Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Klopt Ynskek ik ben inderdaad jouw santa.
Ik verbaas me wel over hoe dit gaat. Ik stuur een kaartje mee, heb een insta pagina en een website voor je gemaakt en niks van alles wordt hier door jou gedeeld. Er is een week lang stilte en op hint 1 en 2 heb je niet eens een antwoord gegeven. Ik vind dit persoonlijk echt organisatie onwaardig. Als iemand zn best doet om iets voor jou te maken dan zou het je sieren als je ook je best doet om de hints te raden. Voor mijn gevoel maak je je er wel heel makkelijk van af zo.
De coördinaten komen overigens uit op t Dwingelderveld en dat is niet Doetinchem. Zie onderschrift.
miccamaaike schreef:Wauw, je hebt er wel werk van gemaakt!Bedankt voor alle fijne berichten.
Ik heb gelukkig een heel leuk pakket ontvangen van mijn santa, daar ben ik oprecht heel blij mee!
Het geeft ook niet als iemand weinig tijd heeft, maar meld dat dan even in t topic. Als je er niet uit komt, kun je dat ook in t topic delen en om hulp vragen. Genoeg mensen die graag mee puzzelen! Maar gewoon niks zeggen en de 1e twee hints niet eens benoemen nou ja dat schiet mij in t verkeerde keelgat.
Ik had dus een kaartje gemaakt met een hint naar een insta pagina. Via die insta pagina zag je de link naar een website waar de hints op stonden, incl gedicht. Hints die best op te lossen waren als je er even voor gaat zitten. T is gewoon jammer als daar dan niks mee gedaan wordt. Heb via t insta account ook nog contact gehad met Ynskek dus ze wist dat ik t prettig zou vinden als er iets met de hints gedaan zou worden.
Voor wie t leuk vindt:
https://Www.instagram.com/secretsantabokt
Via daar kun je dus naar de website
https://secretsantabokt2020.weebly.com/
miccamaaike schreef:Bedankt voor alle fijne berichten.
Ik heb gelukkig een heel leuk pakket ontvangen van mijn santa, daar ben ik oprecht heel blij mee!
Het geeft ook niet als iemand weinig tijd heeft, maar meld dat dan even in t topic. Als je er niet uit komt, kun je dat ook in t topic delen en om hulp vragen. Genoeg mensen die graag mee puzzelen! Maar gewoon niks zeggen en de 1e twee hints niet eens benoemen nou ja dat schiet mij in t verkeerde keelgat.
Ik had dus een kaartje gemaakt met een hint naar een insta pagina. Via die insta pagina zag je de link naar een website waar de hints op stonden, incl gedicht. Hints die best op te lossen waren als je er even voor gaat zitten. T is gewoon jammer als daar dan niks mee gedaan wordt. Heb via t insta account ook nog contact gehad met Ynskek dus ze wist dat ik t prettig zou vinden als er iets met de hints gedaan zou worden.
Voor wie t leuk vindt:
https://Www.instagram.com/secretsantabokt
Via daar kun je dus naar de website
https://secretsantabokt2020.weebly.com/
sauffi schreef:In mijn eerder gekregen kaartjes stond dat mijn geduld op de proef zou worden gesteld. Nou dat gebeurt en ik gok dat het nu niet meer bewust door mijn santa word gedaan maar dat de PostNL hier ook aan bijdraagt
Roodvos schreef:@Mkango: ja, hoe die hint van jou die naar Hillie moet leiden heb ik nog steeds niet door
Hilli schreef:Roodvos schreef:@Mkango: ja, hoe die hint van jou die naar Hillie moet leiden heb ik nog steeds niet door
In het topic ging het op een bepaald over Agnes. Dat is voor mij de hoofdpersoon uit de colums van Peter van Straaten, maar voor anderen zoals Mkango een karakter uit een animatiefilm.
Had Mkango dus de tekenstijl herkend en Google gebruikt, dan had ze bij Agnes uitgekomen en vervolgens bij ons gesprekje.
Nayomie schreef:Ik had ook een website gedaan, met puzzels omdat geerte van spelletjes houdt. Daar kon weinig gecheat worden omdat elke pagina afgesloten was met een wachtwoord en die wachtwoord kon je alleen krijgen door de oplossing van de puzzel op te lossen. Nu bleken de hints vrij moeilijk te zijn, sorry GeerteDus toen nog even een kaart gestuurd met een extra hint. Maar heb wel lang nagedacht wat voor hint ik zou doen. Blijf dat lastig vinden
sunny44 schreef:Ik denk dat ik mijn SS heb gevonden. Banjer ben jij mijn SS?
Je woont vast in het noorden "daar waar het land eindigt en het water begint"
Je eerste foto is upside down
En je hebt 4 paarden
Oftewel lijkt aardig in het plaatje te passen