Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:xPabloBokt schreef:Nergens een elektrische parkeerplek te reserveren op 4 september in de buurt van de Ziggo Dome. Echt zou soms willen dat mijn vriend nog gewoon een benzineauto reed.
Je weet dat er op die dag ook geen treinen stoppen op station Bijlmer om een bepaalde tijd?
[***] schreef:Iemand probeert me ongewenst en zeer opdringerig advies te geven hoe ik mijn energierekening omlaag kan krijgen aangezien ik op het moment geen geld over heb aan het einde van de maand. Hij vindt dat ik een IR plaat moet kopen en begrijpt niet waarom ik dat niet doe, maar hoe dan als je geen geld overhoudt?
Hij vindt dat ik speciaal folie voor op de ramen moet kopen wat de warmte binnen houdt, kost ook een paar honderd euro. Van welk geld?
Ik sport al niet meer om geld te besparen. Ben nu aan het duimen dat mijn gemeente de energietoeslag ook aan studenten gaat uitkeren.
Shenavallie schreef:[***] schreef:Iemand probeert me ongewenst en zeer opdringerig advies te geven hoe ik mijn energierekening omlaag kan krijgen aangezien ik op het moment geen geld over heb aan het einde van de maand. Hij vindt dat ik een IR plaat moet kopen en begrijpt niet waarom ik dat niet doe, maar hoe dan als je geen geld overhoudt?
Hij vindt dat ik speciaal folie voor op de ramen moet kopen wat de warmte binnen houdt, kost ook een paar honderd euro. Van welk geld?
Ik sport al niet meer om geld te besparen. Ben nu aan het duimen dat mijn gemeente de energietoeslag ook aan studenten gaat uitkeren.
Zo nu en dan is er bij Aldi een aanbieding van raamfolie voor maar een paar Euro. Werkt echt goed, wij hebben het zelf ook. Je plakt eerst het plakband langs de rand van het kozijn, dan druk je de folie daarop, knip je het overtollige weg en daarna trek je de folie 'strak' met een föhn. Ik ben heel ongeduldig met klussen, maar dit was appeltje-eitje en nog grappig om te doen ook. Vooral het moment dat je het verschil in temperatuur opmerkt is mooi.
[***] schreef:Familie tokkie hierboven vond de pasta niet lekker. Dan smijt je het toch gewoon op het balkon van je onderburen?
[ [url=m/EitaGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RrcjCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zebrastreep schreef:[***] schreef:Familie tokkie hierboven vond de pasta niet lekker. Dan smijt je het toch gewoon op het balkon van je onderburen?
[ [url=m/EitaGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RrcjCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
What the fu...![]()
Je zou het haast verzamelen en het boven tegen de ramen aan gooien.
--
Dat ik nog maar een week heb om mij voor te bereiden op de mountainbike wedstrijd en ik aan de ene kant heel veel zin heb en aan de andere kant bang bent want het is nogal een beste afstand.
Britta31 schreef:En met zijn allen op jullie boot?
Amandavd schreef:_San87_ schreef:Mijn vriend heeft alwéér mensen uitgenodigd mee te gaan op vakantie volgend jaar, zonder met mij te overleggen.
Ik ben zó boos he...
Oei, dat vind ik ook wel echt een rotstreek zeg. Dat overleg je toch?
Cayenne schreef:San, tijd om vriendlief eens op het matje te roepen
Die foto's van de pastaWat een gekken zeg!
Heb je ze aangesproken?
(Is het geen kots trouwens?)