Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:05

Ik heb stiekem ook een pb gestuurd, ben benieuwd :D

Ik val ook niet perse op hele knappe mannen, maar bij mijn huidige vriend werd ik toch wel even heel verlegen van zijn knapheid hoor.. :o Het is toch wel heeeeel leuk meegenomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:08

Vooral ook een goed lichaam wat dan niet zo lelijk overgespierd is maar wel lekker breed met veel body, en dan met een zacht, dun laagje vet eromheen... Waar je dan zo lekker tegenaan kan kruipen. :+:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 04:00

Resistance schreef:
Vooral ook een goed lichaam wat dan niet zo lelijk overgespierd is maar wel lekker breed met veel body, en dan met een zacht, dun laagje vet eromheen... Waar je dan zo lekker tegenaan kan kruipen. :+:

Oh, hou op met me. Ik hoef niet persee een gespierde vent, dat is voor een keertje leuk. Maar daarna... meh...

Ik heb eerder een zwak voor aderen die op de huid liggen bij onderarmen en handen. Geen idee waarom. Haha.

En deze gozer kan wel bijzonder goed knuffelen en ik kan ook heerlijk mijn hoofd op zn borst leggen en tegen hem aan kruipen. Niet geheel vervelend :P

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 06:01

Volgens mij ben je een beetje verliefd aan het worden, Peelie. <3

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 06:57

Ahh wat leuk Peelie! <3

Mijn vroegere scharrels en exen waren eigenlijk best gespierd/ afgetraind. Mijn laatste ex had een beetje een dadbod en eerlijk gezegd vond ik dat veel fijner! Idd net dat laagje :j . Bijkomend voordeel is dat ik mij ook minder stoorde aan mijn eigen rollies.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:42

Tanya schreef:

:D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:52

Rytir schreef:
Ahh wat leuk Peelie! <3

Mijn vroegere scharrels en exen waren eigenlijk best gespierd/ afgetraind. Mijn laatste ex had een beetje een dadbod en eerlijk gezegd vond ik dat veel fijner! Idd net dat laagje :j . Bijkomend voordeel is dat ik mij ook minder stoorde aan mijn eigen rollies.

Dit inderdaad, ik hou wel van Dadbod, maar moet wel van nature beetje stevige schouders hebben
Gewoon beetje groot dus,geen gespierde spijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:56

Ik had een keer een man met hele gespierde onderarmen en verder gewoon goed gespierd met een laagje :9 Maar die onderarmen en grote handen vond ik toch wel heel sexy. Mooi groot/stoer horloge erom.. Jammer dat het verder niks was :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 07:59

Ik wist niet dat dat een dadbod heette maar ja dat is wat ik bedoel. _O- :~

Oh wacht ik zoek 'm nu op en dan nee, toch iets minder dan een dadbod. Iets meer spier en iets minder vet. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-06-20 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:00

Mijn match van nu is 1.95 :9 en daarbij wel gewoon ''gespierd'', niet mega overdreven maar gewoon sportief. Merk dat ik dat toch wel heel aantrekkelijk vind, echt zo'n ''man-man''. Een dadbod vind ik echt drie keer niks :Y) .
Laatst bijgewerkt door MissFloorx op 09-06-20 08:04, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:00

Oh nee bah... heb ze het liefst erg slank. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:04

Haha mannen die 80 kg of minder in hun profiel hebben staan gaan sowieso naar links, veel te skinny :+ Ik moet echt een man-man hebben, voel ik mezelf veel prettiger bij :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:08

Geef mij maar een gespierde / fitte man. <<) Slanke of flinkere mannen heb ik niks mee. Ik vind dat niet aantrekkelijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:13

Relaxed schreef:
Haha mannen die 80 kg of minder in hun profiel hebben staan gaan sowieso naar links, veel te skinny :+ Ik moet echt een man-man hebben, voel ik mezelf veel prettiger bij :j

:j :j :j dit. Nou ben ik zelf ook (ruim) 1.80 en geen maatje 34 dus zo'n hele slanke man.. Nah. Vriendje is 2 meter en gelukkig ook niet zo superslank. Toen ik hem leerde kennen wel een stuk slanker dan nu (helaas := ). Maar goed, hij gaat nu weer 3x per week sporten dus ik heb goede hoop dat we weer de goede kant op gaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:15

