Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-22 21:07

Eigen schuld dikke bult maar...

Ik voel me ontzettend opgefokt en gejaagd omdat ik te veel suikers en zooi heb gegeten vandaag :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:56

Ik vroeg "Wanneer kan je de eerste factuur krijgen?"

Hun: "Ja je betaalt via automatische incasso"

:+ Ja dat lijkt me logisch

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:09

Mijn dochter lijkt ziek te worden, we zijn een midweek naar centerparcs -O-

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:44

Aandacht nodig van mijn vriend maar hij zit nog op werk dus we kunnen pas om elf uur voice chatten. Nog even volhouden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 23:57

Een dikke spin een paar meter van mijn bed, kreeg hem gelukkig te pakken en hij loopt nu buiten rond maar ik heb nog steeds de bibbers, want ze komen altijd met zijn 2en

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 00:02

Telpeva schreef:
Een dikke spin een paar meter van mijn bed, kreeg hem gelukkig te pakken en hij loopt nu buiten rond maar ik heb nog steeds de bibbers, want ze komen altijd met zijn 2en

Ik las een spin van een paar meter :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 00:05

Dan zou ik nooit meer durven slapen _O-

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 00:09

We kopen vaker via Marktplaats. Omdat we daar goede ervaringen mee hebben, omdat het beter is voor het milieu dan altijd maar nieuw te kopen en ook omdat het gewoon goedkoper is.

Een paar maanden geleden kochten we een vaatwasser. Nog behoorlijk jong, zag er goed uit, goede prijs en doet wat die moet doen. Kortom heel blij mee.

Nu waren we toe aan het derde deurtje van de wasmachine. Dat werd te gek. Ook prijstechnisch niet verstandig. Iets erbij leggen en je hebt een goede tweedehands wasmachine. Dus gisteren is die hier geplaatst.

Hoop je. Bij het tweede wasprogramma dat het ding hier draaide bleef het steeds opnieuw centrifugeren en gaf uiteindelijk een foutmelding. Die melding kan meerdere dingen betekenen, maar niets goeds. En een monteur haal je er in dit geval ook niet bij natuurlijk.

Direct contact opgenomen met de particuliere verkopers. En die geven waarschijnlijk niet thuis. In ieder geval niet spontaan. Het is nog even afwachten, maar ik heb er geen goed gevoel bij.

Natuurlijk, dat is het risico van Marktplaats. Geen garantie. Maar balen is het wel, want er moet wel weer snel een andere machine komen. En je wordt gewoon graag behandelt zoals jij anderen zou behandelen.

Bij mij is het als kopers snel reageren met een redelijke klacht "breng maar terug", want ik verkoop alleen spullen die probleemloos doen wat ik het voor heb verkocht. Blijkt dat niet zo, dan is het vanzelfsprekend mijn verlies. Dat noem je redelijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 01:24

Mijn bovenburen die laatst een klacht over geluidsoverlast hebben ingediend omdat mijn pup 1x 's nachts blaffen zijn voor de 9e nacht op rij hun halve huis aan het verbouwen en in het rond aan het stampen. Als ik geluk heb is het rond 2 uur een keer stil.
Ik durf niet te klagen want ze maken iedereen het leven zuur die ze ook maar iets "kwaad" heeft gedaan.
Oh en het zijn net konijnen, 3x per dag is geen uitzondering, met een hoop gegil erbij natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 02:04

Ze gaan proberen dinsdag mijn fiets te maken. Lukt dat niet omdat de reparatie groter blijkt dan ze dachten dan ben ik mijn fiets kwijt tot mei :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 04:52

Dus… Je belt de dierenarts op voor een ziek schaap. Je krijgt te horen dat ze niet langs komen want het is zwangerschapsvermoeidheid. Je moet terug bellen want de toestand gaat sterk achteruit. Krijg je vandaag dus een factuur van deze situatie eind januari, kun je €15 opleggen omdat het ‘spoed’ was. Ja joh, kom opdagen wanneer het nodig is en schuif het niet af op zwangerschapsvermoeidheid. Ik ben hier zo klaar mee.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 08:21

wyoming schreef:
Mijn dochter lijkt ziek te worden, we zijn een midweek naar centerparcs -O-

Hopelijk valt het mee
Hier ook een midweek weg en alledrie de kinderen ziekig. Gisteren naar Wilands geweest en daar werden de koppies steeds bleker. Ze zijn nu allemaal wakker na een onrustige nacht. Ze lijken vrolijk maar hoop gehoest en gesnotter...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 08:44

