beautyblogs en inderdaad heel goed afgestemd. Al denk ik dat zij ook liever gaan voor gesponsorde banners direct van bedrijven.

Dat is nog al een verschil Babeth! Het hangt er dus zeker vanaf wat voor strategie je er aan vastkoppelt? Ik ben dus echt een newbie als het gaat om adsense. Nooit echt in verdiept

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:25

chanelle14 schreef:
Hoe installeer je een wordpress theme? Als ik naar tutorialfilmpjes kijken, dan zie ik een knopje met upload bij ze staan, maar die zie ik bij mij niet..

Niemand? -O-

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:33

>> weergave >> thema's >> Nieuwe toevoegen (bovenaan)

Helpt dat?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:47

connepon85 schreef:
Ja zoals de grote beautyblogs en inderdaad heel goed afgestemd. Al denk ik dat zij ook liever gaan voor gesponsorde banners direct van bedrijven.

Dat is nog al een verschil Babeth! Het hangt er dus zeker vanaf wat voor strategie je er aan vastkoppelt? Ik ben dus echt een newbie als het gaat om adsense. Nooit echt in verdiept

Ik ook niet, ik gebruik het pas 4 dagen. Maar het hangt van je content af. Ik heb een reisblog en daarmee grote adverteerders die per advertentie meer neerleggen. Dan krijg je ook meer commissie.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:00

connepon85 schreef:

Helpt dat?

Afbeelding

Waar dan? :')

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:00

connepon85 schreef:

Helpt dat?

Afbeelding

Waar dan? :')

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:44

ohh wordpress.com

Ik heb wordpress.org, ik weet niet hoe wordpress.com werkt. Volgens mij is dat meer beperkt in mogelijkheden

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:20

@Chanelle: Sommige moet je kopen (zie groene button onderop ieder thema). De gratis thema's zijn aanklikbaar. Kun je voorbeeldje zien, hoe de lay out er bij jou uitziet en daarna instellen op je blog. Tenminste zo werkt dat bij mij. Of bedoelde je dit niet? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:24

Ik wil al heel lang een andere layout, maar ik kan echt niks vinden wat ik mooi vind en wat ook nog eens bij mijn blog en mijn blognaam past...
Heb alles al doorgespit, maar kom toch steeds weer bij mijn oude layout uit :')

Jade

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:33

Waarom kies je niet voor een thema waarbij je zelf de een achtergrondfoto kan uploaden? Dan kan je hem helemaal naar wens maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:37

Omdat ik echt a-technisch ben _O-
Ben zo bang dat ik dat ga verkloten...

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:39

Ik heb daarom inderdaad voor een overzichtelijk thema gekozen. Kan wel de foto ed bovenin aanpassen. Verder is het vrij simpel.

DnT: Ik herken dat... Daarom heb ik nog geen eigen domein :')

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:48

Ik kijk altijd op themeforest waar zo ongeveer alle goede themes op staan. Het is belangrijk dat de theme door een goede ontwikkelaar is gemaakt en de theme zo nu en dan bijwerkt.

Op deze link vind je (betaalde) wordpress themes: http://themeforest.net/category/wordpre ... g-magazine

Ook de ontwikkelaars woothemes en colorlabsproject hebben goede themes. Daar kun je ook hun gratis themes bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:54

Ik heb themeforest al helemaal doorgespit, maar ik kan gewoon niks vinden wat me helemaal aanstaat.
Wordpress themes heb ik helaas niks aan, aangezien ik blogger gebruik ;)

Ach, mijn huidige voldoet ook prima, maar in de zomer wil ik altijd net iets lichters :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:24

Ik ben ook nog steeds druk aan het klussen aan mijn Wordpress server thuis. Totdat hij echt perfect is laat ik mijn blog staan waar hij staat. En zolang UPC zijn werk niet doet kan ik hem niet eens verhuizen. Ik heb momenteel een uptime van amper 40%... _-:(

Bij mij vandaag OPI Life Gave Me Lemons.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:55

gaaf kleurtje Tazzey!

En Dnt uit die 800 themes zit er niet eentje tussen? :+

Ik heb mijn persoonlijke blog met deze gemaakt: http://themeforest.net/item/simplemag-m ... hemesIndep
Die is heel populair. Ik heb alleen wel een beetje dom zitten doen. Ik had allemaal aanpassingen gemaakt en even later lukte het me niet om iets voor elkaar te krijgen wat in de demoversie wel zag. Ging ik nog eens kijken, bleek ik een oude versie van de theme gedownload te hebben. Geen idee hoe dat kwam. Maar na de upgrade bleek eigenlijk heel veel van mijn stylingopties er in verwerkt te zijn met simple knopjes ipv css. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:57

Nou...
Ik wil niet zeggen dat ik ze alle 800 heb bekeken, maar wel een groot gedeelte en ze zijn het allemaal gewoon niet.

Ik wil iets wat bij mijn naam past, zonder dat het echt super donker wordt en dat is lastig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:02

Ik ben gewoon op zoek naar een heeeeel simpel wit en clean thema, maar kan op een of andere manier niks vinden wat ik echt mooi vind.. Lettertypes enzo staan me vaak tegen, of dan is hij clean maar dan kan je weer geen sidebar toevoegen. Word er echt schijtziek van :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:04

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:25

Ik krijg het ook net elke keer niet zoals ik wil.
Nu zag ik laatst een wordpress blog van iemand die ik echt onwijs mooi gemaakt vond en zag dat ze het door iemand had laten doen.
Even een kijkje genomen op zijn website en wauw die man maakte echt ontwerpen precies zoals ik het mooi vind. Het kost €92 en dan moet je vragenlijsten in vullen, gaat hij schetsen etc en krijg je voorbeelden. Ik zit er over te denken om zoiets te gaan doen. Het is wel veel geld maar dan heb je het (als het goed is) wel helemaal naar wens. Aan de andere kant is het ook tof als je het allemaal gewoon zelf gemaakt hebt etc.

In ieder geval dit is zijn link: http://graphiccookies.com/blog/

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:33

92 voor een complete website.. dat kan nooit veel soeps zijn technisch gezien := := := dat soort mensen maken serieus mijn hele vakgebied kapot :=

Hou er wel rekening mee:
- Hij moet het auteursrecht aan jou overdragen anders krijg je flinke problemen als je wat wil wijzigen aan het ontwerp
- Hij moet er op letten dat hij rechtenvrije lettertypes gebruikt, anders heb jij straks een dikke rekening van fontmensen (die zijn nog erger dan fotografen wat auteursrecht betreft).
- Vraag eerst naar zijn ervaring met het coderen van websites, als ik dit zo zie is het echt een vormgever en zal de code vaak tegenvallen / niet goed werken t.o.v. wanneer deze door een programmeur is gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 14:35

Het is geen complete website he, het is een Wordpress theme.