Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:37

Emoe schreef:
Fee wat een mooi meisje heb je. En heel herkenbaar van veel losse items maar geen setjes. Dat vind ik dus nog steeds lastig ook al mag ik van mezelf ook geen losse items meer kopen :')

Litilaura wat leuk! Heb je een foto?

Even wat anders, mijn zus is over 2 weken uitgerekend en heb slofjes voor de baby gehaakt. Mag nu eindelijk weer wat nieuws beginnen van mezelf voor m'n eigen baby!

[ [url=m/pFs5D4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh die zijn altijd zo leuk zulke slofjes :+:

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:40

Mooi gemaakt MiR, past hem idd goed.

Knap dat je dat zelf maakt emoe, leuke slofjes.

Mijn man wil zich ineens bemoeien met het eerste pakje van de baby :') dat heeft hij bij die andere twee echt niet gedaan.
Dus ik had hem gisteren allemaal boxpakjes doorgestuurd van konges slöjd, organic zoo, etc. Dat vond hij allemaal maar saai...
Stuur ik hem de Rocky Leopard met bow tie van HoJ, vind hij fantastisch :D haha dat had ik dus echt niet gedacht. Zo leer je elkaar nog eens kennen :Y)

M_i_R

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:44

Hahaha en nu de gulden middenweg nog MM. Succes daar mee :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:46

Wauw. Even opgezocht en die is wel vrij specifiek inderdaad...denk dat er niet zo heel veel mannen deze echt fantastisch vinden maar wel super gaaf als hij daar echt een duidelijke mening over heeft :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 09:48

Dames ik ontstip even dit topic :)
Zolang Pmarena hier nog rondhangt ga ik hier niet meer reageren. Is denk ik voor iedereen leuker en gezelliger.
Na haar laatste opmerkingen over mijn kind die door mijn schuld zo huilt en nu dit ben ik er wel even klaar mee.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:49

Nou MIR niets meer aan doen! Ziet er goed uit!

Jammer Lautje, toch denk ik niet dat de opmerking over het huilen zo bedoeld was. Het geschreven woord.. soms zo moeilijk te interpreteren..

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:50

Misschien kan ik iets van los broekje met rocky print doen en dan een lekker basic overslag vestje. #gaatweerverderzoeken#

Lau! No :(:) jemig dit lijkt me echt niet de bedoeling.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:52

Jammer Lautje! Vind je dames er altijd super leuk uitzien en je hebt goede toevoegingen. Jullie zitten een beetje in elkaars allergie vrees ik -O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:52

Tja jullie reageren beide behoorlijk heftig en veroordelend op zijn tijd. Beiden totaal overtuigd van jullie eigen gelijk :) Dat is ook de reden waarom ik jullie beide ook lange tijd als FOEI had staan zodat ik die berichten gewoon niet hoefde te lezen :)

Denk dat het beter is als jullie dit met elkaar doen en dus ook niet meer op elkaar reageren :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:55

Lautje neeee... jij weet altijd alle leuke merkjes :(

Maar ik vond die opmerking van net ook wel ernstig over de top, maar even genegeerd. Het lijkt me leuk als het hier gezellig kan blijven in het topic en niet met die gekke sneren erbij... :\

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:57

Daar baal ik van dames

Je mag niet kiezen en mening hebben maar persoonlijk vind ik dat pmarena weinig toevoegd kwa kleding.

Ik vind wel jammer om Lau der input te missen en volgens mij blijven meerdere mensen weg

We kunnen topic nog splitsen in Bio eten kleding en niet enten daar horen andere mensen thuis

Dus Lau van mij mag je nieuw topic openen ik ga met je mee

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:03

Maar ik wil wel verantwoord en duurzaam kleden/leven en ook vaccineren en regulier/niet antroposofisch onderwijs/opvoeding Tita, waar moet ik dan :')

We kunnen toch wel reageren zonder van die sneren en steken onder water :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:09

