Ik val ook niet perse op hele knappe mannen, maar bij mijn huidige vriend werd ik toch wel even heel verlegen van zijn knapheid hoor..
Het is toch wel heeeeel leuk meegenomen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is toch wel heeeeel leuk meegenomen!
Resistance schreef:Vooral ook een goed lichaam wat dan niet zo lelijk overgespierd is maar wel lekker breed met veel body, en dan met een zacht, dun laagje vet eromheen... Waar je dan zo lekker tegenaan kan kruipen.
Rytir schreef:Ahh wat leuk Peelie!![]()
Mijn vroegere scharrels en exen waren eigenlijk best gespierd/ afgetraind. Mijn laatste ex had een beetje een dadbod en eerlijk gezegd vond ik dat veel fijner! Idd net dat laagje. Bijkomend voordeel is dat ik mij ook minder stoorde aan mijn eigen rollies.
Maar die onderarmen en grote handen vond ik toch wel heel sexy. Mooi groot/stoer horloge erom.. Jammer dat het verder niks was
en daarbij wel gewoon ''gespierd'', niet mega overdreven maar gewoon sportief. Merk dat ik dat toch wel heel aantrekkelijk vind, echt zo'n ''man-man''. Een dadbod vind ik echt drie keer niks
.
Ik moet echt een man-man hebben, voel ik mezelf veel prettiger bij
Relaxed schreef:Haha mannen die 80 kg of minder in hun profiel hebben staan gaan sowieso naar links, veel te skinnyIk moet echt een man-man hebben, voel ik mezelf veel prettiger bij
dit. Nou ben ik zelf ook (ruim) 1.80 en geen maatje 34 dus zo'n hele slanke man.. Nah. Vriendje is 2 meter en gelukkig ook niet zo superslank. Toen ik hem leerde kennen wel een stuk slanker dan nu (helaas
). Maar goed, hij gaat nu weer 3x per week sporten dus ik heb goede hoop dat we weer de goede kant op gaan
Want voor mij voelt het dan als een jongetje
Hij was net een paar cm korter dan ik en ook echt heel slank en niet gespierd. Ik was toen slanker dan nu, maar wel breed en gespierd van bijna dagelijks met paarden werken. Ik trok mijn hoofd altijd tussen mijn schouders als ik naast hem liep, zag er niet uit
Maar goed, hij was zanger in een death metalband, had lang zwart haar, tatoeages en piericings. Je wilt wat als 18-jarige
Berdien schreef:Haha ja dat had ik met mijn eerste vriendje. Vet lang geledenHij was net een paar cm korter dan ik en ook echt heel slank en niet gespierd. Ik was toen slanker dan nu, maar wel breed en gespierd van bijna dagelijks met paarden werken. Ik trok mijn hoofd altijd tussen mijn schouders als ik naast hem liep, zag er niet uit
Maar goed, hij was zanger in een death metalband, had lang zwart haar, tatoeages en piericings. Je wilt wat als 18-jarige
Relaxed schreef:Haha mannen die 80 kg of minder in hun profiel hebben staan gaan sowieso naar links, veel te skinnyIk moet echt een man-man hebben, voel ik mezelf veel prettiger bij
Tanya schreef:Volgens mij ben je een beetje verliefd aan het worden, Peelie.
hij komt gelijk uit zijn werk mijn kant op en hij heeft het al over het aankomende weekend en tijd maken voor me om elkaar te zien
(volgens mij vind hij mij ookeen neetje leuk)