Dat mijn leidinggevende mij extra taken wil geven wat ik als een mega compliment mag beschouwen. Maar de werkdruk zal alleen maar oplopen, de vier extra uren die ik graag wil ga ik denk ik wel kunnen krijgen, maar eerlijk gezegd wil ik dan ook in salaris treden omhoog omdat ik super vroeg ‘promotie’ maak dus nog helemaal niet betaald wordt naar de ervaring die ik volgens mijn leidinggevende dus toch wel degelijk heb. Maar met P&O viel er in december al geen millimeter te onderhandelen. Ik wil het graag doen, maar ik ben gek eigenlijk als ik het doe zonder dat daar financieel wat tegenover sta.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 12:31

Ik probeer de hunkemoller te bellen maar er neemt nooit iemand op
-O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:49

Ik moet weer iets met mijn mentale gesteldheid, maar de stap weer maken is zo moeilijk

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:55

Dat ik niet van de pindarotsjes af kan blijven :x

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:21

Aan egocentrisme 3.0

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:30

Ik heb gewoon tot half een geslapen. Viel om drie uur in slaap, dat wel, en werd om zes uur, acht uur en tien uur wakker, maar het voelde echt niet tof om zo laat "echt" wakker te worden. Beide benen waren aan het slapen (terwijl ze gewoon recht lagen?), en mijn hoofd deed zo'n pijn, alsof ik dagen geen drinken heb gehad haha. Nu maar huiswerk maken, maar mijn concentratie is best wel laag. Sowieso slechte motivatie dit blok, gewoon helemaal geen zin in deze onzin :+

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:42

Een echt luxe probleem: ik kan niet kiezen uit welke accommodatie ik moet boeken. Een mini studio van 14 m2 voor €700 of een luxer appartement/hotel voor +€1300. Het is nogal een verschil. Het probleem is alleen dat ik al extreem laat ben met boeken (het is al voor vrijdag :=) en ik dus wel echt iets moet gaan kiezen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:48

Buikspierpijn

En dat allemaal mensen die ik dit weekend gezien heb corona hebben en ik hele lichte klachten heb.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:49

Stormschade wordt niet vergoed. 0 euro. Expert heeft laten zien dat het vervangen en herstellen wat er gebeurd is aantal jaar geleden helemaal verkeerd gedaan is. Of eigenlijk alleen voor het zicht gedaan, waardoor dat weggegooid geld is geweest. Halve dak is sowieso verrot, andere helft weten we niet.

Geen idee wat nu. Zelf betalen kan niet, dus een soort wachten tot alles echt uit elkaar valt. En alle waardevolle spullen er maar uit halen of verkopen. Huis heeft zo goed als geen opbergruimte.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:57

MyWishMax schreef:
Stormschade wordt niet vergoed. 0 euro. Expert heeft laten zien dat het vervangen en herstellen wat er gebeurd is aantal jaar geleden helemaal verkeerd gedaan is. Of eigenlijk alleen voor het zicht gedaan, waardoor dat weggegooid geld is geweest. Halve dak is sowieso verrot, andere helft weten we niet.

Geen idee wat nu. Zelf betalen kan niet, dus een soort wachten tot alles echt uit elkaar valt. En alle waardevolle spullen er maar uit halen of verkopen. Huis heeft zo goed als geen opbergruimte.

Het rapport van de expert neerleggen bij het bedrijf dat het herstelwerk heeft uitgevoerd. Dat is kennelijk niet goed gedaan, en daarin zal de hersteller je tegemoet moeten komen door bijvoorbeeld de problemen te herstellen of een deel van het betaalde bedrag te retourneren.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:58

Lau07 schreef:
Een echt luxe probleem: ik kan niet kiezen uit welke accommodatie ik moet boeken. Een mini studio van 14 m2 voor €700 of een luxer appartement/hotel voor +€1300. Het is nogal een verschil. Het probleem is alleen dat ik al extreem laat ben met boeken (het is al voor vrijdag :=) en ik dus wel echt iets moet gaan kiezen.

Ligt er natuurlijk aan waar je t voor nodig hebt.

Ik erger me aan de zon. En dan vooral dat ik m verder niet echt mee maak vandaag.
Half 6 pas klaar met werken en dan zal t lekkere zonnetje al wel weer weg zijn :(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:01

MyWishMax schreef:

Wat erg...
Geen tips voor je maar leef wel met je mee.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 15:03

Dat bedrijf bestaat niet meer, helaas. Het ergste is dat ex meegewerkt heeft vanuit zijn beroep. Ik ben degene die in het hele huis en schuur geen idee had hoe wat en waar. Tot ik nu alleen ben en overal enorme mankementen tegen kom. Ik had verwacht dat mensen uit de bouw gewoon correct zouden werken en heb me er nooit mee bemoeid. Helaas dus ook een hoop administratie die ik niet heb.

Dus helaas, mijn straf voor vertrouwen in mensen die er verstand van zouden moeten hebben.

Maar dank je voor het meedenken! Ik heb wel meteen even gekeken, maar helaas. Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn. Toch fijn dat bokt ;)