Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 10:54

Vanillia schreef:
Ineke2; een sollicitatie is een onderhandeling he. Je laat nooit meteen je uiterste bod zien, dus het staat je vrij om over het salaris te onderhandelen. Meteen akkoord gaan met het eerste bod zou ik nooit doen. Succes met je gesprek!

Wél als ze in een mail vóór er een gesprek is geweest laten weten dat het salaris tussen x en x ligt.
Dan valt er weinig te onderhandelen denk ik zo...Behalve dan dat ik niet voor minder dan het hoogste bedrag ga en dat is al een stuk minder dan ik nu verdien.

ZoeyDercks

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:04

Inderdaad nog geen verbetering helaas...

Nu wachten op de collega die me over komt nemen. Daar erger ik me ook aan :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:16

Familieleden op facebook die complottheorieën rondom Corona, 5G en Bill Gates etc. delen, ik ben zó teleurgesteld in ze. :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:16

Onstuitbare honger... Terwijl ik net een enorme hoeveelheid stamppot boerenkool heb gegeten om 10uur. Als ontbijt. Kan echt wel weer een maaltijd eten nu. _O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:17

Rawr schreef:
Familieleden op facebook die complottheorieën rondom Corona, 5G en Bill Gates etc. delen, ik ben zó teleurgesteld in ze. :

Heel herkenbaar helaas -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:20

Dat ik geen vrij kan vragen, omdat het 10 dagen voor de dag is ofzo. :') Maar als een teamleider vraagt wil je werken zegt iedereen ja, en nu wil er waarschijnlijk niemand omdat ik het zelf vraag. Maar ik loop echt giga achter met recht dus eigenlijk wil ik gewoon een middag vrij om te leren ;( Het is notabene een zondag, waarom wil er dan niemand werken :(

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:33

Ja dat maakt het wel lastiger Ineke, maar mijn ervaring is dat als ze je echt graag willen hebben er wel wat rek in zit. Is het dan niet in maandelijks salaris dan is het wel in andere vergoeding zoals bijv. signing bonus.

Ik heb iedereen op Facebook die dat soort dingen plaatst inmiddels ontvriend, maar kan me voorstellen dat dat met familie lastiger is :P

Ik gebruik sindskort ON1. Ik fotografeer al jaren voor de hobby, maar ben eigenlijk pas sinds een paar maanden in RAW aan het fotograferen dus ben nog een beetje zoekend in wat voor mij werkt. De tip voor wat meer zwart toevoegen was de winnende, ben er nu wel happy mee, bedankt! :)

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:35

Ik wil wel Kairos :D

Sneu hoor voor je en balen dat er niemand van je collega’s voor je in wil vallen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:39

De action. Ik ga voor een veger en blik en een plamuurmes.
Ik koop 2x veger en blik, plamuurmes, mandje voor het beest wat er op dat moment in wil liggen, snoepjes, sponsjes, redbull _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:00

Aan de rekening van mijn auto |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:14

Wanneer een opdracht uit 3 delen bestaat (totaal 2500 woorden). En ik dus bij de helft van deel 2 ben. Maar deel 1 en 2 samen moeten 750 woorden zijn. Dus dan ben je niet op 2/3e maar op amper 1/3e wat echt teleurstellend is. _O-

Deel de opdrachten gewoon gelijk in qua woorden dat is overzichtelijker. :7

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:26

Dat er iemand langs zou komen maar niet is gekomen. Zit ik voor niks te wachten.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:29

Dat ik reclame van Geert Wilders zie hier en dat hij weleens een ooglidcorrectie mag laten doen :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:12

Dat het nog geen november isssss! Ik wil gaan stemmen voor de Top2000! :Y)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:18

Ineke gewoon het gesprek in gaan.
Nee zeggen kan altijd nog.

Hoge garagerekeningen zijn vervelend.

Dierenarts al geweest?

