Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

MarlindeRooz schreef:
SophievdV schreef:
Ik heb mij geërgerd aan buren van drie straten verderop die menen dat ze van de rest van dorp kunnen verlangen dat men niet langer door hun straat rijdt.. echt.. hoe haal je het in je hoofd. Het gaat om een openbare, doorlopende weg. Heel bijzonder.

Heb je binnenkort een vrije dag? Samen met wat vrienden dan de hele dag rondjes rijden door die straat heen.

Hoe verzinnen mensen dit? _O-

Ja er zijn mensen die er nu bewust door heen gaan rijden. Ik reed er al zelden doorheen maar het is gewoon de pure arrogantie waar ik op aan ga :')

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:03

Tape van mijn rug afgehaald sinds dat er zat werd het steeds erger. Nu even afwachten.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:09

Misschien niet helemaal correct getaped? Gezien het vorige keer wel zo goed hielp?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

In de ochtend en avondspits langs Brussel….

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:29

Little_Gift schreef:
Misschien niet helemaal correct getaped? Gezien het vorige keer wel zo goed hielp?

Misschien ben nu onder invloed van tramadol dus dan is alles snel beter. En net weer geslapen. :+

En weet nu ook alweer dat ik vannacht ook gewoon weer slaap 8/10 uur. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:36

SophievdV schreef:
MarlindeRooz schreef:

Heb je binnenkort een vrije dag? Samen met wat vrienden dan de hele dag rondjes rijden door die straat heen.

Hoe verzinnen mensen dit? _O-

Ja er zijn mensen die er nu bewust door heen gaan rijden. Ik reed er al zelden doorheen maar het is gewoon de pure arrogantie waar ik op aan ga :')

Maar, hoe zien ze dat voor zich? Hebben ze de straat afgesloten, of zo :')?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:40

De buurman van SophievdV:

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:48

Hier op de vorige stal weleens iemand gehad die zijn kliko op de weg zette zodat hij hem telkens weer aan de kant moest halen en je gedwongen werd af te remmen. :+ Iedereen reed daar al 15km per uur maar dat vond hij nog te hard omdat zijn hond los liep. Doe hem dan aan een riem of achter een hek? :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:49

Ik moest vandaag ook meerdere keren uitwijken voor kliko's die aan de weg stonden. >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Captain schreef:
Hier op de vorige stal weleens iemand gehad die zijn kliko op de weg zette zodat hij hem telkens weer aan de kant moest halen en je gedwongen werd af te remmen. :+ Iedereen reed daar al 15km per uur maar dat vond hij nog te hard omdat zijn hond los liep. Doe hem dan aan een riem of achter een hek? :=

Ik weet dan een leuk spelletje: kliko-verstoppertje! *D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Kwam er nu achter dat de flat waar ik nu in woon gewoon in het hoge segment zit. :oo

Aantal betaalbare woningen hier in de omgeving zijn er niet meer. -O-

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:16

MarlindeRooz schreef:
De buurman van SophievdV:

[ Afbeelding ]

Whahaha!

Ja ze hebben een bericht gedeeld richting verschillende buurtverenigingen met het verzoek dit te delen. Er wordt letterlijk verzocht een andere route te nemen, terwijl het dus gewoon een openbare weg is. Als mensen te hard rijden dan snap ik dat dat echt vervelend is. Maar naja.. mensen vragen om de straat überhaupt niet te betreden vind ik (te) ver gaan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

MarlindeRooz schreef:
Ineke2 schreef:
Bijzonder, als ik een labformulier heb kan ik gewoon binnenlopen om bloed te prikken tussen bepaalde tijden dan. Bij de star locatie is dat tussen half 8 en 12 dacht ik en in het ziekenhuis van half 8 tot 16 uur.

Maar woon jij in een klein dorp waar maar 1 dag per week bloedprikken is? :P

Haha nee verre van, want ik woon in de randstad. Bloedprikken kan hier elke doordeweekse dag ( behalve op feestdagen dan )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:36

Ja dat is denk ik het verschil. :P

Ik erger me aan het feit dat het morgen 15 wordt. Brrrr. En ik moet dus m’n winterkleding weer in m’n kast gaan drukken. Echt totaal geen zin in. :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:38

Geen ergernis om het diertje zelf...maar om het feit dat ik niet weet of hij nu naar buiten gevlogen is of weer de schuur in....

