Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 11:50

Je bent geweldig Dees
En ash ook nog steeds.
Jullie hebben echt mijn kerst helemaal goed gemaakt.
Tis ook echt een mooie boom!! Alleen die voet... Hahahaha hij staat nu met ductape vast.

Als ik jou volgens jaar heb zorg ik dat je die thee mok krijgt hahab

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:12

_KiMbErLeY_ schreef:
Ooh Quera, mooi dat je het pakket zo leuk vindt!! :))
Mooi samengesteld door Tanya en Brigitte! <3

Wat ontzettend jammer van de 2 bokkers die geen pakket hebben gestuurd {:)-:( Je bent dit jaar pas begonnen met mensen uitsluiten he... dat kan nu dus mooi bij deze 2. Zo heb je iig geen herhaling.
Super dat er 2 anderen zijn die een pakket willen maken <3

Een borg... ja wellicht, maar je haalt jezelf wel een GIGA werk op je schouders als je dat doet :oo
Daar zou je een nieuw persoon voor aan moeten trekken, die dat regelt! Ik zou nog steeda meedoen als er borg wordt gevraagd ;) dat jullie betrouwbaar zijn hebben jullie wel bewezen!

we sluiten al 3 jaar mensen uit :o

Wel overigens altijd in overleg :)

Blinnii

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:30

Jammer dat het weer zo moet. Lief dat iemand anders een pakket wil maken, maar ik vind dat eigenlijk oneerlijk ivm de kosten.. Als ik nog kan bijdragen aan het andere pakket, dan hoor ik het graag.

Ik vraag me af of een borg de juiste weg is eigenlijk. Daar zitten nog best wat haken en ogen aan.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:36

Ik vind dit altijd zo'n domper. Ik zou niet met mezelf kunnen leven, lekker incasseren en zelf niks opsturen. Ik hoop maar dat ze een verdomd goede reden hebben, maar zelfs dan... Vraag desnoods een andere bokker om het voor je te maken als je echt spaak loopt door gebeurtenissen., dat je daar geld naar toe overmaakt voor het pakket + verzenden...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:46

En dan ook om zo'n relatief simpel bedrag.
Superlief dat er bokkers zijn die zich opwerpen om alsnog iets te regelen voor degenen die nu zonder pakket zitten maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar ik geloof dat we het daar allemaal wel over eens zijn.

Ik hoop dat de laatsten alsnog snel hun pakket binnen hebben.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:50

Ik vind het ook intriest dat er weer mensen zijn die gewoon niks versturen.

Reageren ze verder ook niet op bokt, of alleen hier niet?

De enige consequentie die er aan hangt voor hun is dus dat ze in volgende jaren niet meer mee mogen doen?

Te weinig in mijn ogen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:57

Meer dan dat kunnen wij helaas niet doen.

Over de toedracht van de situatie en het aantal keer dat wij contact met ze hebben gehad ga ik verder niet uitwijden :n

Ondanks dat ik enorm baal van dat ze zich niet aan de regels houden is het niet nodig om al deze informatie te delen :)

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:58

Goldie schreef:
Ik vind dit altijd zo'n domper. Ik zou niet met mezelf kunnen leven, lekker incasseren en zelf niks opsturen. Ik hoop maar dat ze een verdomd goede reden hebben, maar zelfs dan... Vraag desnoods een andere bokker om het voor je te maken als je echt spaak loopt door gebeurtenissen., dat je daar geld naar toe overmaakt voor het pakket + verzenden...

Je verwoord hoe ik het ook zie. En het is gewoon heel jammer.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:26

M_D_H schreef:
Meer dan dat kunnen wij helaas niet doen.

Over de toedracht van de situatie en het aantal keer dat wij contact met ze hebben gehad ga ik verder niet uitwijden :n

Ondanks dat ik enorm baal van dat ze zich niet aan de regels houden is het niet nodig om al deze informatie te delen :)

Ik denk dat dat ook niet hoeft hoor. Het is gewoon zuur, maar het is stiekem een beetje onlosmakelijk verbonden met 'swappen'. Hoe groter de groep, hoe groter de kans. Ik moet zeggen dat ik het toch al knap vind dat jullie het zo regelen met zo'n grote groep deelnemers!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:26

@beheer? Is het goed als ik zelf een foto plaats van mijn verzonden pakket? :') Ik had er zo m'n best op gedaan en ik gok niet dat mijn lootje nog iets van zich gaat laten horen..
Aangezien ik ook nog niet geraden ben als SSS voel ik me toch steeds aangesproken als het gaat over pakketten die niet zijn aangekomen terwijl ik 'm toch echt verstuurd heb :(

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:27

CastaMickey schreef:
@beheer? Is het goed als ik zelf een foto plaats van mijn verzonden pakket? :') Ik had er zo m'n best op gedaan en ik gok niet dat mijn lootje nog iets van zich gaat laten horen..
Aangezien ik ook nog niet geraden ben als SSS voel ik me toch steeds aangesproken als het gaat over pakketten die niet zijn aangekomen terwijl ik 'm toch echt verstuurd heb :(

Dat is ook echt k*t {:)-:(
Ik wil je mooie pakket zien hoor!! :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:28

Ik wil je pakket ook zien!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:29

Ik ook *\o/* (zou wel de naam weg laten mocht dit ergens zichtbaar zijn)
Laatst bijgewerkt door Angelaa2 op 28-12-18 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:30

CastaMickey schreef:

Ik zit in een ongeveer gelijk schuitje helaas :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:37

Niene87 schreef:
CastaMickey schreef:

Ik zit in een ongeveer gelijk schuitje helaas :(

Julie beide mogen inderdaad foto's van jullie pakket plaatsen.
Wel graag zonder naam van diegene aan wie jullie verzonden hebben :)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:38

Gelukkig heeft mijn lootje foto's geplaatst en me geraden. Dat hoort bij het spel en vind ik juist het leuke, ben zo blij als lootjes dat doen. Dat zou je zelf toch ook willen?