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:25

Dat mijn hond haar blessure begon met een simpele nagelkneuzing, maar dat ze het zelf zonodig erger moest maken door likken en de nagel afbijten tot het leven aan toe.

Dat toen het vorige week eindelijk niet meer ontstoken was, ze wederom besloot eraan te likken want blijkbaar kan ze ondanks haar mega kap nog steeds bij die teen

Vervolgens had ik gisteren bij de controle een andere dierenarts dan bij de behandeling en moest ik deze informeren over het hele process. Krijg ik ook nog een 'we moeten mogelijk de nagel + stuk teen amputeren' in mijn gezicht gegooid.

Ik zie het niet meer zitten ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:39

Dat blijkbaar iemand leuk leuk (als in de zin van zo leuk dat je er wel samen mee zou kunnen zijn, maar de feelings zijn er nog niet) meteen "verliefd" is. Well bye bye. Ik kan er zo slecht tegen. Terwijl het voor mij overkomt alsof er wederzijdse interesse is. Maar eugh sommige opmerkingen.

Ik kies ze wel uit Jesus zeg. Is er niet een ongecompliceerde eerlijke vent die voldoet aan m'n eisen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:53

Zebrastreep schreef:
:knuffel:

En ook een knuffel voor classic, wat sneu zeg.

Ik word gek :):)

Een bedrijf heeft net weer gebeld voor een functie waar ik eerder voor was afgewezen wegens teveel aanbod aan sollicitanten met meer specifieke ervaring ... Ze zoeken nog iemand.
Heb wel gelijk verteld dat ik een opleiding ben begonnen en daarvoor 16 uur per week stage moet lopen wanneer ik een stage heb gevonden.

Alsnog wilde ze een gesprek inplannen, dus vrijdag een gesprek :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 15:31

Zebrastreep schreef:

Ah no! Da's poedersuiker....

_classic schreef:
Dat mijn hond haar blessure begon met een simpele nagelkneuzing, maar dat ze het zelf zonodig erger moest maken door likken en de nagel afbijten tot het leven aan toe.

Dat toen het vorige week eindelijk niet meer ontstoken was, ze wederom besloot eraan te likken want blijkbaar kan ze ondanks haar mega kap nog steeds bij die teen

Vervolgens had ik gisteren bij de controle een andere dierenarts dan bij de behandeling en moest ik deze informeren over het hele process. Krijg ik ook nog een 'we moeten mogelijk de nagel + stuk teen amputeren' in mijn gezicht gegooid.

Ik zie het niet meer zitten ;(

Jeetje wat klote, heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 16:11

Oef, sterkte, Classic! :(:)

Nog steeds geen garen hier, en m'n linotestprints lijken nergens naar. :n Gelukkig is het meest belangrijke cadeautje voor m'n beste vriendin wel al binnen, 10 dagen eerder dan verwacht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:05

Morgenochtend naar mijn verzorgpaard in de regen. Gewoon 100% kans op regen :+ :brr:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:05

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat het niet voldoet aan de regels van Bokt.
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 21-10-20 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:33

Foaly schreef:
Mensen die denken dat 40x 'volg' genoeg is om 25 nuttige berichten te halen :')

Heb er al een aantal getems uit, een uur geleden en ik deel dus je ergernis.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:39

Dat m'n paard artrose of spat in in ieder geval 1 van haar achterbenen heeft... Binnenkort naar de kliniek en dan laat ik alles op de foto zetten..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:07

10 minuten in de auto:
1 auto die hem zo voor die van ons gooit, die had geen voorrang. Bam, plat op de rem.

100 meter verderop, 80-weg, vrachtwagen stond op de middenberm in de kruising, knalt hem zo achteruit, en we konden niet naar rechts uitwijken :x scheelde niks.

En vervolgens een auto, dat op een lesauto lijkt maar ipv een L op dat blauwe bord een V, met daarnaast op een wit bordje boven op de auto "Volg Jesus". Prima dat je gelooft, maar ik vind dit net zo opdringerig als Jehova's aan de deur. :+