Nikass schreef:Bij onze Hotra Tramper paarden trailer is een raampje kapot. Weet iemand hoe je aan een nieuw raampje kunt komen?
https://www.paardentrailer.nl/algemeen/ ... rdelen.htm
Hier wellicht?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Bij onze Hotra Tramper paarden trailer is een raampje kapot. Weet iemand hoe je aan een nieuw raampje kunt komen?
Princess_ schreef:Nikass schreef:Bij onze Hotra Tramper paarden trailer is een raampje kapot. Weet iemand hoe je aan een nieuw raampje kunt komen?
https://www.paardentrailer.nl/algemeen/ ... rdelen.htm
Hier wellicht?
_Natasja_ schreef:Janine1990 schreef:
Hoe dan? 5 á 6 keer een ruiter erop zonder ruitergevoel die alleen maar beetje stap, draf, galop doet?
Als je gaat hardlopen train je ook meer dan alleen je conditie om te verbeteren toch?
Ruiter B kan elke weer gewoon weer opnieuw beginnen... Ik wist het wel als ik ruiter B was...
Dan denk je imo heel erg vanuit jouw rijdpatroon als wedstrijd ruiter. (Helemaal goed natuurlijk)
Maar als het een 4 jarig flegmatiek paard is dat op buitenrit lekker voorwaarts leert denken en daarnaast 1x per week bakwerk doet om zichzelf te ontwikkelen dan is dat imo prima om op te bouwen.
Optie 2: het paard is van Ruiter A die graag buiten rijdt maar wel weet dat een paard ook ontwikkeld moet worden Maar daar zelf de kennis en motivatie niet voor heeft. Daarvoor ruiter B inhuurt en betaald.
En zo zijn er nog wel wat opties te bedenken.
Is dat een goede basis voor een paard dat naar de Z dressuur moet... Nee. Maar niet iedereen zijn doel ligt daar.
Janine1990 schreef:_Natasja_ schreef:Het was niet mijn vraag.
Ik had gewoon een ander Antwoord dan jou op dezelfde vraag.
Jemig wat slecht van mij... Vergeef me, ik heb vakantie.![]()
Voor de rest verandert er weinig aan de reactie, maar op een of andere manier was ik ervan overtuigd dat jij de vraag stelde.
0091 schreef:Optie 2 is inderdaad de situatie. Ze wil wel leren, maar wegens overspannen etc kan ze momenteel mentaal alleen lekker buiten rijden en word dit door een psycholoog ook aangemoedigd.
Vraag is inderdaad, vanaf wanneer gaat de spiraal omhoog zodat het paard verbeterd word door ruiter B.
Doel is zeker geen wedstrijden, maar een gelukkige eigenaar en een gelukkig paard dat in balans is.
Janine1990 schreef:_Natasja_ schreef:Afhankelijk van de bouw / conditie / leeftijd / mindset van het paard zou het een verbeterende combinatie kunnen zijn, Ligt er ook maar net aan wat de doelstelling is.
Hoe dan? 5 á 6 keer een ruiter erop zonder ruitergevoel die alleen maar beetje stap, draf, galop doet?
Als je gaat hardlopen train je ook meer dan alleen je conditie om te verbeteren toch?
Ruiter B kan elke weer gewoon weer opnieuw beginnen... Ik wist het wel als ik ruiter B was...
Niobe schreef:0091 schreef:Op olifanten rijden is zielig. Misvormingen etc.. We kennen de verhalen.
Maar.. als de t-rex nog bestond, zouden we er dan wel op kunnen rijden?
Ik denk de T-Rex specifiek niet, aangezien die nogal vals geweest zou zijn