Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Er was een hele lieve bokker die een elektrische deken aanbood. Ik heb expres aantal dagen gewacht, want wilde anderen de kans gunnen. Maar niemand had gereageerd toen ik het vroeg, dus gisteren kreeg ik het pakketje binnen
Kijk gewoon bijna uit naar de winter! Tenminste wat extra warmte weer nu, want stolen is al jaren te duur. Laat staan nu de hulp ook heel weinig was dit jaar.
Zulke lieve mensen zijn er he?
MyWishMax schreef:Er was een hele lieve bokker die een elektrische deken aanbood. Ik heb expres aantal dagen gewacht, want wilde anderen de kans gunnen. Maar niemand had gereageerd toen ik het vroeg, dus gisteren kreeg ik het pakketje binnen
Kijk gewoon bijna uit naar de winter! Tenminste wat extra warmte weer nu, want stolen is al jaren te duur. Laat staan nu de hulp ook heel weinig was dit jaar.
Indy_Mouse_9 schreef:Ik ben blij omdat iemand van de wespenstichting gisteravond het wespennest uit mijn schuurtje is komen ophalen.
Ik grapte al dat ze waarschijnlijk naar 'a farm upstate' zouden gaan (in films e.d. gaan honden die worden afgemaakt altijd naar 'een boerderijtje buitenaf'), maar als het goed is hebben ze nu een nieuwe plek in de houtstapel van de wespenfluisteraar die ze is komen halen
[ Afbeelding ]
Ik ben ook blij omdat ik dit weekend honing heb geslingerd en ik nu weer twee volle emmers heb staan![]()
Én omdat ik gisteren een mooi gaaf muizenskeletje vond. Iets minder blij omdat ik m vond door er met mn blote voet op te gaan staanmaar gelukkig was ie al mooi kaal/schoon.
Little_Gift schreef:MyWishMax schreef:Er was een hele lieve bokker die een elektrische deken aanbood. Ik heb expres aantal dagen gewacht, want wilde anderen de kans gunnen. Maar niemand had gereageerd toen ik het vroeg, dus gisteren kreeg ik het pakketje binnen
Dat is super lief maar hoezo wacht jij enkele dagen om te reageren? Als iemand het verdient, ben jij het wel! Je doet jezelf tekort!