Natasja, dat is voor mij één van de ultieme zomernummers.
Over het weer, het lijkt vandaag beter dan gisteren. Ik voel me zelf ook wel beter. Niet hele felle zon, wat sluierbewolking, maar de temperatuur is nu wel prima, geloof ik. (al zit ik nog wel binnen)
Het is best warm maar ook bewolkt. Zonnetje piept er soms door. Maar ik vind het best benauwd.
quartel
Geplaatst: 16-07-13 13:22
Net even mijn paardje gedaan........het gutste van mijn lijf En dan heb ik niet eens gereden....... Wind stil.....hete zon......beetje minder mag best.
Hier nog steeds een beetje heiig. Prima. Niet te warm. Nog niet. Ik hoop dat het zo een beetje blijft.
Destino
Geplaatst: 16-07-13 13:32
Hier is het ook bewolkt en vond het helemaal niet zo warm toen ik net buiten was, het is wel windstil wat het een soort benauwd maakt Heb de zon nog nauwelijks gezien..
Hier in Groningen stad vind ik het nog prima te doen. Hier waait gelukkig een windje (normaal gesproken vervloek ik die wind hier altijd, maar met dit weer is het ideaal) en wat bewolking, dit is goed te doen. ^^
HIHI... gohya zou het liefst morgen ochtend wakker worden met een dik pak sneeuw tot aan het slaapkamer raam! Ik niet hoor... heerlijk weertje momenteel! Hoop dat de winter nog HEEEEEEEEL lang op zich laat wachten!
Nu hadden wij het windje, gohya... Was op zich wel lekker. Het hoeft voor mij niet warmer en de wind mag blijven. De bewolking lijkt regen te beloven...
Aerdenhout, ik zou dat helemaal geweldig vinden!!! Kom maar op met die sneeuw!!!
Maaike_Ma
Geplaatst: 16-07-13 21:23
vanavond heerlijk weer om de twee paarden te rijden, vond het om half 9 zelfs koud worden