Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nine1987 schreef:capopjekop schreef:Die docu over luka magnotta staat inmiddels op Netflix. Dont fiets with cats heet ie. Bizar en fascinerend tegelijk.
Ik kan alles qua moord en doodslag hebben.. Maar met dieren kan ik echt niet tegen.. Ik durf 'm hierom ook echt niet te kijken..
beert schreef:Ik bedoel dat chimpansees in hun natuurlijke habitat ook geen gezichten en handen van soortgenoten eraf bijten. Net zoals mensen dat niet doen. Onder mensen zijn er ook moordenaars en kannibalen, maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk gedrag is. Daar versta ik meer onder het voorspelbare gedrag van dieren of mensen.
Dit is meer een instinctieve reactie. Maar over het algemeen zijn chimpansees en ook mensen niet constant agressief of gevaarlijk.
En ja, de eigenaar is verantwoordelijk. Maar iemand zei dat de aangevallen vrouw ook medeverantwoordelijk was en dat vind ik dan weer niet zo.
Niobe schreef:nine1987 schreef:
Ik kan alles qua moord en doodslag hebben.. Maar met dieren kan ik echt niet tegen.. Ik durf 'm hierom ook echt niet te kijken..
Zelfde hier, al lijkt de rest me erg interessant
Willemiens schreef:Niobe schreef:Zelfde hier, al lijkt de rest me erg interessant
Je ziet de filmpjes van de mishandeling niet. Andere vertellen globaal wat er zich afspeelt in die filmpjes.
Vind de docu een absolute aanrader, ik heb echt met verbazing zitten kijken!
Amira_ schreef:Willemiens schreef:Je ziet de filmpjes van de mishandeling niet. Andere vertellen globaal wat er zich afspeelt in die filmpjes.
Vind de docu een absolute aanrader, ik heb echt met verbazing zitten kijken!
Ik vond het al teveel dat je hem de eerste 2 seconden alleen met die kittens zag. Lijkt me heel interessant, maar ik ga hem echt niet kunnen kijken. Vond dat al te heftig in de trailer.
Onali schreef:https://www.ad.nl/buitenland/roemeense- ... ~a31c59ca/
Tijdens de operatie ontstond brand toen een elektrische scalpel, een zeer scherp mes dat wordt gebruikt als medisch hulpmiddel, in aanraking kwam met brandbaar ontsmettingsmiddel. Dit zorgde ervoor dat het lichaam van de vrouw in brand vloog. Een chirurg probeerde het brandende lichaam nog met een emmer water te doven, maar dat bleek uiteindelijk tevergeefs. Na enkele dagen overleed de patiënt aan haar verwondingen.
Oeps.