Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 02:04

Dat ik vandaag een pittig gesprek moest hebben met meneer haan.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 04:44

:Z Zomertijd, en dus om 3.45 volgens mijn klok op moeten staan omte melken

Xandyandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 06:39

Lang verhaal...sorry :+
Ben 9 weken geleden geopereerd aan mijn schouderen dus ook al zo lang thuis in ziekte.
Ik werk in een klein team van 7, mezelf meegerekend. We zijn niet superhecht als in na de uren dingen samen doen maar zullen altijd berichtje sturen naar collega als deze ziek/geopereerd is en zo.
Tenzij dat ik diegene ben die geopereerd is blijkbaar :( .
Nu weet ik dat de 2 collega's die al 9 weken niets gestuurd hebben mij niet zo'n toffe vinden en dat is ok voor mij want dat gevoel is wederzijds. Maar ondanks het feit dat zij ook niet mijn favorieten zijn, zal ik altijd effe iets sturen als zij ziek/geopereerd zijn. Vind ik ook niet meer dan beleefd als je samenwerkt.En ik vind het zo triest dat dat andersom niet zo werkt...vooral om dat ik van andere collega hoor dat ze achter mijn rug wel veel te vertellen hebben over mijn operatie/revalidatie.

Het was voor mij een grote stap uit mijn comfortzone om het aanbod op vaste plek in dat team aan te nemen want ik ben van nature iemand die liever "alleen" werkt en slecht om kan met dat gedoe onderling in een team. En het gedrag van mijn 2 collega's bevestigt voor mij alleen maar mijn gevoel en maakt dat ik eigenlijk twijfel om mijn plekje daar binnenkort terug in te nemen. En dat terwijl ik dat werk zo graag doe :(

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 07:52

Ah dat is ook rot als je je buitengesloten voelt in een team.

Ik erger met dat ik dadelijk met een hond ga trainen maar de andere niet mee kan. Hij wil mee maar er zijn knallen en daar is hij bang voor. Maar dat krijg je zo moeilijk uitgelegd als je vertrekt...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 08:06

Xandyandme schreef:
Lang verhaal...sorry :+
Ben 9 weken geleden geopereerd aan mijn schouderen dus ook al zo lang thuis in ziekte.
Ik werk in een klein team van 7, mezelf meegerekend. We zijn niet superhecht als in na de uren dingen samen doen maar zullen altijd berichtje sturen naar collega als deze ziek/geopereerd is en zo.
Tenzij dat ik diegene ben die geopereerd is blijkbaar :( .
Nu weet ik dat de 2 collega's die al 9 weken niets gestuurd hebben mij niet zo'n toffe vinden en dat is ok voor mij want dat gevoel is wederzijds. Maar ondanks het feit dat zij ook niet mijn favorieten zijn, zal ik altijd effe iets sturen als zij ziek/geopereerd zijn. Vind ik ook niet meer dan beleefd als je samenwerkt.En ik vind het zo triest dat dat andersom niet zo werkt...vooral om dat ik van andere collega hoor dat ze achter mijn rug wel veel te vertellen hebben over mijn operatie/revalidatie.

Het was voor mij een grote stap uit mijn comfortzone om het aanbod op vaste plek in dat team aan te nemen want ik ben van nature iemand die liever "alleen" werkt en slecht om kan met dat gedoe onderling in een team. En het gedrag van mijn 2 collega's bevestigt voor mij alleen maar mijn gevoel en maakt dat ik eigenlijk twijfel om mijn plekje daar binnenkort terug in te nemen. En dat terwijl ik dat werk zo graag doe :(

Herkenbaar hoor.

Ik ben ook begin december thuis komen te zitten omdat mijn hart al vanaf juni een marathon aan het lopen was.

Helemaal niets van mijn collega's gehoord.
Wel van 3 collega's van een andere afdeling.

Vorige week woensdag vroeg mijn collega of ik mee wilde doen met een kado omdat er een collega, niet van mijn team maar hij zit wel op ons kantoor, weg gaat.

Nee... naar mij toe is er ook niets gedaan terwijl jullie bij hr een gratis kaartje en postzegel konden halen dus nee ik doe nergens meer aan mee.

Ze schrok van mijn opmerking maar ze snapte het wel.

Vrijdag vroeg een collega waarom ik thuis was en waarom het opbouwen zo lang duurde.
Dat uitgelegd en je zag het kwartje vallen.

