DuoPenotti schreef:Dat ik nu nieuwsgierig ben wie de gebande bokker is.
Die met zoveel topics nieuw binnen kwam. En of ze nu echt haar stuitje heeft gebroken of een dikke duim had.
Ik gok op het laatste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat ik nu nieuwsgierig ben wie de gebande bokker is.
Die met zoveel topics nieuw binnen kwam. En of ze nu echt haar stuitje heeft gebroken of een dikke duim had.
fjordjes schreef:Is dat tegenwoordig wat nieuws, op de app van postnl staat alleen nog maar dat vandaag het pakket komt maar geen tijdvak. Irritant want nu weet ik niet wanneer het komt
Zilfstar schreef:DuoPenotti schreef:Dat ik nu nieuwsgierig ben wie de gebande bokker is.
Oh wauw, is die nu gebanned? Vond het ook een opvallend account. Wordt de reden van een ban ook bekend gemaakt? (Waar vind je dat eigenlijk, die ban-lijst)
DuoPenotti schreef:Ik voel met je mee Rooosch....
En zoiets gebeurt idd altijd in het weekend.
Migraine en ik wil red bull!
Maar dat hebben we niet in huis...maar dat is zo lekker met migraine...
Siers83 schreef:fotolijstje schreef:3 limited editions LPs die ík super graag wil.
Alleen ik heb met mijzelf afgesproken om te gaan sparen, en heb geen ruimte meer in mijn bakken. 127 LPs zijn dan wel genoeg, het kan altijd meer.![]()
Nú mijzelf overhalen om het toch wel te kopen haha
Gewoon doen! Limited kom je daarna niet meer tegen of tegen een hele hoge prijs!
Je moet jezelf verwennen hoor