Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 16:56

xDenies schreef:
Ik ving een gesprek op tussen twee buurkindjes. Het ene meisje wilde dat het andere meisje buiten kwam spelen.
'Nee sorry, ik mag niet buiten spelen van papa want ik heb geen 1,5 meter afstand gehouden en dat is wel heel belangrijk! Ik krijg nu geen tweede kans'
Waarop het andere meisje antwoord, 'Nee hoor, dat is niet belangrijk. Daar doen wij niet aan'.

|o

Hulde aan het keurig opgevoede andere meisje en de opvoeding van haar ouders! Dat verklaard wel de rustige zondag. :#

Dank u ouders _/-\o_

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:20

De herrie die sommige buurtbewoners maken.

Van praten, ruzie maken en, Nederlandstalige muziek, alles moet hard.
Waarom. Ga dan naar binnen. Kan ik rustig buiten zitten.

Zoveel mensen in het park. Mensen die ik normaal niet zie als ik de hond uitlaat.
Volgens mij is het plaatselijke dierenasiel vrij van honden nu.

Paardennamen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:34

Dat er zoveel motoren rond rijden.

Ik wil ook! Maar ik heb de mijne vorig jaar verkocht ivm dochtertje. Komt wel weer. Maar ik wil nu! Haha

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:45

Zo'n vreselijke hoofdpijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:28

_San87_ schreef:
Ik vind 9 vd 10 motoren teveel geluid maken. Echt bizar.

Dit...
Ik gun ieder zijn hobby, maar dat geluid |o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:31

Mijn knieën die protesteren nadat ik 3 weken niet naar de sportschool heb gekund en vandaag weer gesport heb -O-. Au au au

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:32

Dat er de komende tijd zo weinig regen komt, alles wordt zo hard en het gras groeit ook al niet.

En dat mensen zo hard praten op straat en dat doen ze niet omdat ze op 1,5 meter moeten staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:52

Dat ik net een groep lui zag zitten hutje mutje op elkaar met een man of 10 buiten lekker zuipend. Volgens mij is dat niet toegestaan maar okay hun probleem

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:15

Dat is het heel erg vind dat mijn opa en oma dit jaar alleen moeten zijn met pasen. En de discussie met ons gezin of we gaan bqqen of gourmetten met pasen.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:30

Wielrenners _-:(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:35

Seventje schreef:

Deze deel ik!
En mountainbikers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:37

Myfairytale schreef:
Seventje schreef:

Deze deel ik!
En mountainbikers.

Motorrijders |o

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:12

Rebecca schreef:
Motorrijders |o

Ik deel deze mening :j . Ik woon in een 'doorscheur' buiten gebied en we zaten vanmiddag buiten, maar konden elkaar meerdere malen niet verstaan op normaal praat niveau omdat er weer zo'n oetkwal langsreed. Sorry voor de mensen die wel normaal kunnen motorrijden zonder dat je oren zowat van je hoofd vallen, maar er zijn toch een hoop kwallen die het voor jullie verzieken op deze manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:16

OneAndOnlyx schreef:
Rebecca schreef:
Motorrijders |o

Ik deel deze mening :j . Ik woon in een 'doorscheur' buiten gebied en we zaten vanmiddag buiten, maar konden elkaar meerdere malen niet verstaan op normaal praat niveau omdat er weer zo'n oetkwal langsreed. Sorry voor de mensen die wel normaal kunnen motorrijden zonder dat je oren zowat van je hoofd vallen, maar er zijn toch een hoop kwallen die het voor jullie verzieken op deze manier.

Hier Reed vanochtend vroeg (denk uur of 8. Was 7 uur al wakker hahaha) zo'n oetkwal langs die het grappig vond slingerend over de weg te gaan. Jammer genoeg zag ik geen trekker die hij niet zag. Dat had ik wss krom gelegen. Ik werd overigens wel leuk gewekt door een specht in de boom, die ik hoe dan ook op de foto moest hebben hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:22

Ze gaan veel te hard en rijden alsof het hun laatste dag is , en dan idd de herrie erbij en sommigen zonder veilige outfit. Zitten vast prima motorrijders tussen maar wat ik gezien heb vandaag :=

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:37

Rebecca schreef:
Ze gaan veel te hard en rijden alsof het hun laatste dag is , en dan idd de herrie erbij en sommigen zonder veilige outfit. Zitten vast prima motorrijders tussen maar wat ik gezien heb vandaag :=

Mensen met korte broeken op motoren vind ik zo onverantwoord(of uberhaupt onveilige outfit) 1 tikje tegen de weg met je been en je kunt misschien wel niet meer lopen of breekt je been.. Dat hard rijden en daarbij zo ellendig veel decibellen maken moeten ze echt verbieden, maar ja wat doe je eraan..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:59

Myfairytale schreef:
Seventje schreef:

Deze deel ik!
En mountainbikers.

En aaaaaaalllll die mensen die alllleemmaaal ineens naar buiten moeten.

Oh en de warmte. Man wat is het warm :(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:04

Dat ik bijna van mijn motor ben gereden door een automobilist die te druk met zijn telefoon was...

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:07

Valerie93 schreef:
Dat ik bijna van mijn motor ben gereden door een automobilist die te druk met zijn telefoon was...

Deze deel ik, alleen zat ik achterop bij mijn man...

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:38

Eigenlijk nergens aan, behalve dat ik (alweer) hoofdpijn heb %)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:48

Dat er laatst een kies af brak (ooit wortelkanaalbehandeling op gedaan), de tandartsen in mijn woonplaats of geen nieuwe patiënten aannemen of dicht zijn door corona.
Inmiddels voelt het alsof er een ontsteking zit of dat er in ieder geval iets niet goed gaat, dus ik wil er wel naar gekeken hebben. Naast dat heb ik enorme tandartsangst, dus ik stress 'm nogal. -O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:49

Mandarijn schreef:
Dat er laatst een kies af brak (ooit wortelkanaalbehandeling op gedaan), de tandartsen in mijn woonplaats of geen nieuwe patiënten aannemen of dicht zijn door corona.
Inmiddels voelt het alsof er een ontsteking zit of dat er in ieder geval iets niet goed gaat, dus ik wil er wel naar gekeken hebben. Naast dat heb ik enorme tandartsangst, dus ik stress 'm nogal. -O-

Dat is echt naar :( knuffel voor jou, hoop dat je toch nog een TA vindt die je kan helpen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:51

Mandarijn schreef:

Oei, ik dacht dat tandartsen wel gewoon spoedbehandelingen deden, maar bij jou in de omgeving dus helemaal niet? Misschien kijken naar tandartsen iets buiten je omgeving?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:57

Mandarijn schreef:

Wel gewoon bellen hoor. Mijn vader mocht ook komen toen zijn kroon was afgebroken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 22:00

Politie moeten bellen voor een feestje schuin boven ons _-:( hopelijk komen ze snel