Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoewel ik dus wel blij word als ik éénmaal begin te kijken, alleen het openen van de app vergeet ik blijkbaar als ik zelf niks te posten heb ... Wat ik wel heb is dat ik blij word van het zien van die foto's, maar ook zoiets heb van "zelf posten heeft geen zin want hier kan ik niet aan tippen". Wat op zich onzin is, want je moet gewoon posten wat je zelf leuk vind.. Alleen ben ik hier wel een beetje door de mogelijkheden heen, we hebben alles wel al eens (een aantal keer) gehad. En zelf geniet ik van steeds hetzelfde te doen, maar denk niet dat de mensen interesse hebben om steeds hetzelfde te zien
Joscaa schreef:mirriejj schreef:Concepten zou ik niet doen. Bij Iphone blijven ze netjes staan, bij android gooit die de concepten er steeds uit.
Ook als je de app opnieuw ergens op zet, ben je alle concepten kwijt.
Been there done that![]()
Echt? Heb jij dat een keer gehad?Niet met 365 concepten hoop Ik?
Loeder .......
Misschien is dat een soort beveiliging tegen like bots oid. Nog nooit van gehoord in ieder geval. Wel lekker fanatiek bezig haha
Dat gevoel dat jouw posts niet kunnen tippen aan wat je voorbij ziet komen is heel herkenbaar af en toe. Slaat nergens op en is nergens goed voor. Maar soms toch wel een tricky kant van social media. Wat voor mij het meestal oplost even goed kritisch zijn wat voor accounts je volgt en het (weer) om te zetten naar dingen die je alleen motiveren!
Nooit van gehoord
Kan ik ook eindelijk weer eens wat posten
Joscaa schreef:Waar ik altijd om moet lachen zijn al die account met nep volgers & aangezien ik me dood verveel door mn gebroken enkel heb ik heel wat accounts gezien met nep volgers. Dan hebben ze 30 a 50k volgers en hebben ze op iedere foto rond de 3 a 400 likes![]()
Veel plezier bij Bastille!
Ik snapte eerst ook niet hoe het kon dat mensen met zoveel volgers, maar zo weinig likes haalden. Maar tegenwoordig begin ik het te snappen
Voor wie het leuk vind: @mylittlejumpers
) Ik hoop dat ik niet vergeet uberhaupt fotos te maken, want zo eentje ben ik ook nog wel
Had gelukkig een sportlegging gekregen dus moest die even promoten maar heb al een week geen nieuwe paardenfoto gepost. Dit is ook gewoon qua weer en natuur en wintervacht niet de beste tijd.