Ik ben wel bang dat als PSV wint van Groningen (Groningen heeft net 2-4 gewonnen van Den Haag, en ze spelen tegen PSV thuis) en Ajax verliest van Twente dat we dan 3e staan, Twente het kampioenschap wint en PSV 2e is
Ik moest werken vandaag, maar heb alles gevolgd via de radio
En zoals ik het hoorde was Ajax 3x niks en hebben ze op 'geluk' gewonnen.. Halleluja wordt PSV geen kampioen meer!! Ik hoop dat Ajax (of Twente) de 2e plaats niet meer afgeeft.. Dat zou ik behoorlijk irritant vinden!!
Moiryn
Geplaatst: 02-05-11 12:46
Ik word er toch wel blij van als ik lees dat Twente maar 1 keer thuis bij Ajax heeft gewonnen
En ik hoop om eerlijk te zijn wél dat Mounir speelt, maar dan op Ebecilio's plek (ja die doet ook niet echt veel goed de laatste tijd), hij is gewoon echt een goede speler, dat merkte je wel toen Suarez er nog was, toen was hij wel gelijk topscorer van Ajax.
Moiryn
Geplaatst: 02-05-11 20:24
Oh god dat lelijke shirt is toch het echte uitshirt:
Haha oké. Bertje bij Holland Sport, is wel herhaling.
Marrjjollein
Geplaatst: 04-05-11 11:39
Ik heb echt zoveel respect voor Abidal, operatie aan een tumor in je lever en dan weer voetballen.. Respect, echt geweldig van hem! Wel banketstaaf voor Afellay gister, nog een halve minuut in het veld Dan baal je wel even..
Mogelijk heupoperatie Berg na afloop seizoen PSV 03 mei 2011 20:40 Marcus Berg zondag tegen Vitesse. Marcus Berg moet mogelijk een operatie ondergaan aan zijn heup, maar deze zal niet plaatsvinden voor het competitieslot van PSV. Bij de Zweed is artrose vastgesteld. Omdat het gaat om zogeheten ‘modale’ artrose is een acute operatie niet noodzakelijk.
Overleg PSV, HSV en Zweedse arts De mogelijke operatie is besproken tussen PSV, Hamburger SV - waarvan PSV de spits dit seizoen huurt - en zijn Zweedse arts. Op zondag 15 mei speelt PSV tegen FC Groningen - de oude club van Berg - in stadion Euroborg de laatste competitiewedstrijd van het seizoen, hij is daarbij dus beschikbaar voor hoofdcoach Fred Rutten. Marcus Berg heeft aangegeven graag PSV te willen helpen de Champions League-voorrondes te halen. Bij winst eindigt PSV als tweede, waarmee het volgend seizoen in de voorrondes van de UEFA Champions League mag spelen. Marcus Berg (24) speelde twee seizoenen voor FC Groningen. In 2007-2008 en 2008-2009 kwam hij tot 56 competitiewedstrijden waarin hij 32 doelpunten scoorde. Bij PSV scoorde hij dit seizoen tot nu toe 8 goals in de competitie.