Ik voel me ontzettend opgefokt en gejaagd omdat ik te veel suikers en zooi heb gegeten vandaag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:Mijn dochter lijkt ziek te worden, we zijn een midweek naar centerparcs
MyWishMax schreef:Stormschade wordt niet vergoed. 0 euro. Expert heeft laten zien dat het vervangen en herstellen wat er gebeurd is aantal jaar geleden helemaal verkeerd gedaan is. Of eigenlijk alleen voor het zicht gedaan, waardoor dat weggegooid geld is geweest. Halve dak is sowieso verrot, andere helft weten we niet.
Geen idee wat nu. Zelf betalen kan niet, dus een soort wachten tot alles echt uit elkaar valt. En alle waardevolle spullen er maar uit halen of verkopen. Huis heeft zo goed als geen opbergruimte.
Lau07 schreef:Een echt luxe probleem: ik kan niet kiezen uit welke accommodatie ik moet boeken. Een mini studio van 14 m2 voor €700 of een luxer appartement/hotel voor +€1300. Het is nogal een verschil. Het probleem is alleen dat ik al extreem laat ben met boeken (het is al voor vrijdag) en ik dus wel echt iets moet gaan kiezen.
MyWishMax schreef:Stormschade wordt niet vergoed. 0 euro. Expert heeft laten zien dat het vervangen en herstellen wat er gebeurd is aantal jaar geleden helemaal verkeerd gedaan is. Of eigenlijk alleen voor het zicht gedaan, waardoor dat weggegooid geld is geweest. Halve dak is sowieso verrot, andere helft weten we niet.
Geen idee wat nu. Zelf betalen kan niet, dus een soort wachten tot alles echt uit elkaar valt. En alle waardevolle spullen er maar uit halen of verkopen. Huis heeft zo goed als geen opbergruimte.