Zat tussen raam en gordijntje in... Met voorzichtig loshalen van gordijntje schoot ie weg...

Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:49

De stalkat die mee naar binnen kwam en zich niet meer buiten liet zetten. Echt geen buitenkatten meer voor mij. Kan het niet over mijn hart krijgen :')

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:53

Aww, een dwergvleermuis.
Het advies is dan om een raam open te zetten en het licht uit (ook eventuele buitenlamp uit).
Dan kan hij naar buiten vliegen op echolocatie (als ie toch nog in de schuur zou zitten).

Mijn ergernis is een stel in mijn buurtje met een enorme grote hond die zich regelmatig losrukt en dan achter katten aangaat. En ze sloffen dan op hun dooie gemak achter dat beest aan en vissen hem uit een achtertuin en de katten overstuur.

@denise, ja de katten zoeken een warm plekje nu het kouder wordt, opportunisten zijn het. Met een hoge gunfactor en dat lijken ze wel te weten ook.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:55

MarlindeRooz schreef:
Ja dat is denk ik het verschil. :P

Ik erger me aan het feit dat het morgen 15 wordt. Brrrr. En ik moet dus m’n winterkleding weer in m’n kast gaan drukken. Echt totaal geen zin in. :+

Jij woont toch ook niet ver van de bewoonde wereld in een minidorp?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:58

In Nederland is niks ver. Maar als ik niet in Zwolle zou werken zou ik wel een halfuur bezig zijn geweest om bij het ziekenhuis te komen om te kunnen prikken. Ongeveer 20km….

Het is ook gewoon dat ik het bizar vind dat er in mijn eigen dorp geen opties naar voren komen. Ik ben jong en heb een auto. Maar als je afhankelijk bent van je scootmobiel oid dan kan je niks. Vind ik zielig voor de oudjes.

En ik had dus eigenlijk vandaag bij de huisarts afgesproken te prikken dus daar had ik mij op ingesteld. Dat hoorde ik pas bij de arts zelf. Die trouwens m’n nieuwe huisarts bleek te zijn (wist ik ook niet). Vind het gewoon gezeik allemaal. :+
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op Gisteren, 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Dat ik denk dan doe ik het zelf wel. Maar dat ongeveer alle mensen om mij heen mij voor gek verklaren dat ik het zelf wil gaan doen. En eigenlijk heb ik er ook helemaal geen zin in/ tijd voor om het zelf te doen. Waardoor ik dus twijfel of ik het nou wel of niet zelf moet gaan doen.
Ik word dus gek van mijzelf maar er moet wel iets gaan veranderen want anders word ik ook gek.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

We hebben de schuurdeur een tijdje open gehad. Nu dicht omdat we gaan slapen.

Mijn man doet de schuur voor de zekerheid morgenochtend met donker weer open...dan kan hij, als ie er nog zit, voor de schemer nog wegvliegen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

Jolliegirl schreef:
We hebben de schuurdeur een tijdje open gehad. Nu dicht omdat we gaan slapen.

Mijn man doet de schuur voor de zekerheid morgenochtend met donker weer open...dan kan hij, als ie er nog zit, voor de schemer nog wegvliegen.

Dat is lief!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:28

Ik zou bijna een warmte lamp voor ze neer hangen op stal :+
Opportunisten zijn het zeker. Mijn binnenkat heeft de box van de tweeling ook al ingepikt, nu mijn zus en haar gezin een weekje weg zijn. Lekker warm op een deken voor het raam. Koukleum.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

Wij hebben sinds een week of 2 een stalkat (kwam aangelopen, geen vermiste dieren in de buurt met zijn omschrijving, dus stalkat erbij!) en die geniet van het buitenleven, maar denk dat als die ook maar één keer binnenkomt dat hij niet meer weg wil :')

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:49

Polarize schreef:
Wij hebben sinds een week of 2 een stalkat (kwam aangelopen, geen vermiste dieren in de buurt met zijn omschrijving, dus stalkat erbij!) en die geniet van het buitenleven, maar denk dat als die ook maar één keer binnenkomt dat hij niet meer weg wil :')

Is hij ook op chip gechecked? Zal niet de eerste kat zijn die per ongeluk in een busje ofzo een onvrijwillige reis heeft gemaakt.
Wij zijn nog steeds een stalkat kwijt waarvan we denken dat hij wel eens zo weggeraakt kan zijn en hopen nog steeds dat hij gevonden wordt en iemand de chip uitleest.