Ligt idd ook aan je eigen lengte en figuur. Als je zelf klein en skinny bent kan een man dat natuurlijk ook prima zijn. Maar ik ben zelf lang en niet slank, geen porum om naast een klein ielig jongetje te lopen :') Want voor mij voelt het dan als een jongetje :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:18

Haha ja dat had ik met mijn eerste vriendje. Vet lang geleden :') Hij was net een paar cm korter dan ik en ook echt heel slank en niet gespierd. Ik was toen slanker dan nu, maar wel breed en gespierd van bijna dagelijks met paarden werken. Ik trok mijn hoofd altijd tussen mijn schouders als ik naast hem liep, zag er niet uit _O- Maar goed, hij was zanger in een death metalband, had lang zwart haar, tatoeages en piericings. Je wilt wat als 18-jarige :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:19

Haha ik ben zelf 1.83 maar een slanke man hoeft nog niet iel te zijn. Slank is wat anders dan dun/mager. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:21

Het is maar hoe je het noemt, voor mij is slank/iel/mager hetzelfde.. Of tenminste niks voor mij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:22

Als we het hierover hebben mis ik toch een bepaalde persoon die ik recentelijk heb gedate... _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:23

Berdien schreef:
Haha ja dat had ik met mijn eerste vriendje. Vet lang geleden :') Hij was net een paar cm korter dan ik en ook echt heel slank en niet gespierd. Ik was toen slanker dan nu, maar wel breed en gespierd van bijna dagelijks met paarden werken. Ik trok mijn hoofd altijd tussen mijn schouders als ik naast hem liep, zag er niet uit _O- Maar goed, hij was zanger in een death metalband, had lang zwart haar, tatoeages en piericings. Je wilt wat als 18-jarige :')

Ok, ik ben beelddenker _O-

Smalletjes is ook niet mijn ding, gelukkig heeft ieder een eigen voorkeur. En met dadbod bedoel ik geen bierbuik maar gewoon fit met een een laagje isolatie, eigenlijk net als ik :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:27

Relaxed schreef:

Doe ik ook, vind dat echt niks haha
Alleen heb ik nu een fwb die 78 kg is en gespierd, maar overal erg slank, zou er niet verliefd op kunnen worden.

En met Dadbod bedoel ik geen bierbuik he, gewoon normaal postuur maar dan beetje zacht in het buikje, kleinrolletje mag, heb ik ook.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:27

Resistance schreef:
Als we het hierover hebben mis ik toch een bepaalde persoon die ik recentelijk heb gedate... _O-

Haha snap ik ;)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:29

Ik heb toch liever wel wat spiermassa en dan met name wat bredere armen vind ik erg aantrekkelijk.
Maar ben zelf ook slank, en 1.73 dus een kleintje hoef ik ook niet.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:39

Tanya schreef:

Niet..... waar heb je het over?

En ik ben ook in too normaal postuur. Wel lange mannen, ondanks dat ik zelf maar een smurfje ben van 1.63m hahaha. Mn meest recente ex was 1.98m muaahahha. Dokter is 1.90m en dat vind ik dan opeens "klein".

Ik zie hem vanavond weer :D hij komt gelijk uit zijn werk mijn kant op en hij heeft het al over het aankomende weekend en tijd maken voor me om elkaar te zien := (volgens mij vind hij mij ookeen neetje leuk)

En ik was, onder andere vanwege corona, weer soort van een beetje terug bij mn ex (was meer een fwb achtige situatie). Hij had door dat hij de verkeerde keuze gemaakt had om mij toen te dumpen. En dit staat los van de dokter verder, maar ik heb gisteren mn ex laten gaan. Gezegt dat ik geen liefdesrelatie met hem wil, dat het niet het zelfde is als in het begin en dat ik niet meer verliefd ben op hem. Mega awkward want hij stond ineens met een bos bloemen voor de deur... maar jezus.... het lijkt wel GTST bij mij. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:07

Ik vind echt dat dames onder de 170 af moeten blijven van mannen boven de 190 :')
Vriendin van 160 zit ook altijd met die lange mannen te daten, laat die lekker ff voor ons over :D :+