rockwitch schreef:Dat was een liedje van Fall Out Boy - Centuries. Dat is een liedje wat vaak achter filmpjes van F1 staat.
Ik ken het liedje en had op fall out boy gezocht en zag dat je erop had gestemd (Top 2000?) dus daarom verdacht ik jou

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:justdiesel schreef:Ik denk dat 8nnemiek mijn SS is.
Het paard van de puzzel heeft vlekken, haar tinker ook.
Er staan kipjes in haar profiel met witte veren met zwart, ik kreeg zo'n veer.
De hond op de kaart is dan wel een golden retriever met een roze pruik, maar haar hond lijkt ook wel een pruik te hebben![]()
Dus 8nnemiek ben jij mijn secret santa?
Jaaa! Ik ben jouw santa![]()
De hond met pruik was inderdaad de hint![]()
En de sleutelhanger heeft een witte veer en een bruin/zwarte veer, en daarnaast de wit/zwarte veer, voor onze drie kipjes in dezelfde kleuren
Goed gepuzzeld!
Jolien87 schreef:Ami schreef:[ [url=m/GgwA0Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook pakketjes, maar de onderste is toch echt de leukste
Zo dan, Kerst komt vroeg dit jaar voor jou
Ami schreef:Zeg, heb je jouw vriend gestuurd gestuurd om mijn pakket af te geven of zo?![]()
Zei precies hetzelfde en had hem nog nooit gezien![]()
Mooie muts, Daan![]()
Wow, wat veel kadotjes Chantal!
Leuk pakket, Linnie
_KiMbErLeY_ schreef:Ik heb tussen de evaluaties van mijn werk doorSpoiler:gepuzzeld en ik ben uitgekomen bij...
mensenwerk Hogeland
Roulette_ ben jij mijn santa??
Ik vind het pakket echt super tof!
Een foto verslag moet helaas even wachten tot vanavond, want ik ga nu weer de volgende evaluatie in!
Roulette_ schreef:_KiMbErLeY_ schreef:Ik heb tussen de evaluaties van mijn werk doorSpoiler:gepuzzeld en ik ben uitgekomen bij...
mensenwerk Hogeland
Roulette_ ben jij mijn santa??
Ik vind het pakket echt super tof!
Een foto verslag moet helaas even wachten tot vanavond, want ik ga nu weer de volgende evaluatie in!
Nu ben ik echt enorm benieuwd naar jouw hints, ik ben namelijk niet jouw Santa
Biebz schreef:Megane schreef:Oke.. een beetje een wilde gok haha
Biebz ben jij mijn SS?
Jij houd van haken (gehaakte konijntje op mijn hint)
Hebt 2 katten (kattenplaatje op de hint)
Volgens het kaartje hebben mijn ss dingen gemeen, jij houd ook van fotograferen, en van het lezen van boeken (oa thrillers, er zat een thriller in mijn pakket)
Nee ik ben niet jouw Santa![]()
Al had het wel gekund als ik je hints zo lees!
theadora99 schreef:rockwitch schreef:Dat was een liedje van Fall Out Boy - Centuries. Dat is een liedje wat vaak achter filmpjes van F1 staat.
Ik ken het liedje en had op fall out boy gezocht en zag dat je erop had gestemd (Top 2000?) dus daarom verdacht ik jou
Adamootje schreef:Inmiddels heb ik mijn pakket kunnen uitpakken. Hieronder het verslag.![]()
Allereerst de hints:
[ [url=m/zEyh7f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 1: Ik ben gek op kinderen, vooral beroepsmatig.
- Mijn Secret Santa werkt dus waarschijnlijk met kinderen.
Hint 2: Voor de liefde ben ik onder deze rook gaan wonen i.c.m. deze puzzel:
[ [url=m/iQgLYC.jpg]Afbeelding[/url] ]
- Ik denk dat mijn lootje vlakbij Tata Steal woont. In Ijmuiden dus.
Hint 3: Ik kan het zelf niet.
- geen idee nog wat dit betekent. Dat ga ik straks verder uitzoeken.
Een fout op de kaart zou een hint kunnen zijn. Ik zie twee foutjes, eentje in de zin: "Veel succes met de laatste lootjes (i.p.v. loodjes) van je zwangerschap" en "cadeautjes" is verkeerd gespeld (zonder "u"). Omdat de pijl naar links wijst, denk ik dat het om het woord "lootjes" gaat.
- De "d" of de "t" zou misschien de eerste letter kunnen zijn van de (Bokt)naam van mijn Secret Santa?
Dan de cadeaus:
[ [url=m/8qXHdB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle ingepakte cadeaus bij elkaar. Wat veel!
[ [url=m/NA0iAE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles uitgepakt. De pannenkoekplantstekjes stonden op dat moment al gezellig bij mijn andere pannenkoekplantstekjes. Ik had zo gauw even geen pot voor ze klaarstaan. Morgen kijken in mijn schuurtje of ik er nog een kan vinden.
[ [url=m/Ya6QUi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb veel leuke en verschillende dingen gekregen en er is zelfs aan mijn toekomstige kleine vent en aan de katten gedacht! Een van de katten is je in ieder geval ontzettend dankbaar voor de snoepjes.
[ [url=m/SlzB41.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lieve, lieve, Secret Santa, dankjewel voor de leuke cadeaus!Ik moet nog even uitvogelen wie jij bent, maar daar heb ik straks wel tijd voor. Ik kom erop terug!
Linnie050 schreef:Ik kon toch niet wachten.
Ik denk dat ik weet wie mij ss is.
Eerst gezocht op de woorden eerst en eerste (keer) omdat je voor het eerst mee deed.
En daarna op blond helaas niemand uit de bilt of zeist.
En je letters matchen ook niet.
[ [url=m/cg0bgs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X4iya2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sbwJtO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna de deelnemerslijst bekeken
[ [url=m/rwvN0i.jpg]Afbeelding[/url] ]
2 plekken....
Dispar_Vulgo ben jij mij ss?
De doos waar de cadeautjes in zaten kwam van een paarden bedrijf.
Je hebt paarden.
Je houd ook van kamerplanten.
En op 3-11 schrijf je "ik ben nieuw"
Op het woord nieuw had ik nog niet gezocht![]()
![]()
De letters kloppen ook aardig.
Misschien wat gemist.
Mag de laatste envelop open?
Of zit ik er helemaal naast haha
justdiesel schreef:Aaahh super leuk en heel erg bedankt voor je leuke pakket!
De sokken zijn lekker warm, heb ze al over mijn gewone sokken aan voor s'avonds op de bank.
Het speeltje voor de katten was op de foto al te zien dat ze er blij mee waren, zelfs de pup liep er al mee rond te sjouwen dus nu hebben we het speeltje maar hoog gelegd dat alleen de katten er bij kunnen.
Leuk die vlinderstruik stekjes, we hebben ze al in het water staan, ben erg benieuwd als ze van het voorjaar de tuin in kunnen hoe ze gaan worden.
We hebben hier sowieso veel plantjes staan die niet in de aarde staan maar in een vaasje met water.
Dus daar passen ze deze koude maanden prima tussen.
De rest is ook leuk, weet je toevallig of onze pup die botjes nu al mag? Hij is sinds gisteren 12 weken.
Ik heb vandaag de doos met hooi maar opgeruimd, de dames bleven er maar in liggen.
Maar ze namen steeds hooi mee de kamer in dus nu ik gestofzuigd heb toch maar weg gedaan.
Ik heb nu al zin in de 2022 editie