Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Ooh Quera, mooi dat je het pakket zo leuk vindt!!
Mooi samengesteld door Tanya en Brigitte!![]()
Wat ontzettend jammer van de 2 bokkers die geen pakket hebben gestuurdJe bent dit jaar pas begonnen met mensen uitsluiten he... dat kan nu dus mooi bij deze 2. Zo heb je iig geen herhaling.
Super dat er 2 anderen zijn die een pakket willen maken
Een borg... ja wellicht, maar je haalt jezelf wel een GIGA werk op je schouders als je dat doet
Daar zou je een nieuw persoon voor aan moeten trekken, die dat regelt! Ik zou nog steeda meedoen als er borg wordt gevraagddat jullie betrouwbaar zijn hebben jullie wel bewezen!
Goldie schreef:Ik vind dit altijd zo'n domper. Ik zou niet met mezelf kunnen leven, lekker incasseren en zelf niks opsturen. Ik hoop maar dat ze een verdomd goede reden hebben, maar zelfs dan... Vraag desnoods een andere bokker om het voor je te maken als je echt spaak loopt door gebeurtenissen., dat je daar geld naar toe overmaakt voor het pakket + verzenden...
M_D_H schreef:Meer dan dat kunnen wij helaas niet doen.
Over de toedracht van de situatie en het aantal keer dat wij contact met ze hebben gehad ga ik verder niet uitwijden
Ondanks dat ik enorm baal van dat ze zich niet aan de regels houden is het niet nodig om al deze informatie te delen
CastaMickey schreef:@beheer? Is het goed als ik zelf een foto plaats van mijn verzonden pakket?Ik had er zo m'n best op gedaan en ik gok niet dat mijn lootje nog iets van zich gaat laten horen..
Aangezien ik ook nog niet geraden ben als SSS voel ik me toch steeds aangesproken als het gaat over pakketten die niet zijn aangekomen terwijl ik 'm toch echt verstuurd heb
CastaMickey schreef:@beheer? Is het goed als ik zelf een foto plaats van mijn verzonden pakket?Ik had er zo m'n best op gedaan en ik gok niet dat mijn lootje nog iets van zich gaat laten horen..
Aangezien ik ook nog niet geraden ben als SSS voel ik me toch steeds aangesproken als het gaat over pakketten die niet zijn aangekomen terwijl ik 'm toch echt verstuurd heb
Niene87 schreef:CastaMickey schreef:@beheer? Is het goed als ik zelf een foto plaats van mijn verzonden pakket?Ik had er zo m'n best op gedaan en ik gok niet dat mijn lootje nog iets van zich gaat laten horen..
Ik zit in een ongeveer gelijk schuitje helaas
Bellatrix schreef:Ziet er mooi uit!!
Je hebt dus geen foto van dat kopje met schoteltje? Ben nu wel benieuwd!!
CastaMickey schreef:Bellatrix schreef:Ziet er mooi uit!!
Je hebt dus geen foto van dat kopje met schoteltje? Ben nu wel benieuwd!!
Een beetje dit idee;
https://www.google.com/search?q=royal+a ... fWZ8Uv0Y3M:
Maar dan van 'n ander merk omdat die iets beter te betalen zijn