Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:18

Eéntalige Engelsen die nogal spottend doen over andere talen omdat ze zelf te dom zijn om de meest simpele Duitse of Franse stoeterijnamen uit te spreken. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:26

Dat de lidl mopopzetstukken schrijft ipv mopzetstukken. Kom op wie mist er nou een kans op zo’n mooie woordspeling. ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-22 14:29

fohadie schreef:
xPabloBokt schreef:
Nergens een elektrische parkeerplek te reserveren op 4 september in de buurt van de Ziggo Dome. Echt zou soms willen dat mijn vriend nog gewoon een benzineauto reed.

Je weet dat er op die dag ook geen treinen stoppen op station Bijlmer om een bepaalde tijd?

Dat is 3 september :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:06

Dat ik ondanks dat ik aan alle voorwaarden voldoe om de behandeling te krijgen toch een rekening van de zorgverzekering krijg om een behoorlijk, zo niet - voor mij - gigantisch bedrag te moeten betalen. Heb uiteraard een mail gestuurd en ben nog in afwachting van een reactie.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:14

[***] schreef:
Iemand probeert me ongewenst en zeer opdringerig advies te geven hoe ik mijn energierekening omlaag kan krijgen aangezien ik op het moment geen geld over heb aan het einde van de maand. Hij vindt dat ik een IR plaat moet kopen en begrijpt niet waarom ik dat niet doe, maar hoe dan als je geen geld overhoudt?
Hij vindt dat ik speciaal folie voor op de ramen moet kopen wat de warmte binnen houdt, kost ook een paar honderd euro. Van welk geld?
Ik sport al niet meer om geld te besparen. Ben nu aan het duimen dat mijn gemeente de energietoeslag ook aan studenten gaat uitkeren.

Zo nu en dan is er bij Aldi een aanbieding van raamfolie voor maar een paar Euro. Werkt echt goed, wij hebben het zelf ook. Je plakt eerst het plakband langs de rand van het kozijn, dan druk je de folie daarop, knip je het overtollige weg en daarna trek je de folie 'strak' met een föhn. Ik ben heel ongeduldig met klussen, maar dit was appeltje-eitje en nog grappig om te doen ook. Vooral het moment dat je het verschil in temperatuur opmerkt is mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:34

Shenavallie schreef:
[***] schreef:
Iemand probeert me ongewenst en zeer opdringerig advies te geven hoe ik mijn energierekening omlaag kan krijgen aangezien ik op het moment geen geld over heb aan het einde van de maand. Hij vindt dat ik een IR plaat moet kopen en begrijpt niet waarom ik dat niet doe, maar hoe dan als je geen geld overhoudt?
Hij vindt dat ik speciaal folie voor op de ramen moet kopen wat de warmte binnen houdt, kost ook een paar honderd euro. Van welk geld?
Ik sport al niet meer om geld te besparen. Ben nu aan het duimen dat mijn gemeente de energietoeslag ook aan studenten gaat uitkeren.

Zo nu en dan is er bij Aldi een aanbieding van raamfolie voor maar een paar Euro. Werkt echt goed, wij hebben het zelf ook. Je plakt eerst het plakband langs de rand van het kozijn, dan druk je de folie daarop, knip je het overtollige weg en daarna trek je de folie 'strak' met een föhn. Ik ben heel ongeduldig met klussen, maar dit was appeltje-eitje en nog grappig om te doen ook. Vooral het moment dat je het verschil in temperatuur opmerkt is mooi.

Afgelopen maand kwam ik al €20 tekort. Daarnaast zijn mijn dikke gordijnen altijd dicht, dan heeft folie maar een heel beperkte toegevoegde waarde, al naar gekeken.

(En ja, ik doe leuke dingen, maar dat waren verjaardagscadeaus en dat was ook nog voordat mijn telefoon stuk ging en mijn buffer er onverwachts aan ging)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:59

Britta31 schreef:
Maddy_Paola schreef:
Ze hebben dr pimple popper verpest _-:( ze blurren de pops nu... -O-

Gisterenavond waren de pops weer terug :)

Ik zag die geblurde aflevering inderdaad ook. Echt zo zonde :=
Maar inderdaad, laatste aflevering was weer ongeblurd *\o/*

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:10

De wasmachine slang is kapot. En ik ben niet sterk genoeg om de slang los te draaien terwijl ik zeker weet dat ik het anders in 10 min had gefixt. Echt zuur :+. Nu wachten tot mijn vader morgen langskomt, in de hoop dat hij sterk genoeg is.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:13

Aan mijn buurvrouw..
Heeft twee pakketjes aangenomen (superlief natuurlijk) is vervolgens zelf weggegaan en nu is ze thuis en doet ze gewoon de deur niet open _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:55

Familie tokkie hierboven vond de pasta niet lekker. Dan smijt je het toch gewoon op het balkon van je onderburen?

Afbeelding

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:00

[***] schreef:
Familie tokkie hierboven vond de pasta niet lekker. Dan smijt je het toch gewoon op het balkon van je onderburen?

[ [url=m/EitaGq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RrcjCq.jpg]Afbeelding[/url] ]

What the fu... 8)7

Je zou het haast verzamelen en het boven tegen de ramen aan gooien.