Maar ik snap dat je het niet leuk vind, ik had hetzelfde gevoel.

Dan moet je weer aan het werk en heb je niet het idee dat je welkom bent.

Maar ik heb het los gelaten, ik vind het best.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 08:11

fleurtjeuh schreef:
paddington schreef:
Net bij een show van Derek Ogilvie geweest waar ik zo naar uit keek.
Maar helaas voor niets geweest wat uiteraard erg jammer is.

Hoezo voor niets geweest?
Ging het niet door?

Jawel maar had gehoopt dat ik ook aan de beurt kwam. :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 08:23

paddington schreef:
fleurtjeuh schreef:
Hoezo voor niets geweest?
Ging het niet door?

Jawel maar had gehoopt dat ik ook aan de beurt kwam. :')

Wat sneu voor je! Misschien een volgende keer?
Paarden schijnen je ook te kunnen helpen he :P

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 10:18

Xandyandme schreef:
Nu weet ik dat de 2 collega's die al 9 weken niets gestuurd hebben mij niet zo'n toffe vinden en dat is ok voor mij want dat gevoel is wederzijds. Maar ondanks het feit dat zij ook niet mijn favorieten zijn, zal ik altijd effe iets sturen als zij ziek/geopereerd zijn. Vind ik ook niet meer dan beleefd als je samenwerkt.En ik vind het zo triest dat dat andersom niet zo werkt...vooral om dat ik van andere collega hoor dat ze achter mijn rug wel veel te vertellen hebben over mijn operatie/revalidatie….
…En het gedrag van mijn 2 collega's bevestigt voor mij alleen maar mijn gevoel en maakt dat ik eigenlijk twijfel om mijn plekje daar binnenkort terug in te nemen. En dat terwijl ik dat werk zo graag doe :(

Vervelend dat je al zo lang eruit ligt door je operatie. Dus als eerst: beterschap!
Daarnaast zou ik dit gaan omdenken. Je vindt je werk leuk en er zijn 4 collega’s die wél hebben gereageerd. Focus je daarop. En blijf doen wat jij altijd doet als iemand ziek ik. Blijf jezelf. Maak er geen oog om oog van daar wordt je niet gelukkiger van. En laat je zeker niet wegjagen. Het werk gaat voor hun door en de ene is nu eenmaal minder attent dan de ander. Misschien speelt er bij hun thuis wel iets. Laat het los zou ik denken, hou contact met de andere 4 en focus op je herstel.

Ps: hier mag je over klagen hoor en balen. Zou ik ook doen. Heb ook zo’n collega gehad. Bah. Schrijf dus het lekker van je af }>

Xandyandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 10:27

paars schreef:
Xandyandme schreef:
Nu weet ik dat de 2 collega's die al 9 weken niets gestuurd hebben mij niet zo'n toffe vinden en dat is ok voor mij want dat gevoel is wederzijds. Maar ondanks het feit dat zij ook niet mijn favorieten zijn, zal ik altijd effe iets sturen als zij ziek/geopereerd zijn. Vind ik ook niet meer dan beleefd als je samenwerkt.En ik vind het zo triest dat dat andersom niet zo werkt...vooral om dat ik van andere collega hoor dat ze achter mijn rug wel veel te vertellen hebben over mijn operatie/revalidatie….
…En het gedrag van mijn 2 collega's bevestigt voor mij alleen maar mijn gevoel en maakt dat ik eigenlijk twijfel om mijn plekje daar binnenkort terug in te nemen. En dat terwijl ik dat werk zo graag doe :(

Vervelend dat je al zo lang eruit ligt door je operatie. Dus als eerst: beterschap!
Daarnaast zou ik dit gaan omdenken. Je vindt je werk leuk en er zijn 4 collega’s die wél hebben gereageerd. Focus je daarop. En blijf doen wat jij altijd doet als iemand ziek ik. Blijf jezelf. Maak er geen oog om oog van daar wordt je niet gelukkiger van. En laat je zeker niet wegjagen. Het werk gaat voor hun door en de ene is nu eenmaal minder attent dan de ander. Misschien speelt er bij hun thuis wel iets. Laat het los zou ik denken, hou contact met de andere 4 en focus op je herstel.

