Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleurtjeuh schreef:Waarom laten mensen een kleine tattoo achterop hun bovenarm zetten, net boven de elleboog?
Je ziet het zelf nooit![]()
Al 3 of 4 vandaag gezien, sommige kon ik niet zo snel lezen, maar 1 was een datum in romeinse tekens en een ander was een jaartal
Maar waarom?? En vooral, waarom daar???
marley93 schreef:Ik wilde mijn tattoo in eerste instantie op m'n schouderblad (had ook een iets ronder ontwerp in gedachten, maar hij is langwerpig geworden en staat op m'n onderarm). Voor mij ging het er niet per se om dat ik er zelf de hele dag tegenaan zat te kijken, maar om de betekenis erachter en dus simpelweg de wetenschap dat ik hem bij me draag.Ja. Dus mensen die een tattoo boven hun ellenboog hebben of achter hun oor of op een andere plek waar je hem zelf niet kan zien: waarom die plek? Ik ben nu ook wel benieuwd.
fleurtjeuh schreef:Waarom laten mensen een kleine tattoo achterop hun bovenarm zetten, net boven de elleboog?
Je ziet het zelf nooit![]()
Al 3 of 4 vandaag gezien, sommige kon ik niet zo snel lezen, maar 1 was een datum in romeinse tekens en een ander was een jaartal
Maar waarom?? En vooral, waarom daar???
Tatjanaa schreef:Hoe smeer je je rug in als je alleen bent? (Even vanuit gaand dat je geen mensen in de buurt hebt aan wie je het kan vragen)
Ik vraag het voor een "vriendin" die vanochtend 2 uur in de moestuin heeft gewerkt met een spaghettietopje en niet heeft ingesmeerd
Tatjanaa schreef:Hoe smeer je je rug in als je alleen bent? (Even vanuit gaand dat je geen mensen in de buurt hebt aan wie je het kan vragen)
Ik vraag het voor een "vriendin" die vanochtend 2 uur in de moestuin heeft gewerkt met een spaghettietopje en niet heeft ingesmeerd
marley93 schreef:Ja. Dus mensen die een tattoo boven hun ellenboog hebben of achter hun oor of op een andere plek waar je hem zelf niet kan zien: waarom die plek? Ik ben nu ook wel benieuwd.