--

Dat ik nog maar een week heb om mij voor te bereiden op de mountainbike wedstrijd en ik aan de ene kant heel veel zin heb en aan de andere kant bang bent want het is nogal een beste afstand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:12

Zebrastreep schreef:
[***] schreef:

[ [url=m/EitaGq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RrcjCq.jpg]Afbeelding[/url] ]

What the fu... 8)7

Je zou het haast verzamelen en het boven tegen de ramen aan gooien.

--

Dat ik nog maar een week heb om mij voor te bereiden op de mountainbike wedstrijd en ik aan de ene kant heel veel zin heb en aan de andere kant bang bent want het is nogal een beste afstand.

Ik heb het gemeld bij de woningbouw, maar wel erbij gezet dat ik geen flauw idee heb waar het vandaan komt zodat dat wijf me niet weer fysiek klem zet in het trappenhuis en bedreigt.
Ik wil huilen en ik wil alleen maar weg. Net ook weer de peuken opgeruimd, 12 op het ene balkon en 15 op het andere.

Weet nog steeds niet wanneer ze gaan verhuizen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:45

Mijn vriend heeft alwéér mensen uitgenodigd mee te gaan op vakantie volgend jaar, zonder met mij te overleggen.

Ik ben zó boos he...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:48

En met zijn allen op jullie boot?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:49

_San87_ schreef:
Mijn vriend heeft alwéér mensen uitgenodigd mee te gaan op vakantie volgend jaar, zonder met mij te overleggen.

Ik ben zó boos he...

Oei, dat vind ik ook wel echt een rotstreek zeg. Dat overleg je toch?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:52

Britta31 schreef:
En met zijn allen op jullie boot?

Het is uiteindelijk 1 persoon. Maar toch. Overlég die oliebol. Ik wil er ook over kunnen beslissen.

Amandavd schreef:
_San87_ schreef:

Ik ben zó boos he...

Oei, dat vind ik ook wel echt een rotstreek zeg. Dat overleg je toch?

Mijn idee...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 18:43

Ik zie een stampvoetende San voor mij haha, maar je hebt gelijk hoor. Zonder overleg is dat echt not done.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 18:56

Ik erger mij aan een (bijna ex) klant. Ik ga er al 3 jaar, vaak in erg smerige omstandigheden of halvelings als babysit zelfs. Zowel zij als ik zijn altijd flexibel geweest naar elkaar. Kinderen ziek etc. Dan werden de uren verzet naar een andere dag in de week. Nu wou die klant haar vaste uren verzetten naar een ander moment. Ik had aangegeven dat dan een andere klant ook van uren moest wisselen en moest bekeken worden of iemand dat wou. Bureau heeft dit bekeken, dit wou niemand dus sorry, herplaatsen lukt niet. Nu heeft zij dit niet goed opgenomen onder het mom: Ik ben ook altijd flexibel. Maar er is toch een verschil tussen eens flexibel zijn voor een ziek kind of verwachten dat andere klanten gaan veranderen voor jou. Dus, ik word er buiten gegooid. Het wordt weer even pijnlijk duidelijk dat je aan het einde van de rit gewoon een nummer bent.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:04

Huh? Maar dat snap ik niet: jij schrijft gister (?) nog dat je jouw hulp ook hebt stopgezet toch? Wegens gebrek aan communicatie terwijl je voorheen ook tevreden was? Dan zal hij zich misschien ook niet meer als een nummer hebben gevoeld?

Edit: ik ben idd in de war, dit was Captain. Excuses :*
Laatst bijgewerkt door Marocje op 26-08-22 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:17

Dat zijn twee totaal verschillende personen, marocje :') ook twee verschillende avatars haha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:19

San, tijd om vriendlief eens op het matje te roepen }>

Die foto's van de pasta :oo Wat een gekken zeg!
Heb je ze aangesproken?
(Is het geen kots trouwens? := )

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:22

Ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend zonder overleg iemand meevraagt voor de vakantie.

Die spaghetti op het balkon is wel echt heel smerig zeg. Ransbak boven je. Goed dat je gemeld hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:30

Cayenne schreef:
San, tijd om vriendlief eens op het matje te roepen }>

Die foto's van de pasta :oo Wat een gekken zeg!
Heb je ze aangesproken?
(Is het geen kots trouwens? := )

Als ik kijk naar wat er op de grond naast mijn balkon ligt denk ik dat het gewoon een restje pasta is wat te lang heeft gestaan. De slierten zijn nog heel zeg maar.
Ik durf ze niet nog eens aan te spreken, vorige keer heeft dat wijf me erna klem gezet in het trappenhuis en bedreigd. Daarna durfde ik een tijdje alleen naar buiten als het doodstil was, dat wil ik niet weer :(
Ze heeft ook degene die naast hun woont bedreigd omdat hij met haar probeerde te flirten volgens haar. Dat is ook een rare vent, single, 50+, en hij stuurde mij allemaal hartjes en bloemetjes via WhatsApp toen ik er net woonde (ik was zo naïef om nummers uit te wisselen).

Hoog tijd om nu in een normale omgeving te wonen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 20:09

Sommige mensen slurpen de slierten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 20:25

Niobe schreef:
Sommige mensen slurpen de slierten :')

Baaaaaaah ik heb het wel met handschoentjes aan opgeruimd maar ik wil het niet weten -O-