[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 01:38

Heb trouwens mijn dubbele niet geruild, ken geen leuke kinderen die sparen en ik wil de plaktattoos voor mezelf :=

Hier geen spiraalervaring, wel implantaat en dat was mweh mweh.

Zondag een babyborrel gehad, waren veel kinderen. Viel me op dat zodra sommige kinderen aandacht kregen ze zo'n zeikstem opzetten.

"Jij moet me pakken, uhhh". Of "tante Marcooohoooo, kijk eens wat ik kahannnnnn". Dat zit dan acuut in mijn allergie, kan ik niet hebben. Why de fiets doen ze dat?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 05:07

Hoe ga je dat aanpakken wanneer die van jou straks in dezelfde fase belanden? :P

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 06:51

Opvoeden en de kop indrukken ;)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:32

Huize Borsato krijgt straks gewoon een grote makeover. Niemand hier die verbaasd is over de twee bulten achter het net nieuwe behang, toch?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:40

oomens schreef:
Huize Borsato krijgt straks gewoon een grote makeover. Niemand hier die verbaasd is over de twee bulten achter het net nieuwe behang, toch?

En de hele zolder vol met rollen behang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:09

@Duhelo: als het gemeld wordt bij de aanwerving moet je er niet over zeiken. Daarnaast heb IK toen de vraag gehad of ik daarmee akkoord was dat ik tijdelijk dus altijd woensdagnamiddag zou werken. Pas met mijn akkoord aan mijn chef was het goed.
Daarnaast, we werken binnen de (sociale) verpleging. In die sector zijn wisselende diensten doodnormaal.
En ik denk niet dat kinderen doodgaan van 1 middagje op 14 dagen bij de oppas zitten. Ze heeft er verdomme om staan huilen toen ze het nieuws vernam.

Normaal ging dit schema in maart in voege. Nu zit er vertraging op en zal het pas september zijn.
Ik ben er nu ook achter dat ze me wil nazien door telkens die woensdag vrijaf te nemen. Komt erop neer dat ik die dag nooit verlof zal kunnen nemen.
Het heeft voor mij en de andere collega's echt wel effect hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:13

Kijk dat vind ik dus totaal niet kunnen. Ik werk zelf ook in shiften en heb maar te draaien wat wordt ingeroosterd. Dat is ook niet meer dan normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:17

Ik werk direct met haar samen binnen onze functie maar daarnaast maken we nog deel uit van een team met 3 anderen en ons diensthoofd. Die nieuwe werkschema's gelden voor iedereen in dat team.

Het gaat trouwens om de shift 13u-17u. We werken ma-vrij, van 9-13 of 13-17.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:20

Wauw, dat zijn gewoon echt al luxe uren. Hier zijn de shiften 6-13, 13-20 en in het weekend 10-19. Ik snap echt niet waar ze over klaagt...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:23

:( ongelofelijk.

Hier diensten van 7.30-15.30 of 14.30-22.30

Je mag 1 dag als vrije aanvraag doen mits dat nog past met de andere vrije aanvragen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:27

Afbeelding
De (pijnlijke) waarheid :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:43

:')

Ik zag gister voor het eerst een stukje van '' 21 kids and counting '' :+
Ze gingen met het vliegtuig op vakantie naar Benidorm. Toen ben ik al afgehaakt :x
Echt...waarom wil een mens 21 koters in godsnaam ???? En nr 22 was onderweg trouwens :=

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:00

Pandora2 schreef:

Ze gingen met het vliegtuig op vakantie naar Benidorm. Toen ben ik al afgehaakt :x
Echt...waarom wil een mens 21 koters in godsnaam ???? En nr 22 was onderweg trouwens :=

Je zal er maar bij aan boord zitten :wow:
En stel je voor dat ze ook drama gaan maken als ze niet bij elkaar zitten allemaal! :=

Ik ben blij dat ik niet ben opgegroeid in een gezin met 20 broertjes en zusjes. Dan heb je toch geen jeugd als kind? Nooit eens tijd en ruimte voor jezelf, weinig/geen persoonlijke aandacht, geen dure hobbies, oude kleding dragen van je broers of zussen en als je ouder bent moet je wss verplicht voor de kleine blagen zorgen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:03

Cayenne schreef:
Hoe ga je dat aanpakken wanneer die van jou straks in dezelfde fase belanden? :P

Mijn kinderen doen dat niet _O-
mairead schreef:
Pandora2 schreef:

Je zal er maar bij aan boord zitten :wow:
En stel je voor dat ze ook drama gaan maken als ze niet bij elkaar zitten allemaal! :=

Ik ben blij dat ik niet ben opgegroeid in een gezin met 20 broertjes en zusjes. Dan heb je toch geen jeugd als kind? Nooit eens tijd en ruimte voor jezelf, weinig/geen persoonlijke aandacht, geen dure hobbies, oude kleding dragen van je broers of zussen en als je ouder bent moet je wss verplicht voor de kleine blagen zorgen...

Die mensen hebben geld als water en zijn erg religieus. Bovendien trouwt alles jong om daarna zelf in recordtijd van alles te baren.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:11

Ah oke. Had al zo'n vermoeden dat religie er voor een groot stuk bij kwam kijken.

Blijft nog steeds niet te vatten dat je jezelf dit echt wil aandoen :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:12

Weet je wat het is, als je bij nummer 12 bent dan hoef je alleen een keer te niezen en hij floept eruit. Dat is dan wel weer het voordeel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:13

Ze hebben allemaal dezelfde initialen ook. Whyyyyy.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:17

Dat is wel bijzonder. Ik kan me overigens bij 20 broertjes/zusjes echt helemaal niks voorstellen, hoe dat dan is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:22

sanso schreef:
Weet je wat het is, als je bij nummer 12 bent dan hoef je alleen een keer te niezen en hij floept eruit. Dat is dan wel weer het voordeel.

Jep. En dan zorgen de oudste kinderen voor de jongste. Kan je rustig weer jou eigen leven leiden/lijden ;)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:24

sanso schreef:

Zou dat echt tot de 12e duren ? :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:56

Pandora2 schreef:
sanso schreef:

Zou dat echt tot de 12e duren ? :=

Ruwe schatting

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:10

Mijn collega laat trouwens haar kinderen expres door de winkels racen enzo. Daar heeft ze er niet zo last van, en dan zijn ze thuis weer lekker rustig... >;)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:27

Sintara schreef:
Mijn collega laat trouwens haar kinderen expres door de winkels racen enzo. Daar heeft ze er niet zo last van, en dan zijn ze thuis weer lekker rustig... >;)

Aaaaaaargggggg.

Dat zijn die blagen die mij voor de voeten vliegen, tegen mijn enkels botsen met die minikarretjrs, janken om snoepjes etcetera...

Ergernis top 10 puntje.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:59

Sintara schreef:

Kwam ik jouw collega dan net tegen in de winkel ? >;) :D
Zonet een kleine snotter tegen mijn kar aangeraced.
Al 5 keer heen en weer door het gangpad. Toen kreeg ik het heen en weer :')
Kar per ongeluk gedraaid en kaboem ! }> :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:05

Oh dat is een beetje naar. Ik heb laatst ook een jongetje van z'n fiets gereden maar ik kon ook echt niet meer uitwijken en hij klooide op mijn helft. Maar bewust een kind een klapper laten maken vind ik niet heel stoer.