Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:06

Netjes gedaan Rawr :j Fijn dat ze je dan wel duidelijkheid geeft zodat je het kunt afsluiten. Ben benieuwd naar je volgende dates :D

xsensibel, ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Hier moet je zelf heel goed over nadenken, volgens mij weet je wel wat je wil en wat je voelt. Als hij je dat na vier maanden nog niet kan of wil bieden, is het denk ik aan hem om duidelijkheid te geven. Of hij moet voor je gaan, of hij moet je vrij laten. Lastige situatie omdat jij het ook fijn vindt met hem, maar je verdient iemand die 100% voor je gaat of goed onder woorden kan brengen waarom hij tijd nodig heeft.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 17:05

Citaat:
xsensibel Je bent al 4, vier! maanden aan het daten met hem ?!?!?!?!?!? Dumpen die handel. Dit schreeeeeuuuuuwwwwwt situationship! Hij weet wel wat hij wilt, hij wilt het alleen niet met jou en houdt jou op de backburner voor een gezellige tijd omdat hij niet alleen wilt zijn.

Lekker met die andere man op date gaan en die van november dumpen.

Of zoalsikm broer ooit zei tegen mij en ik nu tegen jou

Citaat:
Je bent te goed om op de reserve bank te blijven zitten. Kappen met die man

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 17:54

Oke jullie zijn duidelijk hahaha! Moet ook zeggen dat ik zolang er niks exclusief is ik gezellig contact heb met anderen.. Je bent niks van mij en ik niet van jou dus je kan me niks verbieden :j

We doen overigens leuke dingen hoor, regelmatig uit eten of shoppen ofzo.. we kennen elkaars vrienden, ik ken zijn ouders.. hij de mijne.. Het is dus niet dat we voor de buiten wereld niet bestaan etc..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:28

Des te meer rede om het volledig af te kappen als hij er geen stempel op wil, maar jullie zijn ook buiten de deur en zelfs voor ouders ed als stel.

Jullie hebben een relatie zonder de stempel. Ik heb te vaak met dat bijltje gehakt om daar nog in te trappen, maar daardoor ben ik er ook wel erg resoluut over.

Wellicht moet je het zelf meemaken en er zat van zijn voordat je die knoop door hakt. Maar..... in mijn ervaring kan dit maar één kant op gaan en ik krijg niet het idee dat dat de kant is die jij op wilt...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 19:13

Net bericht Rawr, jammer dat het al zo snel weer is geëindigd. Maar beter dit dan lang in onzekerheid zitten.

xsensibel, ik heb heel lang in een vergelijkbare situatie gezeten. Ging mee met Kerst etc maar nee, het was geen relatie. Dat heeft me geen goed gedaan :n De onzekerheid, maar ook het gebrek aan erkenning. Ik was wel goed genoeg voor van alles maar niet voor die erkenning als vriendin. Zou het nu nooit meer zo doen :n Dat gezegd hebbende is het lastiger gezegd dan gedaan, als je in zo’n situatie zit en je vindt hem wel leuk… Ik wilde het (ook) niet horen.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 07:58

xsensibel schreef:
Oke jullie zijn duidelijk hahaha! Moet ook zeggen dat ik zolang er niks exclusief is ik gezellig contact heb met anderen.. Je bent niks van mij en ik niet van jou dus je kan me niks verbieden :j

We doen overigens leuke dingen hoor, regelmatig uit eten of shoppen ofzo.. we kennen elkaars vrienden, ik ken zijn ouders.. hij de mijne.. Het is dus niet dat we voor de buiten wereld niet bestaan etc..