:P

Geen idee

Wellicht kan Lau haar op foei zetten en pmarena ook

De enige hobby die ik deel is kinderkleding

Maar zonder Lau wordt het stuk saaier gok ik

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 10:13

Ik heb net uitleg gekregen wat de foeiknop is :)*
Die kende ik niet. Als ik dat eerder had geweten.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:21

Werkt als een tiet :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 10:23

Heb m gelijk ingezet op een aantal plekken }:)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:26

Zure gezeik hier de hele tijd, helemaal geen trek in. Daarom post ik ook een stuk minder. Vind de discussies wel interessant maar de manier waarop behoorlijk irritant soms. Ga ook even een foei knopje inzetten.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:29

Oh nou! Welkom terug :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 10:30

Pantykous schreef:
Zure gezeik hier de hele tijd, helemaal geen trek in. Daarom post ik ook een stuk minder. Vind de discussies wel interessant maar de manier waarop behoorlijk irritant soms. Ga ook even een foei knopje inzetten.

Solly :(:)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:34

Even mod-pet op, als jullie het fijner vinden kunnen we altijd afspreken dat offtopic hier niet meer mag hè, dan gaat het hier alleen nog over kleertjes en kan er eventueel een nieuw topic komen voor alle andere vragen en discussies. Zeg 't maar.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:35

De reden dat ik ook niet meer zo actief was (wel meelezen) idd omdat het niet meer over kleertjes ging. :x

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:37

Ik zet niemand op foei, vind dat altijd zo'n zwaktebod, ieders mening mag er van mij zijn :)

Maar vindt het een heerlijk idee als ik bij Lautje onder de foei sta, want die zure bitcherige reacties steeds en hele scheve interpretaties.... haar schuld dat haar kind huilt....dat komt bij Lautje zelf vandaan hoor en niet bij mij :(:) Op Liti reageert ze ook vaak zo naar en veroordelend. Keet is ook al regelmatig aan de beurt geweest volgens mij voorheen? Of haal ik nu mensen door elkaar :o En dan een beetje zielig gaan lopen doen als dat gedrag een keer benoemd wordt.

Maar prima, met een foei aan wordt het vast voor iedereen leuker :D En uiteraard is Lautje een echte drager van dit topic want volgens mij is de hele Mini Rodini en dergelijke "gekte" daar een beetje begonnen en hebben we vooral ook dankzij haar heel veel merken leren kennen +:)+

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:41

En net toen ik dacht dat het topic best een goed zelfregulerend vermogen had komt je laatste post Pmarena. Zuur op zuur op zuur. Jammer. Temmen doe ik niet want we hebben hier gewoon een actieve mod. Maar ik vind het onnodig om nog even zo na te trappen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:43

Dani schreef:
Even mod-pet op, als jullie het fijner vinden kunnen we altijd afspreken dat offtopic hier niet meer mag hè, dan gaat het hier alleen nog over kleertjes en kan er eventueel een nieuw topic komen voor alle andere vragen en discussies. Zeg 't maar.

Nou, ik vind off-topic anders best leuk af en toe :P Bv over speelgoed en opvoeding enzo :+ Doe je nog eens wat ideeen op.

Als we vaccineren en tomaten kweken dan uitsluiten, komt het vast goed hopelijk :=

Pantykous schreef:

Jammer, want ik vind jouw foto’s en kledingcombi’s ook inspirerend :( Aangezien ik een combinatiekluns ben.

@ Pmarena; echt hoor, is dit nou nodig >;)
Van mij mag je denken wat je wilt, maar je hoeft toch niet alles in het topic te pleuren?
Tenzij je leuke kleding hebt gekocht en nog nieuwe merkjes weet, dan doe ik graag inspiratie op :)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:53

Over nieuwe merkjes gesproken, ik heb 2 rompers van Raspberry Republic binnen. Zijn leuk! Felle kleuren en leuke printjes. Het is geen MRkwaliteit maar wel fijn. Hoofdgat is wel smal. Maar kijk nou. :D

Afbeelding