Ps: hier mag je over klagen hoor en balen. Zou ik ook doen. Heb ook zo’n collega gehad. Bah. Schrijf dus het lekker van je af }>

Je hebt zeker en vast geljk hoor. Ik mag me er niet door laten wegjagen en soms denk ik ook dat ik het mij zo niet moet aantrekken maar soms neemt het andere gevoel het wat over...
Vooral omdat die 2 vrouwen heel goed zijn in op een subtiele manier visjes gooien naar anderen en zo een bepaalde sfeer scheppen rond mij als collega.
Het is vooral het gevoel van onrechtvaardigheid waar ik slecht mee om kan. Ze mogen vinden van mij als persoon wat ze willen maar ik ben een goede en correcte collega en wil graag daarop beoordeeld worden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 10:37

Zou het niet kunnen zijn dat die 4 fijne collega's ook wel weten wat die andere 2 voor mensen zijn?
Vaak weet iedereen dat wel dat dat van die stokers zijn. Denk dat die het ook belachelijk vinden dat die 2 niets hebben laten horen van zichzelf. En dat ze zo doen.

Maar nee het is niet fijn, jammer dat het zo moet, maar helaas. Maar die soort heb je er helaas altijd bij.
:knuffel:

Ook voor jou Mando :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 10:45

Aan het klooien met beslag van een cake. Het zal ook eens gemakkelijk gaan. En dat mijn oven nog steeds zo'n vieze nieuwe lucht heeft. Ik dacht gisteren dar het niet goed ging. Dat bleek een combinatie van tonijn en een nieuwe oven. Echt vies.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 11:00

Dat onze visite heel graag naar Bataviastad willen gaan..
Op zondag is dat echt een nogo :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 12:26

Dacht nog even snel een aflevering 911 te kunnen kijken voordat ik weg moest, maar ben ondertussen al drie keer onderbroken

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 12:43

Teveel aan m'n hoofd. Kan zelf geen keuze maken en iedereen komt met ander advies dat ik het helemaal niet meer weet %)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 14:32

Ik moet Jack door de wasstraat doen... Maar ik durf niet :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 14:39

Wie of wat is jack?

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 14:50

Siervuurwerk op klaarlichte dag? Echt waarom? Dan zie je er toch helemaal niets van?

En sierraad wat ik aan het maken ben, wil niet mee werken qua afwerking…

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 14:55

Telpeva schreef:
Wie of wat is jack?

Vast de auto :') die van mij heet elmo :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 15:13

Minister Faber :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 15:15

Dat de senioren in de flat het nooit gaan snappen hoe ze gas moeten afsluiten. Sommige hebben nog niet eens internet of weten hoe internet werkt. :=

Sommige wel maar dat is een hele kleine groep.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 17:02

Weer gebeld door een onbekend nummer op mijn werktelefoon. Het is weekend dus zal wel spam zijn.

Maar toch een stemmetje in mijn hoofd zegt straks is er wat met een cliënt of collega (we zijn wel open in het weekend).

Maar dan wordt ik nog altijd door ern vaste collega gebeld en ik ben ook niet weer gebeld of geappt. Als het nood was had ik nu al zeker wat gehoord.

Maar de spam nummers zijn ook behoorlijk irritant. Gebeurd steeds vaker en uit alle landen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 17:21

Eigenlijk wil ik morgen helemaal niet op school werken aan alle verslagen, ik ga liever thuis bezig waar ik in alle rust mijn mini-breakdowns tussendoor kan hebben en ik niet 10x hoef te proberen om eindelijk eens op de wifi te komen (met dank aan eduroam)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 18:00

Marigold schreef:
Nergens een eclips bril te koop gevonden en nu is de zonsverduistering alweer voorbij.

Je had ook de (lege uiteraard) verpakking van een zak chips voor je ogen kunnen houden. Geeft hetzelfde effect.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 18:03

Foaly schreef:
Minister Faber :=

Deze deel ik :n. Wat een zielig gedoe.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 18:13

Mijn zus die altijd haat op letterlijk alles wat ik maak/doe. En ja dat is een beetje iets wat hoort maar jeetje dat kan ook wel minder want het is letterlijk op alles.

Nu heb ik bijvoorbeeld een bucket hat gehaakt, maar nee is echt heel lelijk en kan echt niet. En ze hoopt dat ik het nooit van m’n leven ga dragen.
Daarnaast vind m’n moeder ‘m ook niet mooi, en die heeft vast en zeker dezelfde mening maar die zegt iig wel dat ze het knap vind dat ik zoiets kan maken.

En nu twijfel ik of ik er wel meer wil maken in kleuren die ik echt mooi vind. (heb nu gewoon kleuren gebruikt die ik had liggen)