Zolang je niet exclusief bent lekker blijven daten inderdaad :) Weet hij dat ook? En gaat hij dan extra zijn best voor je doen of juist niet?
Er komt vanzelf iemand voorbij die wel volledig voor je gaat. Zolang je open blijft staan voor anderen en niet in een situationship belandt :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:48

Pff... wat is dat toch.. nu ook alweer een week met iemand aan het kletsen op tinder. Hij reageert best snel op mijn berichten. Vraag ik zou je het leuk vinden om een drankje te doen? en toen weer.. radiostilte.. of was dit weer te snel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 12:14

Zeker niet te snel :n maar geen antwoord is ook een antwoord..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 12:54

Hoe lang heeft hij al niet gereageerd? Wellicht heeft hij ook even tijd nodig om er over te denken of te antwoorden, ook al reageert hij normaal snel. Na een week is iig niet te snel om dat te vragen hoor!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 13:05

Nou als een week al te snel is….:+

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 13:10

Dat is ook wel weer zo. Ben te haastig. Zal nog even afwachten. :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 15:36

Zonnetje81 schreef:

Ik vroeg meestal binnen 1 dag al voor een date/afspreken. Ik heb een schijthekel aan appen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:27

xU_Blinghx schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ik vroeg meestal binnen 1 dag al voor een date/afspreken. Ik heb een schijthekel aan appen

Precies.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 00:28

Hier weer een beetje geluk met daten. Eerste date staat gepland voor volgende week zaterdagavond. Tot nu toe klikt het goed, dezelfde interesses/hobby’s en we wonen aardig in de buurt. :D

Enige nadeel is dat ie 1,70 is (ik ben 1,68) en ik val op lange mannen.. maar we geven het een kans.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:17

Laat die lengte maar mooi los := Ik ben zelf 1.83 dus vrij lang voor een vrouw en mijn ideaalbeeld was ook altijd een man van minstens 1.90m. Mijn vriend is 1.84 en het is echt meer dan prima :P Veel plezier alvast!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:19

Eens met Hhilde :j Mijn ideaal was ook een man van minimaal 1.90 (ben zelf 1.80) en mijn vriend is 1.84 ofzo. Ik heb mijn hoge hakken achterin de kast gegooid, maar verder is het echt helemaal prima :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:23

Ik ben redelijk standaard: 1.68. Wel gedate met iemand die iets kleiner was en die deed zn haren omhoog om groter te lijken := Huidige vent is 1.78, dus dat is helemaal prima. Kan er net tegenop kijken :))

Gisteravond voor hem een bosje bloemen meegenomen, vondtie leuk _O-

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:34

Ik heb nu ook contact met iemand die 1.78 blijkt te zijn (ik ben zelf 1.79). Ik hou er niet van als ik me zo groot voel naast een man en daarom ook altijd mannen gehad die langer zijn dan mij. Maar ja.. het klikt zo in gesprek wel leuk, dus ik denk dat ik dit toch maar een kans ga geven. Maar eens kennismaken en zien hoe of wat. Tijdje geleden ook contact gehad via tinder met iemand die zijn lengte niet in zijn profiel had staan. Op zich ook leuke gesprekken maar hij bleek maar 1.72 te zijn, tja daar begin ik echt niet aan dus helaas.

Ik vind de mentaliteit wel een beetje meh op tinder. Ik zit er nu een jaar op. Eerst een half jaar verprutst aan iemand die besloot toch een te druk leven te hebben voor een relatie. Daarna wat gesprekken met mannen maar OF ze bleken veel te ver weg te wonen, OF het kletste leuk maar een keer afspreken werd maar uitgesteld, OF ze hadden toch andere intenties dan ik. Een maandje een lidmaatschap gehad om eens te zien wie mij geliked had. _O- ook best hilarisch. Groot deel uit midden-oosten landen (erg praktisch toch?) En van de rest heeft denk ik 90% geen profiel gelezen want duidelijk niet wat bij mij past (en dat hadden ze zelf prima kunnen bedenken).

Het blijft een leuke puzzel zo :D , maar ach, wie weet komt er ooit een uitzondering toch?

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 12:07

We hopen allemaal op het juiste dekseltje! :D

Ik vind het alleen nog steeds wel raar... zit je tinder.. heb je een leuk gesprek, maar tot nu toe al 2x toe navragen om een drankje te doen geen reactie meer. Waarom zit je dan op tinder?