Daarom snap ik zelf jou situatie goed, als ik in jou schoenen had gestaan had ik uiteindelijk ook zelf mijn foto's geplaatst van het maken van het pakket etc!

Heel jammer dat er ook pakketten zijn die niet zijn opgestuurd, zo leuk dat anderen dit alsnog oplossen! Zelf vind ik ook dat een zwarte lijst met dat eigenlijk te weinig is. Maar goed, ik denk dat er weinig meer dan dat gedaan kan worden. Heel jammer, als je hieraan meedoet snap ik werkelijk waar niet waarom je niet verstuurd. Oke, je kan echt een hele goeie reden hebben, maar heb van meedenkende bokkers hier al zat mooie oplossingen gezien. Maar goed, ik ken de redenen niet dus wil er eigenlijk ook niet teveel over oordelen.

Maar, wel zo fijn als je zelf een pakket ontvangen hebt dat je daar een ander ook blij mee maakt door zelf een pakket te sturen. Zoals het hoort, maar goed, daar denkt blijkbaar niet iedereen over. Of dat is niet haalbaar geweest voor iedereen om welke reden dan ook.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:40

Jaaaaaa, meer foto's!!! :):)

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:41

Mijn lootje heeft wel bevestigd haar pakket ontvangen te hebben, maar daarna niks noppes nada meer. Heel jammer :( {:)-:(

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:43

Devil_ina schreef:
Mijn lootje heeft wel bevestigd haar pakket ontvangen te hebben, maar daarna niks noppes nada meer. Heel jammer :( {:)-:(

Stom -:(-

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:58

Bij deze dan mijn pakket :)
Afbeelding
Ik heb geen foto's van de losse cadeautjes want ik ging er vanuit dat hier wel tegen te komen.. Gelukkig nog wel voor het verzenden een foto gemaakt :)

De inhoud:
• Een hele foute kerstmanmok
• Yves Rocher douchegel
• Kerstbeeldje engel
• verse thee
• Kopje met schoteltje in Royal Albert stijl <3 (deze heb ik echt met moeite in het pakket gedaan, ik wilde 'm zelf houden _O- )
• Zuurstokken
• Een cupecakefabriek pakket; vormpjes, versiersels & handleidingen
• Glazen beker met rietje

Volgens mij ben ik er dan maar er zou nog wat onder verstopt kunnen liggen, het is inmiddels al enkele weken geleden dat ik 't pakket gemaakt heb...

Ohja, en een hele berg glitters :+ *\%/*

Als hints had ik: Let op de verpakking, dat zegt ook al veel!

De doos was oorspronkelijk van Topvintage, ik ben actief in het vintagestijl topic dus ik bestel daar veel, + ik bewaar altijd veel en ik hergebruik inpakpapiertjes, dat vind ik altijd zo leuk & vrolijk <3 Ook een vorm van vintage.

Verder had ik screenshots gemaakt van berichten van mijn SSS en kleine dingen aangepast die op mij sloegen. Deze wilde ik pas later versturen zodat mijn lootje eerst met alleen een veel te moeilijke hint zou zitten :')
Aangezien mijn lootje niks heeft gepost heb ik deze hints niet meer verstuurd.

Volgend jaar dan maar weer, ik ben alsnog heel blij dat ik heb meegedaan en ik doe volgend jaar ook weer mee :j
Vind het een superleuk concept en met zo'n grote groep kan het gebeuren dat er dit soort dingen misgaan, hoe jammer ook.

Hopelijk komt er een 2019 editie!
En als mijn 2019 lootje niets post dan kom ik haar opzoeken, ik heb immers het adres :Y)
Laatst bijgewerkt door CastaMickey op 28-12-18 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:01

Ziet er mooi uit!!

Je hebt dus geen foto van dat kopje met schoteltje? Ben nu wel benieuwd!!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:04

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:08

CastaMickey schreef:
Bellatrix schreef:
Ziet er mooi uit!!

Je hebt dus geen foto van dat kopje met schoteltje? Ben nu wel benieuwd!!

Een beetje dit idee;
https://www.google.com/search?q=royal+a ... fWZ8Uv0Y3M:

Maar dan van 'n ander merk omdat die iets beter te betalen zijn :')

Geweldig leuk!
Maarre, ik gok maar zo dat je foute kerstmannenmok de bottleneck is geweest. :(:)

Ik ben wel heel benieuwd waar je die kop en schotel hebt gekocht. Zou je dat willen delen?

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:08

Mooi pakket CM {:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:09

Die glitters <3

Volgend jaar ga ik dat ook doen :j
Of ik maak een jack in the box ~~}>