Ik kan het niet vinden op hun site

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnnh schreef:Alja schreef:Iemand die dit herkent als Ikea?
Ik kan het niet vinden op hun site
[ [url=m/LqWkwb.png]Afbeelding[/url] ]
Weet je zeker dat het van ikea is? Die haakjes bovenaan laten mij twijfelen of het wel van ikea is namelijk
MoonWencke schreef:@Marleen: zoiets? https://m.zalando.nl/only-nova-lux-bomb ... g-k11.html
@Alja: wat precies bevalt je aan de kast? Misschien kunnen we dan makkelijker meezoeken. Of zouden ze bij de kast op de foto gewoon de bovenkant eraf hebben?
MoonWencke schreef:@Marleen: zoiets? https://m.zalando.nl/only-nova-lux-bomb ... g-k11.html
@Alja: wat precies bevalt je aan de kast? Misschien kunnen we dan makkelijker meezoeken. Of zouden ze bij de kast op de foto gewoon de bovenkant eraf hebben?
Lynn_Nikita schreef:Mijn zoontje wilde graag een liedje terughoren die hij deze week op de radio heeft gehoord. Hij zei. meende iets over een vrouw die 9 keer kanker heeft gehad, die zong over kinderen met een beperking die gelijk behandeld moeten worden, en meende iets met I have a dream erin want toen hij het wilde opzoeken via shazam kwam hij daarop uit. Liedje was verder Nederlands talig en rustig.
Ik kan het niet vinden met deze zoektermen en hij heeft geen idee hoe of wat. Misschien weet iemand van jullie welk liedje dat is?
rien10 schreef:Vraag het hier een. [ENT] [Info] Ik zoek een liedje - deel 13
fjordjes schreef:Ik zoek een serie/documentaire over de 2e wereldoorlog, liefst informatief/op waarheid gebaseerd. Ik heb geen Netflix of wat dan ook dus liefst iets wat gratis online beschikbaar is.
Ik vond de serie 13 in de oorlog erg leuk maar deze serie is bedoeld voor de jeugd. Maar zoiets vind ik leuk om te kijken. Wie weet iets?
Amber_anne schreef:Op vinted staan ook heel veel jurken van deze merken voor een stuk fijnere prijzen. Misschien vind je daar iets wat je zoekt
In welke maat zoek je, dan zoek ik buiten deze merken graag met je mee