Volgende maand een weekje lapland, misschien zit daar nog wat leuks tussen. <<)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 12:08

Winged schreef:
Ik ben redelijk standaard: 1.68. Wel gedate met iemand die iets kleiner was en die deed zn haren omhoog om groter te lijken := Huidige vent is 1.78, dus dat is helemaal prima. Kan er net tegenop kijken :))

Gisteravond voor hem een bosje bloemen meegenomen, vondtie leuk _O-

Oh my ik vind het altijd zo'n enorme afknapper :') niet de lengte aan zich maar als hun mannelijkheid zo enorm fragiel is dat ze per se groter moeten zijn. Voorkeur hebben met daten is prima, whatever, maar zodra je al relatie hebt en ineens moeilijk doet over elkaars kapsels, dikkere zolen of hakken aan, nou doei :evaw:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 12:25

Ik date ook liever met grotere mannen, anders voel ik me zo'n lompe koe. Maar in het verleden ook wel met mannen van m'n eigen lengte gedate. Als de lengte het enige is dan zou ik dat oppervlakkig van mezelf vinden als hij verder leuk is.

Waarom mensen op apps zitten verbaast me ook. Ik tref momenteel veel mannen die enkel antwoord geven op een vraag en zelf geen initiatief tonen. Dus daar ben ik rap klaar mee

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 12:51

Op de apps let ik wel erg op de lengte, maar als ik ze in het wild tegenkom dan maakt het mij veel minder uit.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 15:11

Het zoent wel heel lekker als ze van je eigen lengte zijn hoor :D Ik zie er het voordeel wel van in. Date nu een paar maanden een man die enkele cm kleiner is dan ik. Hij is geen mager type maar sportief, dus dat scheelt wel in het gevoel 'je een koe naast hem' voelen. Inmiddels is dit een heel fijne, niet exclusieve, FWB. Of ergens tussen een FWB en situationship in, beiden willen we het niet labelen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 15:42

Ik heb een ex die zichzelf adverteerde met 1.76, maar was net aan 1.70 en die ging mij verbieden hakken te dragen.
Dus ik ging express hakken aantrekken als we naar een feestje gingen dan. Ga weg joh, ik bepaal zelf wel wat ik aantrek.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat mijn huidige vriend een stuk langer is en ik zonder zorgen hakken aan kan trekken, en nog steeds kleiner ben dan. :D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 14:59

Momo94 schreef:
Pff... wat is dat toch.. nu ook alweer een week met iemand aan het kletsen op tinder. Hij reageert best snel op mijn berichten. Vraag ik zou je het leuk vinden om een drankje te doen? en toen weer.. radiostilte.. of was dit weer te snel?
Absoluut niet, een weekje kletsen is wat mij betreft de max. Als iemand dan nog niet af wil spreken dan kap ik het af. Met de nadruk op willen, niet kunnen is een ander verhaal. Goed dat je het hebt voorgesteld maar als de reactie geen volmondige ja is dan is hij zonde van je tijd.

Muronia schreef:
Ik vind de mentaliteit wel een beetje meh op tinder.
Echt hè? Als ik tinder vergelijk met Breeze en Bumble dan weet ik niet eens waarom ik nog op die eerste zit. De matches op de andere zijn leuker en vooral serieuzer. Tinder voelt een beetje alsof het voor mensen een sociaal tijdverdrijf is. Dat idee had ik ook al bij de tinderella waarmee ik gisteren een date had en de ervaring bevestigde dat. Ze wilde duidelijk gewoon even wat drankjes doen maar had merkbaar geen enkele intenties verder dan dat. En normaal gesproken pak ik altijd de rekening wel op maar gisteren zo trots dat ik eens heb gezegd dat we elk onze eigen drankjes afrekenen. Daar had ze merkbaar niet op gerekend. En als iemand normale drankjes drinkt dan boeit het me niet zo maar als ze cocktails gaan bestellen en ik al weet dat ik ze erna niet meer ga zien mogen ze die echt zelf betalen. :')